IAB Polska pionierem w tworzeniu samoregulacji
26 czerwca 2014 r. uchwałą Zarządu IAB Polska został przyjęty Kodeks Dobrych Praktyk dotyczący szczegółowych zasad ochrony małoletnich w audiowizualnych usługach medialnych na żądanie. Kodeks został 8 lipca br. zaprezentowany podczas posiedzenia Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji i został przez KRRiT zaakceptowany.
| reklama & PR » informacje
RWE – nowym członkiem nadzwyczajnym IAB Polska
IAB istnieje na polskim rynku interaktywnym, technologicznym i reklamowym od 2000 roku. Wśród członków znajdują się m.in. największe portale internetowe, sieci reklamowe, domy mediowe i agencje interaktywne. Do jego grona dołączyło RWE.
14.05.24, 19:30
| biznes i technologie » informacje
Agencja Lightscape partnerem IAB Polska. Współpraca na rzecz rozwoju branży marketingu cyfrowego
Z początkiem lutego br. agencja Lightscape rozpoczęła współpracę z IAB Polska. To największa organizacja z branży marketingu cyfrowego w kraju, zrzeszająca niemal 250 firm.  Agencja Lightscape odpowiada za prowadzenie kompleksowych działań z zakresu Digital PR i media relations. 
25.10.23, 13:11
| reklama & PR » ludzie
Sylwia Kaska na czele Grupy Roboczej Mobile w IAB Polska
Sylwia Kaska, Head of Sales w firmie technologicznej Proxi.cloud, została szefową Grupy Roboczej Mobile w IAB Polska. Jej celem jest wypracowanie jednolitych standardów i dobrych praktyk w kanale mobilnym, popularyzowanie ich i efektywne wykorzystanie.
08.02.22, 11:30
| reklama & PR » informacje
Wydatki na komunikację cyfrową w trzech pierwszych kwartałach 2021 r. wzrosły o prawie 800 mln zł
W III kwartale 2021 r. reklama online wciąż znajduje się na fali wznoszącej (źródło: IAB Polska/PwC AdEx)
10.01.22, 10:12
| reklama & PR » informacje
Programmatic wiodącym trendem w reklamie mobilnej w 2022 roku
45 proc. przedstawicieli domów mediowych w Polsce uważa, że programmatic będzie wiodącym trendem w reklamie mobilnej w 2022 roku. Opublikowane w raporcie „Change and People” wyniki badania Spicy Mobile przynoszą więcej danych.
29.11.21, 13:00
| reklama & PR » informacje
Zarząd Grupy Roboczej Public Relations w IAB Polska bez zmian
Grupa Robocza Public Relations w IAB Polska wybrała prezydium na kolejną kadencję. Po raz kolejny szefową Grupy została Joanna Berlińska z Lightscape, która funkcję pełni od marca br., a jej zastępczynią Justyna Oracz z Fantasyexpo.
26.11.21, 12:00
| reklama & PR » informacje
Nowa Grupa Robocza Digital Out-Of-Home w strukturach IAB Polska
W październiku br. w ramach IAB Polska powołano nową Grupę Roboczą Digital Out-Of-Home, która ma skupiać przedstawicieli firm działających w tym segmencie reklamy. Jej celem jest propagowanie wiedzy związanej z cyfrową reklamą zewnętrzną. 
30.08.21, 07:00
| internet » badania rynku | reklama & PR » informacje
IAB Polska/PwC: rosną wydatki na reklamę online w I kwartale 2021 r.
Rok 2021 rozpoczął się dla komunikacji cyfrowej bardzo wysokim indeksem – informuje IAB Polska. Wydatki reklamodawców wzrosły w pierwszym kwartale o 17 proc. Przełożyło się to na wzrost wartości o prawie 200 mln zł, do poziomu 1,3 mld. 
04.05.21, 13:00
| internet » informacje | reklama & PR » informacje
IAB Europe: Europejczycy preferują darmowy internet w zamian za reklamy
Z najnowszego raportu IAB Europe „What Would an Internet Without Targeted Ads Look Like?” wynika, że 75 proc. ankietowanych Europejczyków preferuje obecny model korzystania z internetu, który zapewnia darmowy dostęp do treści i usług, dzięki możliwości targetowania reklam. 
08.02.21, 07:00
| reklama & PR » informacje
IAB Polska wzywa do wycofania się z propozycji podatku od przychodów reklamowych
Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska w oświadczeniu napisał, że z dużym niepokojem przyjmuje założenia projektu ustawy o dodatkowych przychodach Narodowego Funduszu Zdrowia, Narodowego Funduszu Ochrony Zabytków oraz utworzeniu Funduszu Wsparcia Kultury i Dziedzictwa Narodowego w Obszarze Mediów.
01.02.21, 14:00
