74 proc. Polaków jest zdania, że sponsoring ma korzystny wpływ na kondycję polskiego sportu, a 49 proc. badanych korzystniej ocenia firmy zaangażowane w taką działalność. Najbardziej znanymi sponsorami sportu są: PKN Orlen, Adidas i Nike – wynika z najnowszego raportu Sponsoring Monitor za 2021 rok przygotowanego przez ARC Rynek i Opinia.
ING Bank Śląski objął rolę sponsora tytularnego Silesia Beats, jednego z najważniejszych wydarzeń muzycznych na Śląsku. Wydarzenie odbędzie się w Parku Śląskim w Chorzowie w dniach 19-21 czerwca 2025 roku.
ING w najnowszej kampanii zachęca Polaków do podziękowania swoim ulubionym firmom za to, że dla swoich klientów robią rzeczy niemożliwe i wysłania im firmowej Walentynki.
ING promuje wśród startujących przedsiębiorców rozwiązania, które od pierwszego dnia prowadzenia własnej firmy mają pomóc sprostać rosnącym oczekiwaniom klientów.
W najnowszej kampanii ING Banku Śląskiego pod hasłem „Więcej zielonej energii nam trzeba” Katarzyna Nosowska zachęca młodych naukowców i start-upy do udziału w konkursie na najlepsze rozwiązania dotyczące zielonej energii. Celem programu grantowego banku jest wsparcie projektów z obszaru zrównoważonego rozwoju.
Agencja reklamowa Dziadek do orzechów wygrała przetarg na przygotowanie cyklu filmów, o ekologicznych inicjatywach podejmowanych przez ING Bank Śląski.
ING po raz kolejny zachęca do działania, podpowiadając jak pracować nad tym, aby rozmowy o pieniądzach były łatwiejsze, przekładały się na lepsze zarządzanie finansami i pozwalały nam bez stresu robić swoje.
ING Bank Śląski kontynuuje kampanię „Dobry Głos dla firm”. Razem z Katarzyną Nosowską chce zachęcić odbiorców do dawania dobrych opinii i polecania ulubionych firm w internecie.
Klienci ING mogą skorzystać z profesjonalnej i indywidualnej pomocy w uruchomieniu i skonfigurowaniu e-sklepu udzieloną przez firmę Codarius, bez dodatkowych opłat. Dodatkowo firma zapewnia wsparcie w przeprowadzeniu kampanii marketingowych i wygenerowaniu pierwszych internetowych zamówień.
W sieci wystartowała kolejna odsłona kampanii ING "Dobry głos dla firm", tym razem z udziałem Katarzyny Nosowskiej. Bank kolejny raz zachęca Polaków do dawania dobrych opinii na temat firm bo to dla nich najlepsza reklama.
ING Bank Śląski kontynuuję kampanię oszczędności. W nowej odsłonie działań bank podejmuje temat świadomego konsumowania nieszablonową i mającą pobudzać do refleksji grafiką na outdorze w 12 miastach.
ING Bank Śląski w najnowszej kampanii oszczędności będzie zachęcał klientów do rozmowy na ważny społecznie temat nadmiernej konsumpcji. Kampania ruszyła 25 grudnia br.
ING Bank Śląski w nowej kampanii marketingowej systemu Moje ING promuje kartę do wielu walut. Bank wybrał na motyw przewodni najnowszej reklamy wakacyjne niespodzianki.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem, poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy (dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb). Informujemy, że istnieje możliwość określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi. Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.