16.05.24, 18:00
| reklama & PR » informacje
Nowe opakowanie, to samo chrupanie!” Kampania marki Familijne
Ruszyła kampania wafli Familijne (Colian) w nowych opakowaniach. Spoty reklamowe będa emitowane w najpopularniejszych kanałach TV, na YouTubie oraz na platformach VOD do końca czerwca br.
22.04.24, 18:00
| reklama & PR » informacje
King of the Night. Energetyk BLACK w nowych szatach
Najnowsza odsłona kampanii King of the Night marki Black (FoodCare) ma podkreślać rynkowy sukces ostatnich lat.
17.04.24, 15:00
| reklama & PR » informacje
VeloBank w przetargu wybiera Initiative
VeloBank rozstrzygnął przetarg na obsługę mediową w kanałach offline oraz digital.
06.04.24, 20:00
| reklama & PR » informacje
Wiosenne Grzeszki. Kampania marki Grześki
Ruszyła wiosenna aktywacja prosprzedażowa promującą ofertę wafli Grześki Mega i Gofree, zorganizowana przez markę Grześki. Działania wsparte są szeroko zakrojoną kampanią komunikacyjną prowadzoną w telewizji, Internecie, we współpracy z wybranymi influencerami oraz w punktach sprzedaży.
28.01.24, 14:00
| reklama & PR » informacje
200 listków to więcej niż standard. MullenLowe Warsaw z kampanią dla marki Velvet
Agencja MullenLowe Warsaw po wygranym przetargu przygotowała kampanię dla marki Velvet.
21.12.23, 13:24
| reklama & PR » informacje
Initiative zwycięzcą przetargu mediowowego Velvet
Agencja mediowa Initiative (IPG Mediabrands) została zwycięzcą przetargu na kompleksową obsługę mediową marki Velvet.
16.11.23, 15:00
| reklama & PR » informacje
Mikołaj Grześki pojawi się na planszach sponsorskich w głównych stacjach TV
Do 24 grudnia br. przed wybranymi blokami programowymi, w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych, zaplanowano kampanię sponsorską wspierającą komunikacyjnie świąteczny produkt Colian – Mikołaj Grześki.
15.11.23, 16:00
| reklama & PR » informacje
Hejt nie jest OK. Marka Grześki została partnerem słuchowiska Ewy Abart
Marka Grześki została partnerem startegicznym społecznego słuchowiska o języku przemocy „Hejt nie jest OK” autorstwa Ewy Abart.
13.11.23, 12:12
| reklama & PR » informacje
Polskie słodycze na polskie święta. Z kopyta ruszyła kampania firmy Colian
Ruszyła świąteczna kampania reklamowa Colian, która realizowana jest pod hasłem „Polskie słodycze na polskie święta,. W tym roku do sezonowej oferty firmy dołączył nowy produkt – Mikołaj Grześki, wypełniony chrupiącym nadzieniem oraz oblany mleczną czekoladą.
21.06.23, 11:28
| reklama & PR » informacje
Zapylamy z pomocą. Marka Somersby rusza z kampanią edukacyjną
Pod koniec maja br. rozpoczęła się komunikacja kampanii edukacyjnej „Zapylamy z pomocą”, zainicjowanej przez Somersby i Fundację Pszczoła Musi Być. Marka z portfolio Carlsberg Polska chce szerzyć wiedzę o zapylaczach i tworzyć ogrody przyjazne owadom zapylającym w wybranych miejscach w Polsce.
30.04.23, 21:00
| biznes i technologie » informacje
Activlab nowym klientem Initiative
Agencja mediowa Initiative (IPG Mediabrands) rozpoczęła współpracę z firmą Activlab – producentem odżywek i suplementów diety dla sportowców i osób aktywnych fizycznie.
26.04.23, 17:00
| reklama & PR » informacje
Na grilla! Racz waść wpaść. Kasztelan rusza z kampanią
Rozpoczęła się ogólnopolska kampania marki przypominająca, że Kasztelan jest naturalnym towarzyszem grilla. Jednym z jej elementów jest seria nowych spotów TV, których emisja ruszyła 24 kwietnia br. Kampanii towarzyszą również działania w kanałach digital oraz w punktach sprzedaży.
21.04.23, 06:30
| reklama & PR » informacje
Initiative i UM pierwszymi agencjami z otwartym dostępem do digitalowej oferty AMS
AMS wprowadza zakup programatyczny Digital OOH w modelu private deal i rozpoczyna współpracę z grupą Mediabrands i należącymi do niej agencjami mediowymi: Initiative i UM. 
14.04.23, 18:07
| reklama & PR » ludzie
Justyna Rusiniak w zespole Initiative
Justyna Rusiniak dołączyła do zespołu agencji mediowej Initiative (Mediabrands) i objęła stanowisko Account Directora.
31.03.23, 18:00
| reklama & PR » informacje
Black promuje nowy wariant smakowy Black Spritz
Marka napojów energetycznych Black (FoodCare) rozpoczęła kolejną odsłonę kampanii, w której promuje najnowszy wariant smakowy Black Spritz.
15.03.23, 15:01
| reklama & PR » informacje
Pierwsza kampania reklamowa marki Gellwe w 2023 roku
Należąca do FoodCare marka Gellwe wystartowała z nową kampanią reklamową, która promuje wybrane produkty.
23.02.23, 07:30
| reklama & PR » informacje
Agencja Initiative będzie dalej obsługiwać firmę FoodCare
Agencja mediowa Initiative (Mediabrands) wygrała przetarg na kompleksową obsługę mediową FoodCare, właściciela takich marek jak m.in. Gellwe, Fitella, BLACK, N-GINE, 4MOVE, FRUGO i Ostromecko.
05.12.22, 07:00
| reklama & PR » informacje
Anna Starmach po raz kolejny w kampanii marki Basia
Agencje Reprise i Initiative (Mediabrands) przygotowały kampanię z udziałem ambasadorki marki Basia - Anną Starmach. 
20.10.22, 15:00
| reklama & PR » informacje
#KrótkaPiłka. InPost zachęca do szybkiego odbioru przesyłek z Paczkomatów
Pod hasłem #KrótkaPiłka firma InPost przygotowała aktywności, w których mobilizuje swoich klientów do kibicowania polskiej reprezentacji w nadchodzącym Mundialu. Jedną z nich jest kampania TV, a kacja ma zachęcić do odbioru paczek przez Paczkomat do dwóch godzin i udziału w loterii InPost.
05.10.22, 08:00
| reklama & PR » informacje
Dziewczynki mogą wszystko. LEGO ponownie przełamuje stereotypy z Martyną Wojciechowską
Wystartowała II odsłona kampanii LEGO „Dziewczynki mogą wszystko”, która ma przełamywać wyobrażenia na temat zdolności, pasji i możliwości stereotypowo warunkowanych płcią. Kampanię wspiera podróżniczka i dziennikarka Martyna Wojciechowska. 
Subskrybuj RSS: rss
Oferty pracy

Specjalista/ka ds. promocji w Dziale Promocji i Komunikacji

Muzeum Azji i Pacyfiku im. Andrzeja Wawrzyniaka | Warszawa

Przejdź do oferty
Konkursy
do 31.08.24

Portalmedialny.pl ponownie udostępnił możliwość uczestniczenia w konkursach organizowanych przez wydawcę.

do 18.07.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 18.07.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

12-14 czerwca 2024 r. w Długopolu.