| internet » informacje | reklama & PR » informacje
Reklama online: III kwartał nadrabia straty z poprzednich okresów [infografika]
III kwartał 2020 r. przyniósł spodziewane odbicie dynamiki rozwojowej reklamy online. Wartość komunikacji cyfrowej wzrosła w tym czasie o ponad 4 proc. w porównaniu do analogicznego okresu 2019 r. Całkowita wartość rynku w pierwszych dziewięciu miesiącach 2020 r. znalazła się jeszcze na nieznacznym minusie (-0,4 proc.).
17.12.20, 17:30
| reklama & PR » informacje
Raport IAB Polska: pandemia COVID-19 nie zmieniła poziomu zaufania internautów do marek
Z badania IAB Polska dotyczącego zaufania w dobie pandemii COVID-19 wynika, że zmniejszyło się zaufanie i poczucie bezpieczeństwa respondentów. Wybuch epidemii niewiele zmienił w postrzeganiu marek – 80 proc. badanych internautów zadeklarowało, że w obliczu COVID-19 ich zaufanie do producentów i dostawców usług pozostało bez zmian.
16.11.20, 07:00
| internet » informacje | reklama & PR » informacje
IAB Polska/PwC AdEx: pierwszy historyczny spadek wartości reklamy internetowej
II kwartał 2020 r. przyniósł spadek wartości reklamy online o 12 proc. rok do roku. Przełożyło się to na dynamikę w całym I półroczu na poziomie -4,5 proc. Spadki w wydatkach odnotowały wszystkie branże z pierwszej piątki liderów tortu reklamowego online. Jedynie mobile, programmatic oraz SEM zaliczyły wzrosty. 
16.01.20, 08:00
| reklama & PR » informacje
IAB Europe: branża digital cierpi na brak wyspecjalizowanych pracowników
Aż 3/4 europejskich pracodawców z branży digital wskazuje, że brak odpowiednich kwalifikacji kandydatów jest główną barierą podczas procesu rekrutacji – wynika z najnowszego raportu IAB Europe „Kapitał ludzki w środowisku cyfrowym”.
21.11.19, 14:00
| reklama & PR » informacje
Yieldbird w IAB Europe
W październiku br., spółka Yieldbird (Grupa Agora) dołączyła do IAB Europe – organizacji zrzeszającej podmioty europejskiego ekosystemu reklamy cyfrowej. 
12.11.19, 08:00
| reklama & PR » informacje
IAB Polska/PwC AdEx: dwucyfrowy wzrost reklamy cyfrowej
Po I półroczu br., nakłady na reklamę online wzrosły o 275 mln zł, dzięki czemu ich całkowita wartość osiągnęła 2,4 mld zł. Przełożyło się to na dynamikę rok do roku na poziomie 13 proc. 
12.09.19, 12:00
| reklama & PR » informacje
Powstała Sektorowa Rada ds. Kompetencji Sektora Komunikacji Marketingowej
Głównym celem nowopowstałej Sektorowej Rady ds. Kompetencji Sektora Komunikacji Marketingowej ma być standaryzacja oraz lepsze dopasowanie kompetencji nabywanych przez pracowników do wymagań rynku i pracodawców. Członkostwo w Radzie jest otwarte dla podmiotów działających w branży komunikacyjnej.
26.08.19, 08:00
| telewizja / VOD » informacje | internet » informacje | reklama & PR » informacje
Historyczna zmiana. Po raz pierwszy na polskim rynku wydatki na reklamę w internecie większe od telewizyjnych
Jak wynika z najnowszego raportu z badania dotyczącego wydatków na reklamę online AdEx, realizowanego przez IAB Polska we współpracy z PwC, w I kwartale 2019 r. w reklamę online zainwestowano 1,1 mld zł, dzięki czemu jej wartość wzrosła o 9 proc. w porównaniu do analogicznego okresu zeszłego roku.
11.07.19, 11:00
| reklama & PR » informacje
Powstała nowa Grupa Robocza Public Relations w IAB Polska
W ramach struktur IAB Polska została powołana Grupa Robocza Public Relations, w składzie której znajdują się przedstawiciele agencji PR, agencji digitalowych, wydawców oraz reklamodawców.
Subskrybuj RSS: rss
Oferty pracy

Specjalista ds. Digital i Social Media

Krakowskie Biuro Festiwalowe | Kraków

Przejdź do oferty

Specjalista / Specjalistka ds. promocji i organizacji wydarzeń

Wawerskie Centrum Kultury | Warszawa

Przejdź do oferty

Kierownik Działu Marketingu i PR

Centrum Kultury Podgórza | Kraków

Przejdź do oferty
Konkursy
do 31.08.24

Portalmedialny.pl ponownie udostępnił możliwość uczestniczenia w konkursach organizowanych przez wydawcę.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

8.10 - Katowice, 9.10 - Wrocław, 10.10 - Poznań.