20.11.23, 09:56
| reklama & PR » ludzie
Olga Grzybowska przechodzi z 19 Południka do Fusion Labs. Została dyrektorką marketingu
Olga Grzybowska objęła stanowisko dyrektor marketingu w Fusion Labs. Grzybowska posiada kilkunastoletnie doświadczenie w szeroko rozumianej komunikacji marketingowej, a w szczególności w tworzeniu strategii oraz jej implementacji.
25.10.23, 07:30
| reklama & PR » informacje
Teoretycznie niemożliwe połączenie słodyczy i farb w kampanii Ritter Sport
W ramach najnowszej kampanii marka Ritter Sport współpracowała z influencerami związanymi z szeroko pojętą tematyką home decor. Marka chciała zainspirować odbiorców do eksperymentowania z kolorami we wnętrzach.
19.09.23, 11:44
| reklama & PR » informacje
Agencje 19 Południk i Ancymony połączyły się
Na początku września br. 19 Południk i Ancymony połączyły się. Wszyscy pracownicy 19 Południka dołączyli do zespołu agencji Ancymony, czyniąc ją tym samym jedną z największych niezależnych agencji w południowej Polsce.
17.08.23, 14:00
| reklama & PR » informacje
Startuje kampania reklamowa Bułeczek Mlecznych Dan Cake
Na sezon „Back To School” marka Dan Cake rusza z kampanią dla swojego sztandarowego produktu, jakim są Bułeczki Mleczne w trzech wariantach smakowych.
27.06.23, 12:32
| reklama & PR » informacje
Kroi się coś większego. Dan Cake wprowadza na rynek American Sandwich XXL
Marka Dan Cake pod hasłem „Kroi się coś większego” wprowadza na rynek chleby tostowe wyróżniające się większym, niż standardowo, rozmiarem kromek i opakowań.
08.06.23, 10:43
| reklama & PR » informacje
Sztuka grillowania z kampanią Dan Cake
Pod hasłem „Daj sobie czas na soczystą sztukę” marka Dan Cake chce przekonać odbiorców, że gdy sięga się po jej wyroby piekarnicze, grillowanie staje się prawdziwą sztuką.
25.05.23, 11:08
| reklama & PR » informacje
Andrzej Polan ambasadorem kolejna edycja kampanii promującej spożywanie pieczywa
Ogólnopolska kampania promująca spożywanie pieczywa wystartowała w swojej drugiej odsłonie. Ambasadorem tej edycji projektu został Andrzej Polan.
19.04.23, 06:30
| reklama & PR » informacje
WIADOMO*STUDIO odpowiedzialne za strategię dla marki parasolowej Dan Cake
Wyodrębnione ze struktur agencji 19 Południk studio strategiczne WIADOMO*STUDIO, stworzy kompleksową strategię rozwoju dla parasolowej marki Dan Cake. Prace rozpoczęły się z początkiem kwietnia br. i potrwają kilka miesięcy.
22.03.23, 13:49
| reklama & PR » informacje
Bardzo prosty przepis. Wielkanocna aktywacja konsumencka Dan Cake
Pod hasłem „Otwórz, połóż, odpoczywaj” marka Dan Cake zachęca odbiorców, aby zamiast spędzania Świąt na gorączkowych przygotowaniach w kuchni, skorzystali z prostego przepisu od Dan Cake, dając sobie tym samym czas na więcej chwil dla siebie.
09.02.23, 06:30
| reklama & PR » artykuły
Podsumowanie 2022 r. według Radka Grzybowskiego (19 Południk)
Wydarzenia i zjawiska na rynku reklamy w 2022 r. podsumowuje Radek Grzybowski (19 Południk).
31.01.23, 14:45
| reklama & PR » informacje
19 Południk marką obsłuży markę Corny
Do grona klientów agencji dołączyła marka batoników Corny. 19 Południk zajmie się jej komunikacją na polskim rynku.
13.01.23, 09:33
| reklama & PR » informacje
Ritter Sport w portfolio agencji 19 Południk
Do portfolio agencji dołączył producent czekolad – Ritter Sport. 19 Południk odpowiada za kompleksową komunikację marki w Polsce.
13.10.22, 21:00
| reklama & PR » ludzie
Nadine Reich w zespole agencji 19 Południk
Do zespołu agencji dołączyła Nadine Reich, która objęła stanowisko project managera. Będzie odpowiedzialna za prowadzenie, planowanie oraz zarządzanie projektami dla klientów agencji.
11.10.22, 07:00
| reklama & PR » informacje
Schlebianie na śniadanie. Nowa aktywacja konsumencka marki Dan Cake
Marka Dan Cake ruszyła z kolejną aktywacją konsumencką z nagrodami. Marka promuje w ten sposób swoje Chleby Tostowe.
02.08.22, 10:14
| reklama & PR » ludzie
Joanna Kowieska przechodzi z agencji Insignia do 19 Południka
Joanna Kowieska wzmocniła dział PR 19 Południka i objęła , stanowisko PR & marketing managerki. Będzie odpowiedzialna za realizację strategii komunikacji agencji, dbanie o jej wizerunek oraz współpracę z mediami.
28.06.22, 17:00
| reklama & PR » informacje
Stowarzyszenia Producentów Pieczywa podsumowało I etap ogólnopolskiej kampanii promującej spożywanie pieczywa
Upowszechnienie wiedzy na temat pieczywa, propagowanie jego roli w codziennej diecie, a także obalenie mitów na temat wypieków sprzedawanych w sklepach wielkopowierzchniowych – to główne cele zrealizowane w ramach I etapu ogólnopolskiej kampanii „Łączy nas coś dobrego”, zainicjowanej przez Stowarzyszenie Producentów Pieczywa.
21.05.22, 18:17
| reklama & PR » ludzie
Mateusz Stawiarski w zespole 19 Południk
Do zespołu agencji 19 Południk dołączył Mateusz Stawiarski, który objął stanowisko graphic designera.
20.05.22, 12:04
| reklama & PR » ludzie
Kuba Matuszczak w zespole 19 Południk
Do zespołu agencji 19 Południk dołączył Kuba Matuszczak, który objął stanowisko motion designera.
19.05.22, 21:00
| reklama & PR » ludzie
Dominika Barycka w zespole 19 Południk
Do zespołu agencji 19 Południk dołączyła Dominika Barycka, która zasiła dział obsługi klienta. 
12.05.22, 10:05
| reklama & PR » ludzie
Basia Szatanik w zespole agencji 19 Południk
Do zespołu agencji 19 Południk dołączyła Barbara Szatanik, która będzie odpowiedzialna za opracowywanie strategii komunikacji dla kluczowych klientów oraz za rozwój kompetencji teamu strategicznego.
Subskrybuj RSS: rss
Oferty pracy

Kierownik/Kierowniczka Działu Promocji

Teatr KTO | Kraków

Przejdź do oferty

dyrektor Zamojskiego Domu Kultury w Zamościu

Miasto Zamość | inne

Przejdź do oferty

Grafik – Dział Imprez i Promocji

Ośrodek Kultury Kraków-Nowa Huta | Kraków

Przejdź do oferty
Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

Konferencja Digital Gamechangers — Harbingers Data: 3 października 2024 Miejsce: Muzeum Armii Krajowej im. gen. Emila Fieldorfa „Nila” w Krakowie.