| internet » informacje
Nowa strona IMM
Instytut Monitorowania Mediów uruchomił nową wersję oficjalnej strony internetowej, opartą na wygodnej w obsłudze dwustopniowej strukturze. Przejrzysta strona główna i nowa kolorystyka to tylko część nowości, które wprowadził IMM. Na odwiedzających stronę internetową Instytutu czeka paleta narzędzi wspomagających komunikację PR i marketingową.
06.04.22, 12:37
| prasa » badania rynku
IMM opublikował raport na temat medialności Oscarów 2022 w polskich mediach
W niedzielę, 27 marca br. Amerykańska Akademia Sztuki i Wiedzy Filmowej wręczyła najważniejsze nagrody filmowe w branży. Instytut Monitorowania Mediów poinformował, że ekwiwalent reklamowy materiałów poświęconych gali rozdania Oscarów 2022 w polskich mediach wynosi ponad 44,5 mln zł.
06.10.21, 09:00
| prasa » informacje
Spór Polski i Czech o Turów. Analiza Instytutu Monitorowania Mediów
Spór o Kopalnię Węgla Brunatnego w Turowie odbił się szerokim echem zarówno w polskich, jak i czeskich mediach. Jak wynika z analizy Instytutu Monitorowania Mediów, ten temat w okresie od września 2020 r. do września br. był podejmowany przez dziennikarzy wszystkich typów mediów w obu krajach prawie 120 tys.
08.09.21, 14:45
| prasa » badania rynku
Aż 10 tysięcy materiałów w mediach o Beacie Kozidrak
W sześć dni od 1 września br., kiedy znana wokalistka Beata Kozidrak została zatrzymana za jazdę autem po spożyciu alkoholu, we wszystkich mediach pojawiło się na ten temat aż 10 tys. publikacji i wpisów z łącznym dotarciem 59,3 mln kontaktów z przekazem – wynika z danych Instytutu Monitorowania Mediów.
18.08.21, 11:26
| telewizja / VOD » informacje
7,8 tys. materiałów o ustawie Lex TVN w obliczu manifestacji społecznych
Jak wynika z danych Instytutu Monitorowania Mediów, w ciągu pięciu dni od 11 sierpnia 2021 r., kiedy zaczęły się protesty przeciw nowelizacji ustawy o radiofonii i telewizji, nazywanej Lex TVN, we wszystkich mediach w kontekście manifestacji pojawiło się 7,8 tys. materiałów z dotarciem aż 72,4 mln kontaktów z przekazem.
28.07.21, 10:28
| prasa » badania rynku | internet » badania rynku
IMM: Onet najczęściej cytowany w czerwcu 2021 r.
Według raportu IMM „Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce” w czerwcu 2021 r. media najczęściej, bo ponad 4 tys. razy powoływały się na materiały redakcji portalu Onet. Powyżej 3 tys. cytowań odnotowały kolejno tytuły TVN24 i Wp.pl. W liczbie od 2,7 tys. do 1,9 tys. natomiast znalazły się „Rzeczpospolita”, RMF FM i „Dziennik Gazeta Prawna”.
12.02.21, 11:00
| prasa » informacje
Akcja Media bez wyboru objęła również 30 dzienników
W protest wobec projektu wprowadzenia podatku od reklam dla mediów zaangażowali się dziennikarze z całego kraju. Oprócz wielu serwisów internetowych, stacji telewizyjnych i radiowych, swoje poparcie dla akcji „Media bez wyboru” wyrazili również wydawcy prasy.
15.10.19, 10:00
| internet » informacje | kultura » informacje
38,5 tys. wzmianek w sieci tylko w ciągu doby po Nagroda Nobla dla Olgi Tokarczuk
10 października br. Polskę obiegła wiadomość o przyznaniu Oldze Tokarczuk Nagrody Nobla w dziedzinie literatury za 2018 rok. Jak podaje Instytut Monitorowania Mediów, wzmianki o autorce „Ksiąg Jakubowych” w ciągu doby od chwili ogłoszenia laureatów pojawiły się w polskiej sieci ponad 35,8 tys. razy.
29.01.19, 19:00
| telewizja / VOD » badania rynku | prasa » badania rynku
IMM: stacja TVN24 najczęściej cytowana w 2018 roku
TVN24 zwyciężył w rankingu IMM „Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce”, obejmującym cały rok 2018. Informacje dziennikarzy TVN24 cytowane były łącznie ponad 25,5 tysiąca razy – w prasie, radio, telewizji i w portalach internetowych. Na podium znalazły się też RMF FM (25,3 tys. cytowań) oraz „Rzeczpospolita” (niemal 24 tys. cytowań). 
16.01.19, 16:00
| prasa » dodatki do gazet | internet » badania rynku
IMM: Wirtualna Polska najczęściej cytowanym medium w grudniu 2018
W rankingu najczęściej cytowanych mediów w grudniu 2018 r. pierwsze miejsce zajął portal Wirtualna Polska – wynika z raportu „Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce” opracowanego przez Instytut Monitorowania Mediów. Na kolejnych miejscach znalazły się radio RMF FM oraz portal Onet.pl.
