Serwetki papierowe zapewniają ochronę i higienę podczas posiłku. Ponadto pełnią funkcję dekoracyjną, będąc idealnym uzupełnieniem aranżacji stołu. Dzięki opcji personalizacji i umieszczeniu na serwetce logo firmy, grafiki czy hasła marketingowego produkt może stać się również skutecznym nośnikiem identyfikacji wizualnej marki. ARTYKUŁ SPONSOROWANY
Obsessive - marka działająca w kategorii bielizny sensualnej, przeprowadziła rebranding produktowy i komunikacyjny. Marka zaprezentowała swoje odświeżone logo, nowe opakowania a także submarki.
Długopisy z logo stanowią nie tylko praktyczny gadżet, ale także skuteczną formę promocji chętnie wykorzystywaną w kampaniach marketingowych. Można ich używać codziennie do pisania, ale również tworzenia rysunków. Dzięki wysokiej użyteczności gadżetów łatwiej przyciągnąć uwagę potencjalnych klientów. #ARTYKUŁ SPONSOROWANY
Dwa kanały telewizyjne Grupy Polsat Plus – Czwórka (TV4) i Szóstka (TV6), odświeżają logo i oprawę. To kolejny etap procesu harmonizacji komunikacji całej Grupy, rozpoczętego w 2021 r.
Z okazji swoich 18. urodzin radio RMF MAXX zmienia logo oraz modyfikuje zapis nazwy, która teraz jest pisana przez dwie litery X. W Krakowie odbędzie się jubileuszowy koncert stacji, którego gwiazdą będzie Smolasty.
Za wdrożenie zmian w nowej komunikacji marki Wawel będzie odpowiadał Dariusz Chwierut, nowy dyrektor marketingu. Firma zmienia również logo, które ma być zapowiedzią szerszych zmian w języku komunikacji.
Fanex – polski producent sosów dla branży HoReCa, przeprowadził rebranding marki. Oprócz zastosowania odświeżonego logotypu oraz wdrożenia nowoczesnej strony internetowej, zmiany identyfikacji wizualnej dotyczą także głównych linii produktów firmy.
Nowy logotyp marki Predom, choć nawiązuje do poprzedniego, został odświeżony, by jednocześnie wpisywać się w identyfikację wizualną Sieci Badawczej Łukasiewicz, której marka stała się częścią, oraz przypominać o historii marki i jej korzeniach.
Farma Świętokrzyska w 20-lecie swojej działalności wchodzi z odświeżoną identyfikacją wizualną, obejmującą logotyp, opakowania produktów i nową stroną internetową.
Chemeko-System Gwardia Wrocław wprowadza do swojej komunikacji wizualnej nowy logotyp, który ma być odzwierciedleniem ambitnych planów klubu związanych z rozwojem nowych sekcji sportowych.
GLS, dostawca usług kurierskich, wprowadza nową identyfikację wizualną swojej marki, która ma odzwierciedlać cele jakie stawia przed sobą marka, nadając jej świeży i pełen energii wygląd przystosowany do funkcjonowania w cyfrowej rzeczywistości.
Producent filmowy AKSON STUDIO zyskał nową identyfikację wizualną. Rebranding podyktowany był potrzebą odświeżenia wizerunku. Studio do pracy nad nowym ID zaprosiło Andrzeja Santorskiego.
Grupa Śnieżka prowadząca działalność na rynku farb dekoracyjnych, wprowadza identyfikację wizualną dla spółek wchodzących w jej skład. Wszystkie marki korporacyjne należące do Śnieżki zyskały indywidualne logotypy, spójne z nowo utworzonym znakiem głównej marki – Śnieżka Group.
Z uwagi na zmieniające się warunki na rynku edukacyjnym oraz problem niżu demograficznego, władze Lotniczej Akademii Wojskowej postanowiły położyć większy nacisk na działania reklamowo-promocyjne. Uczelnia podjęła decyzję o uporządkowaniu tożsamości wizualnej.
Avon rozpoczyna globalną strategię i kampanię pod hasłem Watch Me Now, która ma zachęcić odbiorców do nowego spojrzenia na markę. Zmiany wizualne, m.in. nowe logo i szata graficzna, mają lepiej odzwierciedlać obecny charakter Avon i przedstawiać go jako innowacyjną, odważną i otwartą markę kosmetyczną dla wszystkich kobiet.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem, poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy (dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb). Informujemy, że istnieje możliwość określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi. Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.