31.03.23, 18:00
| reklama & PR » informacje
Black promuje nowy wariant smakowy Black Spritz
Marka napojów energetycznych Black (FoodCare) rozpoczęła kolejną odsłonę kampanii, w której promuje najnowszy wariant smakowy Black Spritz.
15.03.23, 15:01
| reklama & PR » informacje
Pierwsza kampania reklamowa marki Gellwe w 2023 roku
Należąca do FoodCare marka Gellwe wystartowała z nową kampanią reklamową, która promuje wybrane produkty.
23.02.23, 07:30
| reklama & PR » informacje
Agencja Initiative będzie dalej obsługiwać firmę FoodCare
Agencja mediowa Initiative (Mediabrands) wygrała przetarg na kompleksową obsługę mediową FoodCare, właściciela takich marek jak m.in. Gellwe, Fitella, BLACK, N-GINE, 4MOVE, FRUGO i Ostromecko.
05.12.22, 07:00
| reklama & PR » informacje
Anna Starmach po raz kolejny w kampanii marki Basia
Agencje Reprise i Initiative (Mediabrands) przygotowały kampanię z udziałem ambasadorki marki Basia - Anną Starmach. 
20.10.22, 15:00
| reklama & PR » informacje
#KrótkaPiłka. InPost zachęca do szybkiego odbioru przesyłek z Paczkomatów
Pod hasłem #KrótkaPiłka firma InPost przygotowała aktywności, w których mobilizuje swoich klientów do kibicowania polskiej reprezentacji w nadchodzącym Mundialu. Jedną z nich jest kampania TV, a kacja ma zachęcić do odbioru paczek przez Paczkomat do dwóch godzin i udziału w loterii InPost.
05.10.22, 08:00
| reklama & PR » informacje
Dziewczynki mogą wszystko. LEGO ponownie przełamuje stereotypy z Martyną Wojciechowską
Wystartowała II odsłona kampanii LEGO „Dziewczynki mogą wszystko”, która ma przełamywać wyobrażenia na temat zdolności, pasji i możliwości stereotypowo warunkowanych płcią. Kampanię wspiera podróżniczka i dziennikarka Martyna Wojciechowska. 
11.05.22, 08:00
| reklama & PR » informacje
Okocim sobie! Niezwykły świet marki Okocim w nowej kampanii
Ruszyła nowa kampania marki Okocim. Jej pierwszą odsłoną będzie reklama wariantów smakowych piw bezalkoholowych Okocimia. Kampania ma zaprezentować nową, unikalną oprawę marki Okocim, zabierając widzów w podróż do niezwykłego, międzyczasowego świata.
20.04.22, 23:00
| reklama & PR » informacje
Lekkość ciemnego piwa oraz Balans smaku w kampanii marki Žatecký
Ruszyła kolejna odsłona kampanii reklamowej „Chmielowe Mistrzostwa Świata” marki Žatecký. Tym razem w dwóch spotach zawodnicy Žateckej drużyny biorą udział w kategorii „Lekkość ciemnego piwa” oraz „Balans smaku”.
22.02.22, 14:05
| reklama & PR » informacje
Tak się łapie Harnasia! Loteria i kampania marki
Ruszyła ogólnopolska loteria marki Harnaś – w wybranych sklepach dostępne będzie promocyjne piwo z nagrodami ukrytymi pod kapslami i kluczykami. Loterię wspierać będzie również kolejna odsłona reklamy telewizyjnej „Miliony piw do złapania”.
27.01.22, 21:15
| reklama & PR » informacje
Zimowa odsłona kampanii Orange Polska we współpracy z agencją Leo Burnett Warszawa
21 stycznia br., ruszyła kolejna odsłona kampanii Orange na kartę w formacie „Trudna przyjaźń”, reklamująca ofertę „No limit”. W zimowej odsłonie kampanii będzie można zobaczyć występujących już od kilku lat w reklamach Orange duet aktorski – Mikołaja Cieślaka i Roberta Górskiego. 
20.07.21, 08:00
| reklama & PR » informacje
Harnaś rusza z nową kampanią i wesprze strażaków
