19.12.22, 19:23
| reklama & PR » informacje
McCANN realizuje nową strategię komunikacji na TikToku dla KFC
McCANN realizuje dla marki KFC specjalną strategię komunikacji na platformie TikTok, w ramach której powstało Kentucky Fried Crew. W gronie ekipy, której liderem został influencer Zetkacper, znaleźli się wybrani pracownicy KFC, a w przyszłości dołączą do nich również sami goście restauracji.
20.10.22, 19:00
| internet » informacje
Herbapol otwiera swój profil na Tik Toku
17 października br. marka Herbapol, producent soków, uruchomiła swój profil na Tik Toku, @herbapol_masztownaturze. Firma zapowiada systematyczny rozwój tego kanału komunikacji.
23.09.22, 11:00
| internet » informacje
TikTok aktualizuje zasady dotyczące kont politycznych
Od 21 września br. TikTok rozwija zasady i polityki obowiązujące na platformie. Aplikacja wdraża zestaw dodatkowych  rozwiązań dotyczących kont rządowych, a także prowadzonych przez polityków i partie polityczne. Politycy nie będą mogli umieszczać reklam politycznych ani wzbogacać się dzięki aplikacji.
16.08.22, 13:35
| reklama & PR » informacje
Alior Bank na TikToku promuje Konto dla Młodych
Alior Bank ruszył z pierwszą kampanią na TikToku. W akcję zaangażowani zostali wysokozasięgowi influencerzy: Magda Bereda, Ula Woźniak i Mateusz Myla, którzy parodiując modę na testowanie wszystkiego, pokazują korzyści Konta dla Młodych.
30.07.22, 19:18
| reklama & PR » informacje
Wybierz swój letni nastrój z LIVE. Wakacyjna kampania Schwarzkopf LIVE
Ruszyła akcja marki Schwarzkopf LIVE, należącej do Henkel Polska, pod hasłem „Wybierz swój letni nastrój z LIVE”. Dzięki możliwości wypróbowania filtra, stworzonego na potrzeby wakacyjnej kampanii z TikTokiem, konsumenci mogą zobaczyć, jak będą wyglądać w nietypowych kolorach włosów.
20.07.22, 16:30
| reklama & PR » informacje
O JA! Orzeźwia! Tymbarrrk. Tymbark rozszerza kampanię i uruchamia aktywację na TikToku
Tymbark rozszerza kampanię „O JA! Orzeźwia! Tymbarrrk” w innowacyjnej aktywacji na platformie TikTok. Do zabawy zostali zaangażowani polscy TikTokerzy.
11.07.22, 11:47
| internet » informacje
TikTok ze strefą coworkingowa Work&Talk by TikTok w Jastarni
W okresie wakacyjnym, od lipca do sierpnia br., na campingu MoloSurf w Jastarni działać będzie specjalna strefa coworkingowa Work&Talk by TikTok.
30.06.22, 19:00
| reklama & PR » informacje
Dbaj o ubranie. LPP z kampanią edukacyjną na TikToku
W ramach projektu edukacyjnego „Dbaj o ubranie”, polska firma LPP rusza z kampanią edukacyjną na TikToku skierowaną do konsumentów z młodego pokolenia.
21.05.22, 22:33
| reklama & PR » informacje
TikTok sponsorem UEFA Women's EURO 2022
TikTok został ogłoszony globalnym partnerem UEFA EURO Kobiet 2022. Tegoroczna współpraca ma na celu wydobycie wszystkiego co najlepsze z rozgrywek piłkarskich i uczynienie ich jeszcze bardziej widocznymi. W ciągu ostatnich kilku lat TikTok odnotował wzrost zasięgów związanych z kobiecym sportem na platformie.
12.05.22, 11:02
| reklama & PR » informacje
Superliga i TikTok promują piłkę ręczną
Superliga rozpoczęła akcję promującą piłkę ręczną we współpracy z platformą TikTok. Ruszył specjalny challenge #SUPERrzut, a znani z tego medium twórców spotkać będzie można na meczach PGNiG Superligi i PGNiG Superligi Kobiet.
