06.08.21, 14:00
| reklama & PR » informacje
Green Squad. Kolektyw twórczyń internetowych na rzecz proekologicznych rozwiązań od Garnier
W ramach dalszego rozwoju zielonej strategii Garnier Green Beauty, marka wspólnie z agencją TalentMedia (grupa LTTM) opracowała strategię działań influencer marketingowych i powołała do życia „Green Squad” – proekologiczny kolektyw Garnier, złożony z ambasadorek marki oraz zespołu influencerek i internetowych twórczyń.
08.06.21, 16:00
| reklama & PR » ludzie
Łukasz Gwiazda powraca do TalentMedia
Łukasz Gwiazda powraca do agencji influencer marketingu TalentMedia (grupa LTTM). Od czerwca br. objął stanowisko Head of Strategy. Będzie również współodpowiedzialny za usprawnianie procesów doboru twórców do kampanii i rozwój nowych usług LTTM-u.
02.06.21, 20:00
| reklama & PR » informacje
Erbud rozpoczyna działanie z youtuberami
Erbud – niezależna grupa budowlana– we współpracy z agencją TalentMedia (grupa LTTM) rozpoczęła pierwsze w historii marki działania z youtuberami. 
02.11.20, 11:25
| reklama & PR » ludzie
Małgorzata Jakimowicz przechodzi do TalentMedia
Małgorzata Jakimowicz, wcześniej Account Supervisor w agencji Scholz & Friends, objęła stanowisko Client Service Directora w agencji influencer marketingu TalentMedia (grupa LTTM).
06.08.20, 09:13
| reklama & PR » ludzie
Marcin Pyć awansuje w TalentMedia
Marcin Pyć, związany z agencją TalentMedia (Grupa LTTM) od 2018 r., z początkiem sierpnia br. objął stanowisko Head of Strategy. Oprócz zarządzania czteroosobowym zespołem w nowej roli jest odpowiedzialny za tworzenie strategii dla klientów agencji oraz nadzór nad kluczowymi projektami.
13.11.19, 12:00
| reklama & PR » informacje
41 youtuberów pojawi się w kampanii AliExpress
W nowej kampanii AliExpress z okazji "Global Shopping Festival" udział bierze 41 youtuberów. Za koncepcję oraz koordynację działań odpowiadają LifeTube i TalentMedia.
09.10.19, 17:00
| reklama & PR » informacje
TalentMedia kupuje Gamellon. Powstaje grupa LTTM
Zgodnie z zawartą umową spółka TalentMedia przejmuje 100 proc. udziałów firmy Gamellon. Wspólnie, razem z LifeTube, spółki tworzą grupę LTTM.
23.05.19, 07:00
| reklama & PR » ludzie
Marcin Gąska awansuje w TalentMedia
Marcin Gąska awansował na stanowisko Creative Lead w TalentMedia. Do jego obowiązków należy zarządzanie zespołem kreatywnym oraz koordynacja procesów kreatywnych w ramach rozwijania kanałów własnych marek dla największych klientów agencji.
19.03.19, 15:00
TalentMedia kupuje LifeTube
TalentMedia kupiła 79,05 proc. udziałów w sieci partnerskiej LifeTube za 9,2 mln zł. Na rynku pozostaną obie marki, które maja działać niezależnie.
13.03.19, 20:00
| reklama & PR » ludzie
Magdalena Loose i Marta Niemira awansują w TalentMedia
W wyniku awansów w TalentMedia, Magdalena Loose objęła stanowisko Client Service Director, a Marta Niemira stanowisko Senior Account Manager. 
09.03.19, 09:00
| reklama & PR » informacje
TalentMedia Bułgaria poprowadzi kanał na YouTube dla marki Bioderma
Bułgarski oddział sieć partnerskiej TalentMedia nawiązał współpracę z marką Bioderma. W ramach działań, sieć będzie odpowiedzialna za przygotowanie koncepcji, strategii i produkcji nowego, poradnikowego kanału marki na YouTube. 
08.03.19, 18:00
| reklama & PR » informacje
JAK mogę pomóc? Ruszył kanał na YouTube
Sieć partnerska TalentMedia przygotowała nowy kanał na YouTube dla sieci RTV EURO AGD – „JAK mogę pomóc?".
07.02.19, 12:03
| reklama & PR » wywiady
YouTuber to już od pewnego czasu zawód
Rozmowa z Lidiją Vukić, Managing Partner w TalentMedia, m.in. o profesjonalizacji youtuberów i przyszłości influencerów.
28.01.19, 11:00
| internet » informacje | reklama & PR » informacje
Treści YouTuberów także w CDA.pl. TalentMedia i CDA.pl nawiązują współpracę
Zrzeszająca YouTuberów sieć partnerska TalentMedia oraz spółka CDA podpisały umowę, na mocy której twórcy zrzeszeni w TalentMedia będą także obecni w serwisie CDA.pl.
10.01.19, 15:00
| internet » informacje | reklama & PR » informacje
Wojtek Tomalka, twórca kanałów Wojan i Wojan Games w TalentMedia
Do sieci partnerskiej TalentMedia dołączył Wojtek Tomalka, twórca kanałów na YouTube - Wojan i Wojan Games.
06.11.18, 16:00
| reklama & PR » informacje
TalentMedia i Universal Music Polska ze strategiczną współpracą
Firma fonograficzna Universal Music Polska i sieć partnerska TalentMedia nawiązały strategiczną współpracę. 
25.10.18, 08:00
| reklama & PR » informacje
TalentMedia i Gameset ze strategicznym partnerstwem
Sieć partnerska TalentMedia i agencja marketingu rozrywkowego Gameset nawiązały strategiczne partnerstwo. 
18.10.18, 13:00
| internet » informacje | reklama & PR » informacje
Olek i Olek. Ruszył kanał technologiczny sklepu OleOle
Po wygranym przetargu, sieć partnerska TalentMedia nawiązała długofalową współpracę ze sklepem internetowym OleOle. W ramach współpracy TalentMedia będzie odpowiadać za kompleksowe prowadzenie kanału technologicznego marki na YouTube pod nazwą Olek i Olek.
13.08.18, 10:00
| reklama & PR » ludzie
Łukasz Gwiazda dyrektorem strategii i mediów w TalentMedia
Łukasz Gwiazda, dotychczas head of strategy, objął nowoutworzone stanowisko dyrektora strategii i mediów w sieci partnerskiej TalentMedia.
Subskrybuj RSS: rss
Oferty pracy

Specjalista ds. promocji

Muzeum Ludowych Instrumentów Muzycznych w Szydłowcu | mazowieckie

Przejdź do oferty
Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.