08.06.23, 10:43
| reklama & PR » informacje
Sztuka grillowania z kampanią Dan Cake
Pod hasłem „Daj sobie czas na soczystą sztukę” marka Dan Cake chce przekonać odbiorców, że gdy sięga się po jej wyroby piekarnicze, grillowanie staje się prawdziwą sztuką.
25.05.23, 11:08
| reklama & PR » informacje
Andrzej Polan ambasadorem kolejna edycja kampanii promującej spożywanie pieczywa
Ogólnopolska kampania promująca spożywanie pieczywa wystartowała w swojej drugiej odsłonie. Ambasadorem tej edycji projektu został Andrzej Polan.
19.04.23, 06:30
| reklama & PR » informacje
WIADOMO*STUDIO odpowiedzialne za strategię dla marki parasolowej Dan Cake
Wyodrębnione ze struktur agencji 19 Południk studio strategiczne WIADOMO*STUDIO, stworzy kompleksową strategię rozwoju dla parasolowej marki Dan Cake. Prace rozpoczęły się z początkiem kwietnia br. i potrwają kilka miesięcy.
22.03.23, 13:49
| reklama & PR » informacje
Bardzo prosty przepis. Wielkanocna aktywacja konsumencka Dan Cake
Pod hasłem „Otwórz, połóż, odpoczywaj” marka Dan Cake zachęca odbiorców, aby zamiast spędzania Świąt na gorączkowych przygotowaniach w kuchni, skorzystali z prostego przepisu od Dan Cake, dając sobie tym samym czas na więcej chwil dla siebie.
09.02.23, 06:30
| reklama & PR » artykuły
Podsumowanie 2022 r. według Radka Grzybowskiego (19 Południk)
Wydarzenia i zjawiska na rynku reklamy w 2022 r. podsumowuje Radek Grzybowski (19 Południk).
31.01.23, 14:45
| reklama & PR » informacje
19 Południk marką obsłuży markę Corny
Do grona klientów agencji dołączyła marka batoników Corny. 19 Południk zajmie się jej komunikacją na polskim rynku.
13.01.23, 09:33
| reklama & PR » informacje
Ritter Sport w portfolio agencji 19 Południk
Do portfolio agencji dołączył producent czekolad – Ritter Sport. 19 Południk odpowiada za kompleksową komunikację marki w Polsce.
13.10.22, 21:00
| reklama & PR » ludzie
Nadine Reich w zespole agencji 19 Południk
Do zespołu agencji dołączyła Nadine Reich, która objęła stanowisko project managera. Będzie odpowiedzialna za prowadzenie, planowanie oraz zarządzanie projektami dla klientów agencji.
11.10.22, 07:00
| reklama & PR » informacje
Schlebianie na śniadanie. Nowa aktywacja konsumencka marki Dan Cake
Marka Dan Cake ruszyła z kolejną aktywacją konsumencką z nagrodami. Marka promuje w ten sposób swoje Chleby Tostowe.
02.08.22, 10:14
| reklama & PR » ludzie
Joanna Kowieska przechodzi z agencji Insignia do 19 Południka
Joanna Kowieska wzmocniła dział PR 19 Południka i objęła , stanowisko PR & marketing managerki. Będzie odpowiedzialna za realizację strategii komunikacji agencji, dbanie o jej wizerunek oraz współpracę z mediami.
28.06.22, 17:00
| reklama & PR » informacje
Stowarzyszenia Producentów Pieczywa podsumowało I etap ogólnopolskiej kampanii promującej spożywanie pieczywa
Upowszechnienie wiedzy na temat pieczywa, propagowanie jego roli w codziennej diecie, a także obalenie mitów na temat wypieków sprzedawanych w sklepach wielkopowierzchniowych – to główne cele zrealizowane w ramach I etapu ogólnopolskiej kampanii „Łączy nas coś dobrego”, zainicjowanej przez Stowarzyszenie Producentów Pieczywa.
21.05.22, 18:17
| reklama & PR » ludzie
Mateusz Stawiarski w zespole 19 Południk
Do zespołu agencji 19 Południk dołączył Mateusz Stawiarski, który objął stanowisko graphic designera.
20.05.22, 12:04
| reklama & PR » ludzie
Kuba Matuszczak w zespole 19 Południk
Do zespołu agencji 19 Południk dołączył Kuba Matuszczak, który objął stanowisko motion designera.
19.05.22, 21:00
| reklama & PR » ludzie
Dominika Barycka w zespole 19 Południk
Do zespołu agencji 19 Południk dołączyła Dominika Barycka, która zasiła dział obsługi klienta. 
12.05.22, 10:05
| reklama & PR » ludzie
Basia Szatanik w zespole agencji 19 Południk
Do zespołu agencji 19 Południk dołączyła Barbara Szatanik, która będzie odpowiedzialna za opracowywanie strategii komunikacji dla kluczowych klientów oraz za rozwój kompetencji teamu strategicznego.
10.05.22, 19:32
| reklama & PR » informacje
#TeżToMiała. Trwa kampania edukacyjna marki Gynoxin
Agencja 19 Południk odpowiadała za opracowanie strategii, stworzenie koncepcji kreatywnej oraz uruchomienie platformy edukacyjnej dla akcji #TeżToMiałam, która rusza w środę 11 maja br.
26.01.22, 07:00
| reklama & PR » artykuły
Co grało w marketingu w 2021 roku? Maciej Bojda (Agencja 19 Południk)
2021 rok na rynku mediów i reklamy dla portalmedialny.pl komentuje Maciej Bojda, Senior Creative w Agencji 19 Południk.
22.10.21, 13:00
| reklama & PR » ludzie
Paulina Najbar, Piotr Kulig i Amadeusz Długaj w zespole 19 Południka
Zespół agencji 19 Południk powiększył się o trzech nowych pracowników. Zasilą oni dział digital oraz graficzny.
28.09.21, 12:26
| reklama & PR » informacje
Łączy nas coś dobrego. Stowarzyszenie Producentów Pieczywa promuje spożywanie pieczywa
Głównym celem ogólnopolskiej kampanii promującej spożywanie pieczywa jest edukowanie konsumentów o właściwościach pieczywa, jego udziale w codziennej, zbilansowanej diecie oraz obalanie najpowszechniejszych mitów, które narosły wokół wyrobów piekarniczych, zwłaszcza tych dostępnych w sklepach wielkopowierzchniowych.
22.09.21, 10:30
| reklama & PR » ludzie
Joanna Adamowska przechodzi do 19 Południka
Do zespołu agencji 19 Południk z początkiem września br. dołączyła Joanna Adamowska, obejmując stanowisko Business Development Directora.
Subskrybuj RSS: rss
Oferty pracy

kierowniczka/kierownik działu PR

Teatr Dramatyczny im. Gustawa Holoubka | Warszawa

Przejdź do oferty

Specjalista ds. promocji czasopism naukowych

Akademia Ekonomiczno-Humanistyczna w Warszawie | Warszawa

Przejdź do oferty

Specjalista ds. promocji

Strefa Kultury Wrocław | Wrocław

Przejdź do oferty
Konkursy
do 07.07.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 05.07.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 02.07.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.