13.11.18, 12:00
| radio » badania rynku | telewizja / VOD » badania rynku | prasa » badania rynku | internet » badania rynku | reklama & PR » informacje
Branża farmaceutyczna dominuje w wydatkach na reklamę. Raport IMM na październik 2018 r.
Instytut Monitorowania Mediów zbadał wydatki reklamowe  w październiku 2018 r. w wybranych branżach: farmaceutycznej, handlowej, finansowej, telekomunikacyjnej i motoryzacyjnej.
19.10.18, 08:00
| prasa » badania rynku
Wrzesień 2018 r. Onet.pl najbardziej opiniotwórczym medium. Na podium również Wirtualna Polska i TVN24
W rankingu najczęściej cytowanych mediów za wrzesień 2018 r. pierwsze miejsce zajął portal Onet.pl, wyprzedzając Wirtualną Polskę – wynika z raportu „Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce” przygotowanego przez IMM. 
27.03.18, 13:10
| prasa » badania rynku
IMM: RMF FM najczęściej cytowanym medium w lutym 2018 r.
W lutym br. najczęściej cytowano Radio RMF FM, a drugie i trzecie miejsce przypadło kolejno TVN24 i „Rzeczpospolitej” – wynika z najnowszego raportu IMM „Najbardziej opiniotwórcze media”. W minionym miesiącu gorącym tematem, który przykuł największą uwagę dziennikarzy, była sprawa nowelizacji ustawy o IPN.
30.01.18, 15:00
| prasa » badania rynku
IMM: Rzeczpospolita najczęściej cytowanym medium w 2017 r.
"Rzeczpospolita” zwyciężyła w rankingu IMM „Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce” w 2017 r. Za dziennikiem „Rzeczpospolita” uplasowało się Radio Zet i RMF FM– wynika z raportu Instytutu Monitorowania Mediów podsumowującego 2017 r. w mediach. 
11.01.18, 14:00
| prasa » informacje
IMM: Rzeczpospolita najczęściej cytowana w grudniu 2017 r.
„Rzeczpospolita” znalazła się na pierwszym miejscu wśród najczęściej cytowanych mediów w Polsce – wynika z badania Instytutu Monitorowania Mediów za grudzień 2017 r. 
23.11.17, 12:40
| prasa » informacje
IMM: Radio ZET cytowane najczęściej w październiku 2017 r.
Radio ZET było w październiku br. najczęściej cytowanym medium – podaje Instytut Monitorowania Mediów. Drugie i trzecie miejsce przypadło odpowiednio: RMF FM i „Rzeczpospolitej” – wynika z raportu IMM „Najbardziej opiniotwórcze media”.
26.10.17, 08:00
| prasa » informacje
Raport IMM: RMF FM cytowane najczęściej we wrześniu
RMF FM było we wrześniu najczęściej cytowanym medium – wynika z raportu IMM „Najbardziej opiniotwórcze media”. Przygotowanego przez Instytut Monitorowania Mediów. Drugie i trzecie miejsce przypadło „Rzeczpospolitej” i Radiu ZET. 
22.09.17, 13:29
IMM: Rzeczpospolita liderem zestawienia
„Rzeczpospolita” znalazła się na pierwszym miejscu wśród najczęściej cytowanych mediów w Polsce – wynika z badania Instytutu Monitorowania Mediów za sierpień 2017 r. Drugie miejsce zajmuje „Dziennik Gazeta Prawna”, trzecie należy do „Gazety Wyborczej”. 
28.08.17, 08:00
| prasa » badania rynku
Gazeta Wyborcza najczęściej cytowanym medium w lipcu
W lipcu br. dużą uwagę mediów zwrócił temat reformy sądownictwa oraz protestów przeciwko reformie. Najczęściej cytowanym medium został dziennik „Gazeta Wyborcza” wyprzedzając „Rzeczpospolitą” oraz TV Trwam - wynika z najnowszego badania IMM. 
26.05.17, 16:50
| prasa » badania rynku
IMM: Stacje radiowe na medialnym podium w kwietniu
Radio ZET było w kwietniu br. najczęściej cytowanym medium – podaje Instytut Monitorowania Mediów. Drugie i trzecie miejsce przypadło odpowiednio: „Rzeczpospolitej” i RMF FM – wynika z najnowszego raportu IMM „Najbardziej opiniotwórcze media”.
Subskrybuj RSS: rss
Oferty pracy

Specjalist/-ka ds.promocji

Kielecki Teatr Tańca | inne

Przejdź do oferty

Specjalista ds. komunikacji

Narodowy Instytut Muzealnictwa i Ochrony Zbiorów | Warszawa

Przejdź do oferty

Specjalista ds. promocji

Muzeum Ludowych Instrumentów Muzycznych w Szydłowcu | mazowieckie

Przejdź do oferty
Konkursy
do 04.03.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 03.03.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 02.03.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.