29.05.24, 15:45
| reklama & PR » informacje
Niezapomniany smak, tradycyjnie. Marka Grycan promuje najpopularniejsze smaki lodów i nowości
Nowa, szeroko zasięgowa kampania marki Grycan – Lody od pokoleń kontynuuje linię komunikacyjną z ubiegłego roku pod hasłem „Niezapomniany smak, tradycyjnie”. Do końca lipca br. Grycan będzie wspierać najchętniej wybierane lody marki i zachęcać do spróbowania nowych produktów.
10.04.24, 10:55
| reklama & PR » informacje
Fundacja Polska Bezgotówkowa komunikuje korzyści płynące z przystąpienia do Programu Polska Bezgotówkowa
Polska Bezgotówkowa rozpoczęła kolejną edycję ogólnopolskiej kampanii informującej o korzyściach płynących z przystąpienia do jej flagowego Programu Polska Bezgotówkowa. Od 2 kwietnia br. w wybranych stacjach TV emitowany jest spot reklamowy, w którym udział wzięli polscy przedsiębiorcy – rzeczywiści beneficjenci Programu Fundacji. 
26.06.23, 15:00
| reklama & PR » informacje
Główna nagroda festiwalu Cannes Lions oraz Grand Prix w kategorii Sustainable Development Goals dla projektu GdzieZamieszkać.com (WhereToSettle) od Mastercard
Dwa Złote, dwa Srebrne, trzy Brązowe, Grand Prix oraz ten najważniejszy, Tytanowy Lew, dla kampanii GdzieZamieszkac.com (Where to Settle) od Mastercard - to końcowy bilans Międzynarodowego Konkursu Kreatywności Cannes Lions 2023 dla kampanii stworzonej i zrealizowanej w Polsce przez Mastercard. 
18.05.23, 07:30
| reklama & PR » informacje
Niezapomniany smak, tradycyjnie. Grycan podkreśla jakość i smak swoich lodów
Pod hasłem „Niezapomniany smak, tradycyjnie” ruszyła ogólnopolska kampania marki Grycan. Od połowy maja do końca lipca br. materiały podkreślające jakość i doskonały smak lodów Grycan oraz zachęcające do spróbowania nowości będą pojawiać się w kanałach Digital, OOH i prasie lifestylowej, a także na ekranach kin.
16.05.22, 21:00
| reklama & PR » informacje
Phone’y oraz zamrażarki pełne lodów do wygrania w loterii marki Grycan
Marka Grycan – Lody od pokoleń rusza z loterią. Za każde 10 zł wydane w lodziarnio-kawiarniach klienci otrzymają zdrapkę, która umożliwia zdobycie jednej z miliona nagród. Sprzedaż promocyjna trwa do 31 sierpnia i obowiązuje we wszystkich lokalach sieci Grycan.
30.01.22, 14:30
| reklama & PR » ludzie
Do końca świata i o jeden dzień dłużej - Lavazza po raz kolejny wspiera WOŚP
Włoska firma kawowa Lavazza kontynuuje nawiązaną w 2021 roku współpracę z Fundacją Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Lavazza zaplanowała szereg aktywności mających na celu wsparcie 30. Finału WOŚP.
17.11.19, 17:00
| reklama & PR » informacje
Magiczny czas ze SMYKIEM. Sklep zachęca do wspólnie spędzonego czasu
Ogólnopolska sieć sklepów z ofertą dla dzieci, rozpoczęła kampanię świąteczną i konkurs konsumencki. Motywem przewodnim komunikacji gwiazdkowej SMYKA jest najcenniejszy prezent, jaki można podarować dziecku – wspólnie spędzony czas. 
08.04.18, 15:00
| reklama & PR » informacje
Solski Communications dla Fundacji Polska Bezgotówkowa
Fundacja Polska Bezgotówkowa powierzyła Agencji Solski Communications prowadzenie biura prasowego oraz działań w mediach społecznościowych. 
Subskrybuj RSS: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 31.08.24

Portalmedialny.pl ponownie udostępnił możliwość uczestniczenia w konkursach organizowanych przez wydawcę.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

8.10 - Katowice, 9.10 - Wrocław, 10.10 - Poznań.