16.04.24, 14:45
| reklama & PR » informacje
Skosztujże! Wawel promuje Mieszankę Krakowską
Przez cały kwiecień br. trwa kampania reklamowa owocowych galaretek w czekoladzie - Mieszanka Krakowska z Wawelu. Użyte hasło “Skosztujże” ma nawiązywać do krakowskich regionalizmów i podkreślać miejsce pochodzenia produkowanych od ponad 50 lat galaretek w czekoladzie.
14.03.24, 15:00
| reklama & PR » informacje
Nowe nuty smakowe. Wawel promuje czekoladki z nietypowymi przyprawami
Pod hasłem „Nowe nuty smakowe”, Wawel wspiera kampanią swoją ofertę wiosenną, w tym flagowe czekoladki – Malaga, Tiki Taki i Kasztanki – dostępne obecnie w limitowanych wersjach smakowych.
31.01.24, 20:30
| reklama & PR » informacje
Sztuką być Maczfit. Kampania marki Maczfit
Pod hasłem “Sztuką być Maczfit” ruszyła kampania w której marka przewrotnie mówi: „Nie zaczynaj od diety. Zacznij od Maczfit”, sprzeciwiając się narzucaniu ograniczeń oraz wspierając konsumentów w osiąganiu codziennego szczęścia na ich własnych warunkach.
16.01.24, 06:30
| reklama & PR » informacje
Level Wawel. Marka wprowadza nową platformę komunikacyjną Level Wawel
„Level Wawel” - to hasło kampanii i zarazem nowa platforma komunikacji krakowskiego producenta słodyczy Wawel SA.
18.12.23, 21:31
| reklama & PR » informacje
Podaruj pomoc NA CAŁY RAK. Kampania Maczfit i Fundacji Herosi
Maczfit wspólnie z Fundacją Herosi ruszył z kampanią „Podaruj pomoc NA CAŁY RAK”, której celem jest zwrócenie uwagi na potrzebę systematycznego wspierania dzieci chorych na nowotwór.
10.12.23, 16:00
| reklama & PR » informacje
Domowe historie. Olga Kalicka i Maciej Musiał w kampanii Electrolux zachęcającej do oszczędności zasobów planety
Electrolux ruszył z kampanią „Domowe historie”. Osią kampanii jest cykl osiem filmów z udziałem Olgi Kalickiej i Macieja Musiała, w której serialowe małżeństwo, na przykładzie sprzętów Electrolux z linii EcoLine prezentuje rozwiązania pozwalające oszczędzać nie tylko zasoby planety. Kampanię wspierają działania w digitalu i w mediach.
18.06.23, 11:00
| reklama & PR » ludzie
Agencja Great Minds stawia na rozwój i poszerza zespół kreatywny
Garden of Words Group rozwija kompetencje jednej z agencji działającej w ramach grupy. Do struktur Great Minds dołączyły dwie nowe osoby, które mają wzmocnić działania z zakresu kreacji oraz marketingu.
24.04.23, 10:52
| reklama & PR » informacje
Marka Plusssz w portfolio Great Minds
Agencji Great Minds powierzono prowadzenie działań z zakresu digital marketingu dla marki Plusssz (suplementy diety w tabletkach musujących).
29.03.23, 06:30
| reklama & PR » ludzie
Aleksandra Wojnicka awansuje w Great Minds
Na początku marca br., Aleksandra Wojnicka awansowała na stanowisko Digital Director w ramach Grupy Garden of Words, Agencji oferującej usługi z zakresu 360°.
13.05.22, 11:50
| reklama & PR » informacje
Gerber Organic Plant-tastic.100% roślinnych dań dla najmłodszych w kampanii marki Gerber
Gerber stworzył linię 100% roślinnych, zbilansowanych dań dla niemowląt i małych dzieci. Debiut na rynku wspiera kampania prezentująca nowości produktowe Gerber Organic Plant-tastic.
20.02.20, 14:00
| reklama & PR » informacje
Dużo dobrego w małym formacie. Nowe MINIczekolady z Wawelu wspierane loterią
Marka Wawel do swojego portfolio wprowadza nową kategorię słodkości. Na rynku pojawią się MINIczekolady w kieszonkowych opakowaniach. Promocję MINIczekolad wspiera słodka loteria realizowana pod hasłem „Loteria Dobrze Nadziana”, a także intensywna kampania. 
17.02.20, 17:47
| reklama & PR » informacje
Nowe czekolady Wawelu Big Milk szeroko promowane
Do portfolio Wawel dołączyła czekolada i Miniczekolada z Wawelu Big Milk. W ramach promocji nowych produktów marka przygotowała szeroko zasięgową kampanię telewizyjną oraz digital. W punktach sprzedaży pojawią się także materiały POS.
01.04.19, 10:00
| reklama & PR » informacje
Klif klientem Great Minds
Do grona klientów Great Minds, agencji kreatywnej, należącej do Grupy Garden of Words, dołączył KLIF. Współpraca obejmuje działania z zakresu PR korporacyjnego oraz produktowego i trwa od lutego br.
17.06.18, 17:00
| reklama & PR » informacje
Żelki jak SMOK! Wawel z nową kategorią produktową
Marka Wawel po raz pierwszy proponuje produkt z kategorii żelków – Żelki jak SMOK! W ramach kampanii przygotowano m.in. spot TV z łobuzerskimi smokami. Całość uzupełniają działania digital, PR i kreacje na nośnikach OOH.
05.03.18, 12:00
| reklama & PR » informacje
Garden of Words inauguruje działalność 2B Up Consulting oraz Great Minds
Agencja Garden of Words obchodzi dziesiąte urodziny. Jednoczęśnie inauguruje dzia-łalność dwóch nowych spółek - 2B Up Consulting oraz Great Minds.
Subskrybuj RSS: rss
Oferty pracy

Specjalistka/Specjalista ds. promocji i obsługi widowni

Teatr Powszechny im. Zygmunta Hübnera | Warszawa

Przejdź do oferty

Stanowisko ds. promocji i komunikacji

Muzeum – Miejsce Pamięci KL Plaszow w Krakowie. Niemiecki nazistowski obóz pracy i obóz koncentracyjny (1942-1945) (w organizacji) | Kraków

Przejdź do oferty

Kierownik Działu Komunikacja Społeczna i Promocja

Regionalny Instytut Kultury im. Wojciecha Korfantego | Katowice

Przejdź do oferty
Konkursy
do 11.10.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 11.10.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 09.10.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

Konferencja Digital Gamechangers — Harbingers Data: 3 października 2024 Miejsce: Muzeum Armii Krajowej im. gen. Emila Fieldorfa „Nila” w Krakowie.