07.06.19, 09:00
| reklama & PR » artykuły
Sztuczna inteligencja rewolucją dla świata reklamy
Sztuczna inteligencja jest tematem nierzadko poruszanym w artykułach pisanych przez branżę marketingu. Mówi się o niej coraz częściej w kontekście rewolucji rynku. Co tak naprawdę kryje się pod tym pojęciem? Jak AI wpłynie na programmatic? Artykuł ekspercki Pawła Treścińskiego, wiceprezesa i dyrektora sprzedaży YieldRiser.
11.04.19, 11:00
| reklama & PR » artykuły
Jak najbliższe miesiące zmienią programmatic?
 W ubiegłym roku wdrożenie RODO rozpoczęło rewolucję na rynku reklamy internetowej. Dotyczy to także modelu programmatic, którego wciąż czeka szereg zmian. Co jeszcze wpłynie na jego kształt? Artykuł ekspercki Pawła Treścińskiego, wiceprezesa i dyrektora sprzedaży YieldRiser.
25.03.19, 08:00
| biznes i technologie » sprzęt
Reklama responsywna – wszystko co musisz wiedzieć
Urządzenia mobilne, a także Internet, który swoim zasięgiem objął już prawie cały świat, wymusiły na reklamodawcach dostosowanie wielkości reklam do ich odbiorców. Formatem, który jest w pełni elastyczny pod tym względem jest format responsywny. Artykuł ekspercki Pawła Treścińskiego, wiceprezesa i dyrektora sprzedaży YieldRiser.
03.12.18, 11:00
| reklama & PR » artykuły
Jak programmatic może pomóc w dotarciu do właściwego odbiorcy?
Najlepsza kreacja reklamowa nie uzyska pożądanego efektu, o ile nie pojawi się we właściwym czasie i miejscu. Jak tego dokonać? Z pomocą przychodzi model programmatic. Artykuł ekspercki Pawła Treścińskiego, wiceprezesa i dyrektora sprzedaży YieldRiser.
26.10.18, 09:00
| reklama & PR » artykuły
Przyszłość modelu programmatic
Do końca przyszłego roku, Google zamierza przeznaczyć 60 proc. wydatków z reklamy cyfrowej na programmatic. Czym tak naprawdę jest ten model i jaka będzie jego przyszłość? Artykuł ekspercki Pawła Treścińskiego, wiceprezesa i dyrektora sprzedaży YieldRiser.
24.05.18, 08:00
| reklama & PR » artykuły
Paweł Treściński: Czy można wygrać z adblokami?
Blokowanie reklam przez użytkowników Internetu to wciąż aktualny problem uderzający w branżę reklamową. Największe straty odnotowują wydawcy, którzy zarabiają na wyświetlanych treściach. Są jednak sposoby na to, aby uratować swoje przychody – pisze w swoim artykule Paweł Treściński, wiceprezes i dyrektor sprzedaży YieldRiser.
29.01.18, 15:00
| internet » artykuły | reklama & PR » artykuły
Paweł Treściński: Przewodnik wydawcy po reklamie wideo
Dzięki dużej ilości formatów oraz koncentracji uwagi widzów na obrazie, cyfrowa reklama wideo daje wydawcom szansę na zwiększenie przychodów z powierzchni reklamowej. Artykuł ekspercki Pawła Treścińskiego, Wiceprezesa YieldRiser. 
Subskrybuj RSS: rss
Oferty pracy

Specjalista ds. promocji

Muzeum Ludowych Instrumentów Muzycznych w Szydłowcu | mazowieckie

Przejdź do oferty
Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.