19.04.23, 06:30
| reklama & PR » informacje
WIADOMO*STUDIO odpowiedzialne za strategię dla marki parasolowej Dan Cake
Wyodrębnione ze struktur agencji 19 Południk studio strategiczne WIADOMO*STUDIO, stworzy kompleksową strategię rozwoju dla parasolowej marki Dan Cake. Prace rozpoczęły się z początkiem kwietnia br. i potrwają kilka miesięcy.
22.03.23, 13:49
| reklama & PR » informacje
Bardzo prosty przepis. Wielkanocna aktywacja konsumencka Dan Cake
Pod hasłem „Otwórz, połóż, odpoczywaj” marka Dan Cake zachęca odbiorców, aby zamiast spędzania Świąt na gorączkowych przygotowaniach w kuchni, skorzystali z prostego przepisu od Dan Cake, dając sobie tym samym czas na więcej chwil dla siebie.
11.10.22, 07:00
| reklama & PR » informacje
Schlebianie na śniadanie. Nowa aktywacja konsumencka marki Dan Cake
Marka Dan Cake ruszyła z kolejną aktywacją konsumencką z nagrodami. Marka promuje w ten sposób swoje Chleby Tostowe.
30.08.22, 15:30
| reklama & PR » informacje
Wolne od obowiązków. Jesienna aktywacja marki Dan Cake
Marka Dan Cake ruszyła z jesienną aktywacją konsumencką. Pod hasłem „Wolne od obowiązków” zachęca uczestników do tworzenia zabawnych usprawiedliwień i zyskiwania tym samym dodatkowego czasu na ulubione zajęcia. 
02.07.21, 11:38
| reklama & PR » informacje
Pysznie się składa. Dan Cake z wakacyjną aktywacją konsumencką
Pod hasłem „Pysznie się składa” marka Dan Cake organizuje aktywację konsumencką. Akcja ma na celu budowanie świadomości produktowej wokół gofrów i spodów tortowych.
17.05.21, 11:09
| reklama & PR » informacje
Kawał Pysznego Śniadania. Dan Cake promuje Bułeczki Mleczne
Pod hasłem „Kawał Pysznego Śniadania” marka Dan Cake rusza z pierwszą kampanią TV w Polsce. Akcji towarzyszą działania digital i konkursowa aktywacja konsumencka. Za kampanię odpowiada 19 Południk, Value Media i SalesTube.
18.03.21, 14:45
| reklama & PR » informacje
Pieczenie ciasta nie musi być mąką… Wielkanocna komunikacja konsumencka Dan Cake
Pod hasłem „Pieczenie ciasta nie musi być mąką…” marka Dan Cake ruszyła z wielkanocną komunikacją konsumencką. W ramach aktywacji zachęca odbiorców, aby zamiast spędzania Świąt w kuchni pozwolili sobie na beztroski odpoczynek i skorzystali z gotowych, wygodnych i smacznych wypieków od Dan Cake.
14.12.20, 12:18
| reklama & PR » informacje
Dan Cake celebruje Pierwszy Dzień beztroski
Marka Dan Cake rozpoczyna bożonarodzeniową aktywacją konsumencką. Zaprasza użytkowników do tego, by drugiego dnia Świąt celebrować pierwszy Dzień Beztroski. 
14.09.20, 14:45
| reklama & PR » informacje
Dan Cake świętuje 15-lecie Bułeczek Mlecznych
Bułeczki Mleczne z portfolio Dan Cake obchodzą 15. urodziny. Z tej okazji marka rozpoczyna aktywację konsumencką, realizowaną we współpracy z Andrzejem Mleczko.
16.06.20, 13:07
Pysznie się składa. Dan Cake promuje gofry
Marka Dan Cake rozpoczęła nietypową aktywacją konsumencką swoich gofrów. W przekazie stawia na pobudzenie zmysłów odbiorców oraz pokazanie produktu jako sztuki samej w sobie. Kwintesencją kampanii ma być angażujący konkurs. 
23.10.19, 08:00
| reklama & PR » informacje
Dan Cake rozda 100 tys. bułeczek mlecznych
Dan Cake, producent w branży piekarniczo-cukierniczej w Polsce, rozpoczyna kolejny już w tym roku etap promocji Smaku Beztroski oraz nowej linii bułeczek mlecznych w wersji TO GO!
10.09.19, 16:00
| reklama & PR » informacje
Dan Cake promuje linię produktową bułeczek mlecznych w wersjach TO GO!
Dan Cake, producent działający w branży piekarniczo-cukierniczej, rozpoczął kolejny w tym roku etap promocji Smaku Beztroski pod hasłem „Smak Beztroski zawsze po ręką”. W ramach kampanii Dan Cake promuje linię produktową bułeczek mlecznych w wersjach TO GO!
21.05.19, 09:00
| reklama & PR » informacje
Smak Beztroski. Dan Cake rusza z kolejną odsłoną kampanii
Dan Cake, producent działający w branży piekarniczo-cukierniczej, uruchomił drugą odsłonę kampanii promującej Smak Beztroski.
22.05.18, 11:05
Poczujmy Smak Beztroski. Dan Cake z nową platformą komunikacji
Od połowy maja br. marka Dan Cake ruszyła z nową platformą komunikacji marki pod hasłem „Smak Beztroski”.
Subskrybuj RSS: rss
Oferty pracy

Specjalista ds. mediów społecznościowych – Rzecznik Prasowy

Wojewódzka i Miejska Biblioteka Publiczna im. Josepha Conrada-Korzeniowskiego w Gdańsku | Gdańsk

Przejdź do oferty
Konkursy
do 25.06.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 23.06.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.