28.02.23, 16:00
| reklama & PR » informacje
Zatogrip promowany w radiowej kampanii
Rozpoczęła się radiowa kampania produkowanego przez LEK-AM syropu dla dzieci Zatogrip. To pierwsza reklama tej marki w masowych mediach.
15.11.22, 11:02
| prasa » informacje | internet » informacje
Piszemy o tym, co ma znaczenie. Wyborcza.pl rusza z kampanią
Ruszyła najnowsza kampania wizerunkowa Wyborcza.pl. Spoty reklamowe emitowane w sieci pokazują maja prezentować, jak serwis wspiera swoich czytelników i czytelniczki, wyjaśniając aktualne wydarzenia czy doradzając w ważnych dla nich kwestiach - w myśl hasła "Piszemy o tym, co ma znaczenie".
25.10.22, 15:10
| reklama & PR » informacje
Do wyspanych świat należy. Kampania marki Melatonina LEK-AM
Przedsiębiorstwo Farmaceutyczne LEK-AM uruchomiło kampanię promującą lek Melatonina LEK-AM. Kreację opracowała agencja AżTuNagle.
12.10.22, 15:10
| reklama & PR » informacje
Uwolnij swój czas. Żabka zmienia hasło pozycjonujące i rusza z kampanią
12 października br. Żabka ruszyła z nową kampanię w której pokazuje swoim klientom, jak towarzysząc im w każdym momencie ich dnia, upraszcza ich życie, a tym samym uwalnia czas.
20.09.22, 07:00
| reklama & PR » informacje
Getin Bank promuje depozyty w kampanii telewizyjnej oraz radiowej
Getin Bank ruszył z kampanią promującą Lokatę na Nowe Środki, z oprocentowaniem do 8 proc. w skali roku.
19.07.22, 15:50
| reklama & PR » informacje
Przestrzeń wygrywa przetarg marki Semilac
Pod koniec czerwca br., po wygranym przetargu, agencja Przestrzeń wystartowała z nową komunikacją dla marki Semilac.
07.06.22, 16:00
| reklama & PR » informacje
BLIKOMMMANIA. Czwarta edycja loterii Polskiego Standardu Płatności
BLIK ruszył z kampanią promującą czwartą edycję BLIKOMANII – loterii Polskiego Standardu Płatności. Jej bohaterem jest Tomasz Kot, który ze stoickim spokojem zachęca wszystkich do udziału w zabawie i przybliża odbiorcom jej tegoroczne hasło - BLIKOMMMANIA.
23.05.22, 18:07
| reklama & PR » informacje
Crunchips Nachos rusza z kampanią launchową
Marka Crunchips ruszyła z kampanią promującą nowość produktową – Crunchips Nachos w trzech wariantach smakowych: chili, ser żółty i barbecue.
18.05.22, 21:00
| reklama & PR » informacje
Kredyty to nasza bajka. Alan i Jaśmina w nowej odsłonie platformy kreatywnej Expandera
Alan i Jaśmina to bohaterowie nowej kampanii zrealizowanej w ramach platformy komunikacyjnej „Kredyty to nasza bajka”, stworzonej przez agencję Artegence. Działania wokół spotu obejmują internet, kino, a także materiały BTL.
30.04.22, 17:00
| reklama & PR » informacje
Bądź kotem płatności. Nowa kampania BLIKA z udziałem Tomasza Kota
Ruszyła nowa kampania “Bądź kotem płatności” promująca system płatności mobilnych BLIK. To jej kolejna odsłona z udziałem Tomasza Kota. Komunikacja opiera się na podkreśleniu zalet płatności BLIKIEM, które są łatwe, szybkie i powszechnie dostępne. Kampania wystartowała z początkiem kwietnia br. i potrwa do końca maja br.
26.01.22, 16:00
| reklama & PR » informacje
Spark Foundry obsłuży firmę Metsä Tissue
Agencja Spark Foundry (Publicis Groupe) wygrała przetarg na obsługę mediową Metsä Tissue – producenta papierowych artykułów higienicznych, właściciela marek tj. Lambi, Mola i Tento.
