| reklama & PR » informacje
„Cuda wJanki”… czyli nowa kampania ambientowa IKEA Janki
„Cuda wJanki” – pod tym hasłem przeprowadzona została w miniony weekend (28-29 czerwca br.) kampania ambientowa zachęcająca mieszkańców Warszawy i okolic do odwiedzenia odświeżonej hali sklepu IKEA Janki. W ramach działań w kluczowych częściach miasta pojawiły się wróżki - nietypowe przedstawicielki marki.
| reklama & PR » informacje
IKEA ruszyła z kampanią wsparcia dla osób z doświadczeniem uchodźczym
IKEA z okazji Światowego Dnia Uchodźcy, 20 czerwca br. rozpoczęła kampanię „Zobaczmy w każdym to, co najważniejsze”. Celem akcji jest chęć zmiany postrzegania uchodźców i uchodźczyń, by patrzeć na nich nie przez pryzmat stereotypów, ale dostrzegać w nich ludzi, zasługują na bezpieczny dom.
21.02.24, 14:00
| reklama & PR » informacje
Więcej radości za mniej! Ikea promuje obniżki asortymentu
IKEA na stałe obniża ceny połowy swojego asortymentu. Marka realizuje kampanię 360 stopni promującą obniżki pod hasłem: “Więcej radości za mniej!”.
13.09.23, 13:00
| reklama & PR » informacje
Lepiej pomyślany dom. IKEA rusza z nowym pozycjonowaniem i formatem komunikacji
„Lepiej pomyślany dom” to platforma, na której IKEA chce budować nową, długofalową komunikację w Polsce. Po raz pierwszy zaprezentowane zostanie przy pomocy historii produktowych w piętnastu spotach wideo. Nowej strategii towarzyszyć będzie również nowy, bardziej otwarty format komunikacji z klientami – Hej! IKEA.
26.05.23, 06:30
| reklama & PR » informacje
#IKEAStarterPack. Kampania IKEA stworzona przez Gen Z dla Gen Z
W nowej kampanii #IKEAStarterPack, stworzonej przez Gen Z dla Gen Z, młodzi twórcy pokazują jak produkty z IKEA pomagają im na starcie – niezależnie od tego, czy to start w nowym mieszkaniu, czy start nowej zajawki.
16.03.23, 13:36
| reklama & PR » ludzie
Małgorzata Bochenek kierowniczką Działu Digital w IKEA Retail w Polsce
W marcu br. Małgorzata Bochenek przejęła odpowiedzialność za Dział Digital w IKEA Retail w Polsce. Tym samym, jako Dyrektorka ds. Rozwoju Biznesu i Transformacji, będzie kierowała zarówno dotychczasowym obszarem, jak i działem Digital.
30.01.23, 21:00
| reklama & PR » informacje
IKEA ogłasza współpracę z fotografką Annie Leibovitz
Amerykańska fotografka Annie Leibovitz w 2023 roku zostanie artystką rezydentką IKEI.
20.01.23, 20:01
| reklama & PR » informacje
Z IKEA wszystko Ci się ułoży. Nowa kampania promocyjna marki
W wiosennej kampanii promocyjnej IKEA zachęca klientów do lepszej organizacji poprzez odpowiednie poukładanie drobnych przedmiotów.
15.11.22, 18:21
| reklama & PR » informacje
IKEA zachęca właścicieli firm do dołączenia do klubu lojalnościowego
IKEA zachęca właścicieli różnych firm do dołączenia do klubu lojalnościowego IKEA Business Network. Kampania informacyjna wystartowała 14 listopada br. i potrwa do połowy grudnia.
19.10.22, 12:57
| reklama & PR » informacje
IKEA?! Nie uwierzysz, jak pasuje! Nowa kampania IKEA potrwa aż do stycznia 2023 r.
Nowa kampania IKEA, która ruszyła 4 października br., w barwnej konwencji ma prezentować eleganckie, ponadczasowe produkty w przystępnej cenie. Marka w swoim przekazie chce podkreślać i jednocześnie przekonywać w myśl hasła „IKEA?! Nie uwierzysz, jak pasuje!”.
11.07.22, 19:15
| reklama & PR » informacje
Sen beeee(z) problemu z IKEA. Kampania w TV i Digitalu
IKEA w swojej kampanii proponuje proste i niedrogie rozwiązania, aby wysokiej jakości odpoczynek był dla każdego na wyciągnięcie ręki.
