Ruszył ogólnopolski program edukacyjny „PrzedszkolaBezOwsików.pl”, którego celem jest wsparcie przedszkoli i rodziców w zakresie edukacji dzieci na temat prawidłowej higieny rąk, a także przełamywanie tabu wokół tematu owsików. Inicjatorem akcji jest Polpharma, a za opracowanie koncepcji kreatywnej i działania public relations odpowiada agencja Havas PR Warsaw.
Havas PR Warsaw awansował trzy menedżerki odpowiedzialne za praktyki korporacyjne oraz wybrane osoby w ich zespołach. Stanowisko consulting managera objęły Kinga Braksal, Iga Krysa i Patrycja Osiadacz. Na stanowisko consultant awansowała Anna Hołub, natomiast na stanowisko junior consultant awansowała Urszula Ścisłowska.
Firma LIPTON Teas and Infusions wybrała Havas PR Warsaw do stworzenia kompleksowej strategii komunikacji korporacyjnej w Polsce. Agencja odpowiada ponadto za przygotowanie, a następnie wdrożenie długoterminowego planu komunikacji marki.
Na początku 2024 r. , agencja Havas PR Warsaw wzmocniła zespoły kompetencyjne w obszarach lifestyle & entertainment, nowych technologii, retail & real estate oraz zarządzania zintegrowanymi projektami.
Agencja Havas PR Warsaw rozpoczęła współpracę z firmą technologiczną elem6, a także z MAX Premium Burgers, firmą z segmentu Quick Service Restaurants (QSR), dla której zrealizuje projekty z obszaru ESG.
Katarzyna Fabjaniak na początku kwietnia br. awansowała na stanowisko Executive Director w Havas PR Warsaw. W nowej roli odpowiada za zarządzanie operacyjne, w tym rozwój klientów i zespołu agencji, a także rozbudowę portfolio klientów.
Z początkiem stycznia br. do grona klientów Havas PR Warsaw dołączyła grupa Electrum – rozwijająca projekty z obszaru energii odnawialnej i informacji.
Firma home.pl, dostawca usług internetowych w Polsce, nawiązała współpracę z Havas PR Warsaw. Agencja będzie odpowiadać za doradztwo strategiczne i media relations, jak również komunikację jubileuszu firmy.
Na początku września br. do grona klientów Havas PR Warsaw dołączyła marka Klarna – globalny bank detaliczny, dostawca usług płatniczych i aplikacja zakupowa, z której korzysta ponad 150 mln użytkowników na świecie.
Havas PR Warsaw nawiązał współpracę z JLL Polska. Agencja odpowiedzialna jest za opracowanie oraz wdrożenie nowej strategii komunikacji, pozycjonującej JLL Polska jako rzecznika ESG sektora nieruchomości. Zakres działań Havas PR Warsaw dla JLL Polska to kompleksowa obsługa komunikacji korporacyjnej i sustainability.
Agencja Havas PR Warsaw nawiązała współpracę z FM Logistic. W ramach usług z obszaru hub management agencja będzie odpowiedzialna za koordynację działań komunikacyjnych marki w Czechach i na Słowacji.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem, poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy (dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb). Informujemy, że istnieje możliwość określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi. Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.