27.11.24, 16:30
| reklama & PR » informacje
Ruszyła kampania Podaruj Wigilię 2024 dla Stowarzyszenia mali bracia Ubogich
Rozpoczęła się kampania „Podaruj Wigilię 2024” dla Stowarzyszenia mali bracia Ubogich. Agencja Insignia odpowiada za strategię, kreację i nadzór kreatywny. Pozyskaniem mediów i obsługą zajmuje się Starcom, wsparciem PR agencja Big Picture, a produkcją spotu dom produkcyjny Graffiti Films.
21.10.24, 19:49
| reklama & PR » informacje
Testerzy Smaku. Insignia dalej wspiera Akademię Smaku marki Bosch
Agencja Insignia przygotowała konkurs dla marki Bosch, wspierający jej „Akademię Smaku”.
10.10.24, 06:30
| reklama & PR » informacje
Nawiń swój freestyle z Lovege. Liber twarzą konkursu marki
Insignia przygotowała kampanię dla marki Lovege z portfolio firmy Sante. Jest to nowy klient agencji.
03.09.24, 11:00
| reklama & PR » informacje
Zrób Dobry Ruch. Qczaj w kampanii GLS
Agencja Insignia, po wygranym przetargu, przygotowała wizerunkową kampanię „Zrób Dobry Ruch” dla firmy kurierskiej GLS. W roli głównej występuje Qczaj (Daniel Kuczaj – trener i influencer). Kampania związana jest z biegiem Poland Business Run, a marka GLS jest jednym z jego sponsorów.
12.06.24, 11:09
| reklama & PR » ludzie
Emilia Czerwiec zarządza zespołem kreatywnym w agencji Insignia
Do agencji Insignia na stanowisko Creative Group Head dołączła Emilia Czerwiec. Do jej zadań będzie należało m.in. zarządzanie zespołem kreatywnym.
05.06.24, 11:31
| reklama & PR » ludzie
Sylwester Wrona awansuje w agencji Insignia i zostaje dyrektorem zarządzającym
Na początku czerwca br. stanowisko dyrektora zarządzającego agencji Insignia objął Sylwester Wrona, który dotychczas zajmował stanowisko dyrektora operacyjnego.
03.04.24, 09:33
| reklama & PR » informacje
Insignia dalej współpracuje z Südzucker Polska
Südzucker Polska jest klientem agencji Insignia od lutego 2020 r. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
27.02.24, 09:48
| reklama & PR » informacje
Śniadaniowa i Palma będą kontynuować współpracę z Insignią
Firma Bielmar dołączyła do grona klientów agencji Insignia w styczniu 2022 r. Dotychczasowa współpraca skupiała się na budowie komunikacji wizerunkowej i sprzedażowej marek Śniadaniowa oraz Palma.
12.02.24, 11:45
| reklama & PR » informacje
Dłuższe Połączenie. Unimil promuje prezerwatywy w Jakdojade
Wystartowała walentynkowa kampania „Dłuższe Połączenie”, promująca prezerwatywy Unimil Max Love Time Control w aplikacji mobilnej Jakdojade.
13.11.23, 08:30
| reklama & PR » informacje
Odkryj bogactwo smaku. Musztardy Kamis bohaterami kampanii
6 listopada br. ruszyła kampania digital marki Kamis, której bohaterami są dwie musztardy: Musztarda Delikatesowa oraz Musztarda Sarepska.
01.02.22, 15:30
| reklama & PR » informacje
I feel fruits! Kampania TEEKANNE w Europie Wschodniej
Insignia odpowiada za kreację oraz nadzór kreatywny i produkcyjny kampanii TEEKANNE. Spoty telewizyjne pod hasłem „I feel fruits!” pojawiły się na europejskich rynkach – w Serbii, Słowenii, Czechach i na Słowacji. W Polsce kampania obejmuje działania digital. Realizacja kampanii to wynik wygranego przetargu, przeprowadzonego przez austriacką centralę marki.
26.01.22, 10:08
| reklama & PR » informacje
Przyprawiaj wygodnie. Nowa odsłona kampanii KAMIS promującej przyprawy i zioła w słoiczkach
Rozpoczęła się tegoroczna kampania marki KAMIS promująca przyprawy i zioła w słoiczkach. Za realizację działań w Polsce oraz adaptację formatów na rynek rumuński odpowiada agencja Insignia. Kampania trwa do końca lutego br.
24.07.21, 18:00
| reklama & PR » informacje
Pekao promuje Konto Przekorzystne
Nowa kampania Banku Pekao promuje Konto Przekorzystne z Pakietem Komfort. To efekt współpracy banku z PZU. Za strategię i koncept kreatywny kampanii odpowiada Saatchi&Saatchi.
04.02.21, 09:00
| reklama & PR » informacje
Przyprawiaj wygodnie. KAMIS promuje przyprawy w innowacyjnych słoiczkach
Rozpoczęła się nowa kampania zasięgowa 360 marki KAMIS, której bohaterem są przyprawy i zioła w praktycznych słoiczkach, dostępne na rynku od jesieni 2020 r. Celem kampanii ma być podkreślenie innowacyjności produktu.
12.10.20, 15:00
| reklama & PR » informacje
Live #LikeABosch. Marka podkreśla ułatwianie codziennych obowiązków
Bosch rozpoczyna szeroko  zasięgową  kampanię wizerunkową,  która ustanawia nową platformę komunikacji marki. Hasło przewodnie kampanii to „Żyj #LikeABosch”, czyli żyj zdrowo i w zgodzie z naturą.
03.08.20, 15:00
| reklama & PR » ludzie
Bartłomiej Gębala dołączył do agencji Insignia
Do agencji Insignia dołączył Bartłomiej Gębala. Handlowiec będzie odpowiedzialny za pozyskiwanie nowych klientów dla działu mediowego.
30.05.20, 13:00
| reklama & PR » informacje
#BrakującySkładnik. Influencerzy w kampanii Cukru Królewskiego
Cukier Królewski kontynuuje kampanię marketingową „Najlepsze jest Blisko”. Po plantatorach buraków cukrowych i pracownikach zakładów produkcyjnych należących do firmy, przyszedł czas na influencerów. Do udziału w świątecznej odsłonie projektu, sygnowanej hasłem #BrakującySkładnik, internetowi twórcy zaprosili swoich bliskich.
05.04.20, 18:00
| reklama & PR » informacje
Insignia odpowieda za komunikację marki Cukier Królewski
Insignia rozpoczęła współpracę z marką Cukier Królewski. Przez co najmniej roka gencja będzie odpowiedzialna za całościową strategię komunikacji w zakresie digital marketingu.
13.02.20, 15:51
| reklama & PR » ludzie
Klaudia Gawłowska i Patrycja Gajewska w ekipie agencji Insignia
Klaudia Gawłowska i Patrycja Gajewska objęły stanowiska Social Media Specialist w agencji Insignia. Nowe osoby odpowiadają, m.in. za współtworzenie komunikacji dla Bosch Home oraz Ceramiki Paradyż.
21.11.19, 13:00
| reklama & PR » informacje
Kamis. Dokładnie takie Święta. Marka startuje ze świąteczną komunikacją
Marka Kamis 18 listopada br. rozpoczęła świąteczną komunikację pod hasłem przewodnim: „Kamis. Dokładnie takie Święta”. Sercem kampanii są spoty reklamowe, które będą emitowane w okresie przedświątecznym w Internecie oraz TV. 
Subskrybuj RSS: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 04.01.25

Do wygrania gra planszowa marki Granna.

do 03.01.25

Do zdobycia jedna gra planszowa.

do 02.01.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.