01.07.22, 12:12
| reklama & PR » informacje
Odkryj dom na nowo. Nowa kampania IKEA
IKEA od lat odwiedza ludzi w ich mieszkaniach zlokalizowanych na całym świecie. Marka chce przy tym poznać zwyczaje oraz odmienne potrzeby mieszkańców i jak najlepiej na nie odpowiadać. W ten sposób powstała seria filmów „Life at Home Stories”. Polskie domy zobaczyć można w kampanii „Odkryj dom na nowo”.
25.05.22, 11:08
| reklama & PR » informacje
IKEA po przetargu wybiera Walk PR
W kwietniu br. IKEA Retail Polska rozstrzygnęła przetarg na obsługę w zakresie PR korporacyjnego, w tym komunikacji zewnętrznej, wewnętrznej oraz Public Affairs. W postępowaniu zwyciężyła agencja Walk PR, z którą IKEA współpracuje od maja br.
20.02.22, 21:00
| reklama & PR » wydarzenia branżowe
Życie układasz całe życie. IKEA chce ułatwić realizacji pasji klientów
Kampania IKEA pod hasłem "Życie układasz całe życie" ruszyła 7 lutego 2022 r. Marka chce wspierać swoich klientów, proponując produkty ułatwiające realizację pasji i odkrywanie różnych życiowych dróg.
10.12.21, 07:00
| reklama & PR » informacje
Wystarczy niewiele, żeby zmienić wiele. IKEA rusza ze świąteczną kampanią
IKEA w związku ze świątecznym okresem zachęca swoich klientów do nieskupiania się na samych rzeczach, lecz na tym, ile radości i dobra mogą one przynieść.
06.11.21, 21:00
| biznes i technologie » informacje
IKEA testuje dostawy oferty gastronomicznej poprzez Glovo
Rozpoczęły się pierwsze testowe dostawy dań z Restauracji IKEA na terenie wybranych miast Polski. Dostawy obejmują także produkty ze Sklepiku Szwedzkiego dostępne w sklepach stacjonarnych IKEA. Oferta będzie dostępna w kategorii “Jedzenie” w aplikacji Glovo.
04.03.21, 08:00
| reklama & PR » ludzie
Anita Ryng Dyrektorką ds. Komunikacji w IKEA Retail
Z początkiem br. Anita Ryng objęła stanowisko Dyrektorki ds. Komunikacji w IKEA Retail, zastępując czasowo nieobecną Katarzynę Broniarek.
11.02.21, 13:55
| reklama & PR » informacje
DECATHLON i IKEA wymieniają się hasłami reklamowymi
Rozpoczęła się nietypowa wspólna odpowiedź marek Decathlon i IKEA na kolejny już lockdown – w obliczu ograniczeń firmy razem zachęcają do aktywności fizycznej w domu.
04.02.21, 07:00
| reklama & PR » informacje
Wavemaker wesprze markę IKEA przy programie Design Dream. Pojedynek na wnętrza
IKEA jest partnerem strategicznym „Design Dream. Pojedynek na wnętrza”, nowego programu, który pojawi się w wiosennej ofercie Polsatu. 
18.01.21, 17:32
| reklama & PR » informacje
CANAL+, IKEA Retail oraz marka Finish klientami Havas PR Warsaw
Agencja Havas PR Warsaw nawiązała współpracę z trzema nowymi klientami. Po kilku latach przerwy, z usług agencji ponownie będzie korzystać IKEA Retail, do stałej obsługi powrócił również CANAL+. Agencja zrealizuje także całoroczny projekt z obszaru CSR dla marki Finish, z którą współpracowała do tej pory projektowo.
Subskrybuj RSS: rss
Oferty pracy

Specjalista ds. promocji

Galeria Sztuki w Legnicy | Polska

Przejdź do oferty

Specjalista ds. promocji

Zakopiańskie Centrum Kultury | inne

Przejdź do oferty

specjalista ds.promocji i PR

Teatr Kwadrat im. Edwarda Dziewońskiego | Warszawa

Przejdź do oferty
Konkursy
do 21.03.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 15.03.24

Do zdobycia jeden zestaw.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

16 marca 2024 r., Dom Towarowy Braci Jabłkowskich w Warszawie.