21.04.22, 22:00
| reklama & PR » informacje
TikTok oficjalnym partnerem rozrywkowym Eurowizji 2022
TikTok zabierze fanów 66. edycji Eurowizji za kulisy konkursu i po raz pierwszy w historii przeprowadzi transmisję LIVE z prób uczestników. Użytkownicy platformy będą mogli także na żywo śledzić półfinały i Wielki Finał. Platforma już wkrótce zapowie, jakie atrakcje związane z Eurowizją zaplanowała dla fanów konkursu w poszczególnych krajach.
16.03.22, 20:13
| reklama & PR » informacje
Współpraca Valkea z marką Jantar
Valkea rozpoczęła stałą współpracę z marką Jantar należącą do Laboratorium Kosmetyków Naturalnych Farmona. Agencja przygotowała dla klienta nową strategię komunikacji w social mediach, stworzyła nową big idea marki i dopasowała do niej spójny tekstowy przekaz oraz szatę graficzną.
28.09.21, 08:00
| internet » badania rynku
Miliard użytkowników platformy TikTok
Platforma TikTok ma już ponad 1 miliard użytkowników na całym świecie.
20.09.21, 11:00
| reklama & PR » informacje
TikTok, Polska Press i Payback nowymi członkami IAA Polska
Kolejne organizacje włączyły się w realizację inicjatyw IAA Polska. Do Stowarzyszenia dołączają serwis społecznościowy TikTok, wydawca prasy i serwisów online’owych Polska Press oraz operator programu lojalnościowego Payback.
09.04.21, 18:31
| reklama & PR » informacje
Welcome Digital z międzynarodową kampanię dla TikToka
Łódzka agencja Welcome Digital została partnerem TikTok Inc. W ramach współpracy Welcome Digital stworzyła 364 reklamy dla siedmiu różnych rynków.
24.03.21, 10:06
| reklama & PR » informacje
Propsy PR użyje TikToka w kampaniach społecznych
Agencja Propsy PR rozpoczyna współpracę z aplikacją TikTok.
11.02.21, 18:16
| reklama & PR » informacje
TikTok został oficjalnym partnerem UEFA EURO 2020
Platforma TikTok została ogłoszona Globalnym Sponsorem UEFA EURO 2020. To pierwszy raz w historii, kiedy platforma sponsoruje międzynarodowy turniej UEFA.
26.01.21, 16:30
| reklama & PR » ludzie
TikTok otwiera biuro w Polsce. Sylwia Chada odpowiada za biznes platformy w tej części Europy
TikTok otwiera swoje biuro w Polsce, które ma być odpowiedzialne nie tylko za rozwój polskiego rynku, ale także kluczowych rynków w Europie Centralnej, w tym Rumunii, Węgier i Czech. 
11.01.21, 16:00
| reklama & PR » informacje
David Bowie na TikToku
Muzyka Davida Bowiego jest dostępna na TikToku - w ten sposób platforma uczciła 74. rocznicę urodzin artysty. Konto pamięci Bowiego powstało we współpracy z Warner Music Group, Sony Music Entertainment i The David Bowie estate.
07.01.21, 08:00
| reklama & PR » informacje
TikTok klientem Grayling
TikTok, platforma dla krótkich filmów nagrywanych za pomocą urządzeń mobilnych, wybrała Grayling Poland na swoją agencję PR. Grayling od grudnia br. wspiera wejście platformy na polski rynek i będzie odpowiedzialny za bieżącą komunikację.
Subskrybuj RSS: rss
Oferty pracy

Specjalista ds. promocji

Muzeum Ludowych Instrumentów Muzycznych w Szydłowcu | mazowieckie

Przejdź do oferty
Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.