W nowym spocie TV bohater marki – Harnaś spotyka bohaterów – strażaków. Reklama towarzyszy kampanii „Harnaś wspiera strażaków ochotników”. W ramach sponsoringu Związku Ochotniczych Straży Pożarnych RP marka przekaże łącznie 1,1 mln zł z na zakup dodatkowego wyposażenia i sprzętu dla jednostek OSP.
14.06.21, 18:55
| reklama & PR » informacje
O piłce nożnej w dobrym składzie. Marka Okocim z nową kampanią
Marka Okocim wystartowała z kompleksową kampanią digitalową. We współpracy z dziennikarzami oraz portalami i kanałami sportowymi pojawią się rozmowy, podcasty, reportaże i filmy, a także ciekawostki o idolach piłkarskich oraz drużynach. 
13.06.21, 22:00
| reklama & PR » informacje
Žatecký 0,0% bohaterem Chmielowych Mistrzostw Świata
Ruszyła kolejna odsłona kampanii reklamowej „Chmielowe Mistrzostwa Świata” marki Žatecký. Tym razem w kategorii Orzeźwienie udział bierze Žatecký 0,0%.
12.06.21, 13:00
| reklama & PR » informacje
Szlachetny smak piwa w reklamie marki Kasztelan
W najnowszym spocie marka Kasztelan w jeszcze bardziej metaforycznej formie i nowoczesnych ujęciach uruchamia wyobraźnię widzów, pokazując bogactwo i pełnię smaku piwa Kasztelan Jasne Pełne.
09.06.21, 15:10
| reklama & PR » informacje
Mus je schrupać… zanim znikną! Lokalne akcenty w kampanii marki Familijne na outdoorze
Marka Familijne kontynuuje wątek rodzinnego poszukiwania wafelków w ramach kolejnej części nowej platformy komunikacyjnej pod hasłem „Mus je schrupać… zanim znikną!”. Tym razem akcja zagościła na citylightach i billboardach w największych polskich miast.
27.04.21, 21:30
| reklama & PR » informacje
Somersby Piña Colada w roli głównej w nowej reklamie TV
Ruszyła emisja nowego spotu TV marki Somersby, który komunikuje tegoroczną nowość – Somersby Piña Colada.
17.02.21, 14:18
| reklama & PR » informacje
Chmielowe Mistrzostwa Świata. Nowe spoty marki Žatecký
Trwa kampania reklamowa marki Žatecký Světlý Ležák pod hasłem „Chmielowe Mistrzostwa Świata”. W dwóch spotach nagranych w miasteczku Žatec w Czechach prezentowane są niezwykłe konkurencje. Ich zwycięzcy świętują radosnym „Ža, Ža, Žatecky!” – tradycyjną formą czeskiego toastu, dwukrotnie uderzając w stół.
04.02.21, 16:00
| reklama & PR » informacje
Harnaś świętuje 15-lecie loterii podkapslowej
Ruszyła kolejna, tym razem jubileuszowa, edycja promocji podkapslowej marki Harnaś. Od 1 lutego br. w sklepach na terenie całego kraju dostępne jest piwo Harnaś w promocyjnych opakowaniach.
17.11.20, 11:02
| reklama & PR » informacje
Każdy ma swoje grzesz… Grześki. Nowa kampania marki
W listopadzie br., marka Grześki uruchomiła nową platformę komunikacyjną. Pierwsza odsłona kampanii reklamowej pod hasłem „Każdy ma swoje Grześki” potrwa do 20 grudnia br. w telewizji i internecie.
22.08.20, 22:00
| reklama & PR » informacje
Frajda bez kompromisów. Marka MINI promuje nowy model MINI Countryman
Marka MINI (BMW Group) rozpoczęła komunikację najnowszej wersji modelu MINI Countryman, zarówno w wersji benzynowej, jak i hybrydy plug-in.
Subskrybuj RSS: rss
Oferty pracy

Dyrektora Krośnieńskiej Biblioteki Publicznej w Krośnie

Urząd Miasta Krosna | Polska

Przejdź do oferty
Konkursy
do 24.05.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 30.04.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 29.04.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

28.03.2023 r., online.