26.11.24, 13:49
Serwetki papierowe z własnym nadrukiem: Idealne uzupełnienie Twojej kampanii reklamowej od LogoKubek.pl
Serwetki papierowe zapewniają ochronę i higienę podczas posiłku. Ponadto pełnią funkcję dekoracyjną, będąc idealnym uzupełnieniem aranżacji stołu. Dzięki opcji personalizacji i umieszczeniu na serwetce logo firmy, grafiki czy hasła marketingowego produkt może stać się również skutecznym nośnikiem identyfikacji wizualnej marki. ARTYKUŁ SPONSOROWANY 
05.09.24, 09:09
| reklama & PR » informacje
Profi odświeża wizerunek i zapowiada szeroko zakrojoną kampanię
Marka Profi działająca na rynku pasztetów w Polsce od 1993 roku, odświeżyła swój wizerunek. Dodatkowo firma wprowadza nowości w swojej ofercie.
27.06.24, 21:00
| TV / VOD » informacje
Samochody Telewizji Polskiej znów widoczne na polskich ulicach. Logotyp TVP w nowoczesnej i dynamicznej kolorystyce
Po kilku latach przerwy nadawca publiczny wraca do brandingu swoich aut. Logotyp TVP w nowoczesnej i dynamicznej kolorystyce.
19.06.24, 11:47
| reklama & PR » informacje
Odświeżone logo Obsessive. Marka wprowadza nowe opakowania i submarki
Obsessive - marka działająca w kategorii bielizny sensualnej, przeprowadziła rebranding produktowy i komunikacyjny. Marka zaprezentowała swoje odświeżone logo, nowe opakowania a także submarki.
02.01.24, 14:16
Kreatywne zastosowania długopisów z logo w kampaniach marketingowych
Długopisy z logo stanowią nie tylko praktyczny gadżet, ale także skuteczną formę promocji chętnie wykorzystywaną w kampaniach marketingowych. Można ich używać codziennie do pisania, ale również tworzenia rysunków. Dzięki wysokiej użyteczności gadżetów łatwiej przyciągnąć uwagę potencjalnych klientów. #ARTYKUŁ SPONSOROWANY 
08.08.23, 07:30
| TV / VOD » informacje
Czwórka i Szóstka z nowymi logotypami
Dwa kanały telewizyjne Grupy Polsat Plus – Czwórka (TV4) i Szóstka (TV6), odświeżają logo i oprawę. To kolejny etap procesu harmonizacji komunikacji całej Grupy, rozpoczętego w 2021 r.
26.09.22, 14:02
| radio / audio » informacje
RMF MAXX zmienia logo i modyfikuje zapis nazwy stacji
Z okazji swoich 18. urodzin radio RMF MAXX zmienia logo oraz modyfikuje zapis nazwy, która teraz jest pisana przez dwie litery X. W Krakowie odbędzie się jubileuszowy koncert stacji, którego gwiazdą będzie Smolasty.
22.09.22, 08:00
| reklama & PR » ludzie
Dariusz Chwierut dyrektorem marketingu marki Wawel. Firma zmienia logo
Za wdrożenie zmian w nowej komunikacji marki Wawel będzie odpowiadał Dariusz Chwierut, nowy dyrektor marketingu. Firma zmienia również logo, które ma być zapowiedzią szerszych zmian w języku komunikacji.
18.08.22, 18:00
| reklama & PR » informacje
Marka Fanex przeszła rebranding
Fanex – polski producent sosów dla branży HoReCa, przeprowadził rebranding marki. Oprócz zastosowania odświeżonego logotypu oraz wdrożenia nowoczesnej strony internetowej, zmiany identyfikacji wizualnej dotyczą także głównych linii produktów firmy.
09.06.22, 08:00
| reklama & PR » informacje
Marka Predom prezentuje odświeżone logo. Słynny domek zachowany
Nowy logotyp marki Predom, choć nawiązuje do poprzedniego, został odświeżony, by jednocześnie wpisywać się w identyfikację wizualną Sieci Badawczej Łukasiewicz, której marka stała się częścią, oraz przypominać o historii marki i jej korzeniach.
