06.10.20, 16:00
| reklama & PR » ludzie
Michał Chrościcki w zespole Bees & Honey
Do zespołu agencji digitalowej Bees & Honey dołączył Michał Chrościcki, który będzie odpowiadał za prowadzenie projektów klientów agencji, a także wspierał działania strategiczne i PR-owe agencji.
06.02.20, 08:00
| reklama & PR » informacje
Michał Chrościcki: Na co marki powinny zwrócić uwagę prowadząc działania w social media w 2020 r.?
Na przestrzeni kilku ostatnich lat dokonała się ogromna zmiana w obszarze mediów społecznościowych. Na co w 2020 powinny zwrócić uwagę firmy prowadzące działania w mediach społecznościowych? Artykuł ekspercki Michała Chrościckiego, Senior Strategist w love to talk. 
01.04.19, 08:00
| internet » artykuły | reklama & PR » informacje
Jak wykorzystać Instagram Stories w komunikacji marki?
Stories to format, który jest coraz częściej wykorzystywany w mediach społecznościowych. Krótkie historie dostępne w serwisie przez dobę to już nie tylko forma komunikacji między znajomymi, ale coraz prężniej rozwijające się narzędzie marketingowe. Artykuł ekspercki Michała Chrościckiego, Analyst & Strategy Planner Mint Media. 
11.01.19, 08:00
| internet » artykuły | reklama & PR » artykuły
Michał Chrościcki: Wyzwania w komunikacji marek w social media na 2019 rok
Wszystko, co czeka nas w social media w tym roku jest konsekwencją tego, co zdarzyło się w ciągu ostatnich dwunastu miesięcy. Jakich wyzwań marketerzy mogą spodziewać się w komunikacji w social media w 2019 roku? Artykuł ekspercki Michała Chrościckiego, Analyst & Strategy Planner Mint Media. 
23.10.18, 10:00
| reklama & PR » artykuły
Mobile first w Social Customer Care – pięć kroków do sprawnej komunikacji
80 proc. użytkowników korzysta z mediów społecznościowych za pomocą urządzeń mobilnych. Co warto wziąć pod uwagę, kierując komunikację do klientów nowej generacji? Artykuł ekspercki Michała Chrościckiego, Analyst & Strategy Planner Mint Media.
24.09.18, 08:00
| reklama & PR » artykuły
Social Customer Care – jego rola i znaczenie
Coraz częściej mówi się o braku lojalności klientów oraz zmianie roli social media. Należy więc zastanowić się, jaką formę powinny przyjąć nasze działania i w jakim kierunku będzie rozwijać się Social Customer Care. Artykuł ekspercki Michała Chrościckiego, Analyst & Strategy Planner Mint Media .
Subskrybuj RSS: rss
Oferty pracy

Specjalist/-ka ds.promocji

Kielecki Teatr Tańca | inne

Przejdź do oferty

PEŁNOMOCNIK DYREKTORA ds. MARKETINGU

Zamek Królewski w Warszawie-Muzeum | Warszawa

Przejdź do oferty

Specjalista ds. komunikacji

Narodowy Instytut Muzealnictwa i Ochrony Zbiorów | Warszawa

Przejdź do oferty
Konkursy
do 08.03.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 07.03.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 04.03.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.