26.01.22, 10:08
| reklama & PR » informacje
Przyprawiaj wygodnie. Nowa odsłona kampanii KAMIS promującej przyprawy i zioła w słoiczkach
Rozpoczęła się tegoroczna kampania marki KAMIS promująca przyprawy i zioła w słoiczkach. Za realizację działań w Polsce oraz adaptację formatów na rynek rumuński odpowiada agencja Insignia. Kampania trwa do końca lutego br.
23.01.22, 17:04
| reklama & PR » informacje
O YA! KA KASA! OYAKATA rusza z loterią promocyjną
Ruszyła kampania marki OYAKATA (Ajinomoto), producenta dań i zup instant z makaronem, promująca nowe smaki z linii azjatyckiej i japońskiej. Kampanię wspiera loteria konsumencka z hasłem „O YA! KA KASA!”.
17.01.22, 10:00
| reklama & PR » informacje
Spark Foundry obsłuży mediowo markę Maczfit
Agencja mediowa Spark Foundry (Publicis Groupe), nawiązała współpracę z Maczfit Foods, należącą do Żabka Polska firmą oferującą catering dietetyczny.
21.12.21, 19:00
| reklama & PR » informacje
BLIK, Spark Foundry i AMS testują zakup powierzchni Digital Out-of-Home w modelu programmatic
6 grudnia br. wystartowała kampania systemu płatności mobilnych BLIK zakupiona w modelu programmatic na powierzchniach Digital Cityscreen firmy AMS.
26.11.21, 22:00
| reklama & PR » informacje
Raz, dwa, BLIK – odblokuj i zbliż. Tomasz Kot w kampanii BLIKA
BLIK ruszył z kampanią, która ma przekonać użytkowników do płacenia zbliżeniowo. Po raz pierwszy w kampanii BLIKA wystąpił Tomasz Kot.
21.10.21, 13:00
| reklama & PR » informacje
Kampania nowej marki OSHEE Wiedźmin na tablicach w całej Polsce
W efekcie współpracy nawiązanej pomiędzy OSHEE i CD PROJEKT RED, od września br. na rynku dostępne są napoje funkcjonalne sygnowane marką OSHEE Wiedźmin. Za przygotowanie kreacji kampanii OOH, która właśnie startuje, odpowiada agencja Ancymony.
20.10.21, 07:00
| reklama & PR » informacje
Crunchokazje. Crunchips z kampanią wspierającą relaunch marki
Marka Crunchips (Lorenz) ruszyła z kampanią wizerunkową „Crunchokazje”, w której pojawia się nowe opakowania chipsów ze zmienionym logo. Pozycjonowanie oraz główne hasło marki „Jest Crunchips, jest impreza!” pozostaje bez zmian.
01.10.21, 13:00
| reklama & PR » informacje
innogy Polska rozpoczyna współpracę z agencją Spark Foundry
Spark Foundry (Publicis Groupe) w wyniku przetargu została wybrana do obsługi mediowej firmy innogy Polska z Grupy E.ON. Agencja będzie odpowiedzialna za strategiczne planowanie i zakup mediów offline.
24.09.21, 21:30
| reklama & PR » informacje
Brytyjski z natury. Butcher’s z kampanią naturalnej karmy dla zwierząt
Butcher’s, producent karmy dla psów i kotów, rozpoczął kampanię wizerunkową promującą wysoką jakość i naturalny skład swoich produktów.
Subskrybuj RSS: rss
Oferty pracy

Dyrektora Krośnieńskiej Biblioteki Publicznej w Krośnie

Urząd Miasta Krosna | Polska

Przejdź do oferty
Konkursy
do 24.05.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 27.04.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki. 

do 23.04.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

28.03.2023 r., online.

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.