02.06.22, 15:00
| reklama & PR » informacje
Farma Świętokrzyska na 20-lecie firmy odświeża logotyp
Farma Świętokrzyska w 20-lecie swojej działalności wchodzi z odświeżoną identyfikacją wizualną, obejmującą logotyp, opakowania produktów i nową stroną internetową.
02.04.22, 17:00
| reklama & PR » informacje
Gwardia Wrocław wprowadza nowy logotyp
Chemeko-System Gwardia Wrocław wprowadza do swojej komunikacji wizualnej nowy logotyp, który ma być odzwierciedleniem ambitnych planów klubu związanych z rozwojem nowych sekcji sportowych.
11.10.21, 17:00
| reklama & PR » informacje
GLS odświeża identyfikację wizualną marki
GLS, dostawca usług kurierskich, wprowadza nową identyfikację wizualną swojej marki, która ma odzwierciedlać cele jakie stawia przed sobą marka, nadając jej świeży i pełen energii wygląd przystosowany do funkcjonowania w cyfrowej rzeczywistości.
31.08.21, 12:00
| TV / VOD » informacje
TVN7 z nowym logotypem i oprawą antenową
30 sierpnia br. wraz ze startem jesiennej oferty programowej, Siódemka zaprezentowała nową oprawę antenową oraz logotyp stacji.
10.06.21, 13:06
| TV / VOD » informacje
Plus i Polsat zyskają nowe logotypy
Sieć Plus i telewizja Polsat wprowadzają nowe logotypy. Zmiana ta ma charakter stopniowy, jest zaplanowana i rozłożona w czasie na kilka etapów.
31.03.21, 11:00
| TV / VOD » informacje | reklama & PR » informacje
Akson Studio wprowadza nową identyfikacją
Producent filmowy AKSON STUDIO zyskał nową identyfikację wizualną. Rebranding podyktowany był potrzebą odświeżenia wizerunku. Studio do pracy nad nowym ID zaprosiło Andrzeja Santorskiego.
31.03.21, 09:00
| reklama & PR » informacje
Grupa Śnieżka z nową korporacyjną identyfikację wizualną
Grupa Śnieżka prowadząca działalność na rynku farb dekoracyjnych, wprowadza identyfikację wizualną dla spółek wchodzących w jej skład. Wszystkie marki korporacyjne należące do Śnieżki zyskały indywidualne logotypy, spójne z nowo utworzonym znakiem głównej marki – Śnieżka Group.
10.12.20, 17:00
| reklama & PR » informacje
Najwyższe logo w Polsce. Warta na szczycie Warsaw Unit
Na szczycie biurowca Warsaw UNIT zawisło logo Warty – firmy ubezpieczeniowej. Obecnie logo Warty jest najwyżej umiejscowionym logotypem w Polsce.
19.11.20, 09:00
| reklama & PR » informacje
Lotnicza Akademia Wojskowa w Dęblinie z nową tożsamością wizualną od agencji Lotna
Z uwagi na zmieniające się warunki na rynku edukacyjnym oraz problem niżu demograficznego, władze Lotniczej Akademii Wojskowej postanowiły położyć większy nacisk na działania reklamowo-promocyjne. Uczelnia podjęła decyzję o uporządkowaniu tożsamości wizualnej.
18.09.20, 08:53
| reklama & PR » informacje
Myślisz, że znasz Avon? Pomyśl raz jeszcze! Avon z nową kampanią i logotypem
Avon rozpoczyna globalną strategię i kampanię pod hasłem Watch Me Now, która ma zachęcić odbiorców do nowego spojrzenia na markę. Zmiany wizualne, m.in. nowe logo i szata graficzna, mają lepiej odzwierciedlać obecny charakter Avon i przedstawiać go jako innowacyjną, odważną i otwartą markę kosmetyczną dla wszystkich kobiet.
Subskrybuj RSS: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 20.02.25

Do zdobycia jedna książka.

do 14.02.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 11.02.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.