15.10.24, 07:30
| telewizja / VOD » informacje
Stopklatka promuje popołudniowe pasmo kryminalne
Kanał Stopklatka (Grupa Kino Polska) rozpoczyna wizerunkowo-produktową kampanię reklamową. Działania skupione są wokół promocji popołudniowego pasma kryminalnego, w którym głównymi bohaterami są flagowe seriale stacji - „Kojak” oraz „Hudson i Rex”.
11.10.24, 16:15
| reklama & PR » informacje
Kia Polska promuje limitowaną wersję Tribute dla modelu Ceed
Marka Kia ruszyła z kampanią modelu Ceed hatchback oraz kombi w limitowanej wersji Tribute. Media w kampanii zaplanowała i zakupiła agencja Havas Media.
24.09.24, 17:00
| reklama & PR » informacje
Kia wspiera sprzedaż modelu EV6
Kia Polska ruszyła z kampanią wspierającą sprzedaż modelu EV6, w ramach której klienci mogą skorzystać z oferty zakupu ze specjalnymi korzyściami. Media w kampanii zaplanowała i zakupiła agencja Havas Media.
13.09.24, 19:45
| reklama & PR » informacje
Kia promuje w sieci i TV model Sportage
Kia Polska ruszyła z kontynuacją kampanii wspierającą sprzedaż modelu Sportage, oferując klientom propozycje kredytowe i leasingowe. Media w kampanii zaplanowała i zakupiła agencja Havas Media.
29.08.24, 09:00
| reklama & PR » informacje
Restauratorki z Rannego Ptaszka w kampanii Eleplant
Agencja digitalowa Buzzgrow, obsługująca socialowo i digitalowo markę Eleplant, przygotowała kolejną odsłonę kampanii opartej o współpracę marki z najciekawszymi polskimi restauratorami.
22.08.24, 20:00
| reklama & PR » informacje
Klaudia Halejcio wystąpiła w spotach Deichmann
Deichmann zaprosił Klaudię Halejcio do współpracy w ramach jesiennej kampanii. Aktorka promuje kolekcję butów adidas, dostępną wyłącznie w sklepach marki. 
26.07.24, 16:24
| reklama & PR » informacje
Boiron promuje tabletki Arnica montana Boiron
Arena Media realizuje kampanię dla Boiron, która ma na celu promocję jednego z produktów firmy – tabletki Arnica montana Boiron. Akcja potrwa do końca sierpnia br. 
28.05.24, 18:00
| telewizja / VOD » seriale
Sztuczna inteligencja promuje serial Algorytm Miłości
Ruszyła kampania promująca najnowszą produkcję CANAL+ „Algorytm Miłości”. W ramach promocji wystartował specjalny landing page algorytmmilosci.pl, gdzie dzięki sztucznej inteligencji, użytkownicy mogą porozmawiać o serialu, jak również o swoich sercowych rozterkach.
14.05.24, 23:52
| reklama & PR » informacje
Marka Jennifer Lopez z nowym zapachem LIMITLESS
W tym tygodniu wystartowała kampania promująca najnowszy zapach sygnowany marką Jennifer Lopez – LIMITLESS. Media w kampanii zaplanowała i zakupiła agencja Havas Media.
30.04.24, 19:42
| telewizja / VOD » informacje
Rafał Zawierucha promuje wiosenną ofertę filmową Stopklatki
Kanał filmowo-serialowy Stopklatka (Grupa Kino Polska) 29 marca rozpoczyna wizerunkowo-produktową kampanię reklamową. Będący ambasadorem Stopklatki Rafał Zawierucha pełni w niej rolę prezentera serwisu informacyjnego, który przedstawia wydarzenia z filmów.
05.03.24, 12:47
| reklama & PR » informacje
Lidl Polska wykorzystuje w kampanii konwencję newsową
Sieć dyskontów ruszyła z kampanią marketingową, w której podkreśla, że niezależnie od umiejscowienia sklepu, klient zapłaci za produkty te same ceny.
22.02.24, 11:03
| reklama & PR » informacje
Doceniaj to, co wspaniałe. Nowa platforma komunikacyjna marki Jacobs i zmiana identyfikacji wizualnej opakowań kaw
W lutym br. ruszyła nowa platforma komunikacyjna marki Jacobs pod hasłem „Doceniaj to, co wspaniałe”. Nowemu pozycjonowaniu marki towarzyszy również zmiana identyfikacji wizualnej opakowań kaw – na początek mielonych i rozpuszczalnych.
24.01.24, 20:00
| reklama & PR » informacje
Boiron swoich promuje flagowe produkty – Camilia, Oscillococcinum i Stodal
Na początku stycznia br., Boiron, francuski producent i dystrybutor homeopatycznych produktów leczniczych, wystartował z kampania promującą trzy ze swoich najbardziej znanych produktów – Camilia, Oscillococcinum i Stodal.
18.01.24, 11:04
| reklama & PR » informacje
Havas Media zwycięzcą przetargu Deichmann
Agencja Havas Media wygrała przetarg mediowy Deichmann i od stycznia 2024 r. będzie kompleksowo obsługiwać na polskim rynku kampanie mediowe dla tej międzynarodowej sieci sklepów obuwniczych.
15.01.24, 10:48
| reklama & PR » ludzie
Paula Kaliszewicz przeszła z Grupy OMD do Havas Media Network
W styczniu br. do zespołu Havas Media Network dołączyła Paula Kaliszewicz, która objęła stanowisko Head of Communication & ESG.
18.12.23, 10:45
| reklama & PR » ludzie
Nowa agencja strategiczno-technologiczną CSA w Havas Media Network. Na jej czele stanie Anna Kuropatwa
Agencja Havas Media Network utworzyła w ramach swoich struktur nową jednostkę CSA (Customer Science Analytics), która rozpocznie działalność z początkiem 2024 r. Tym samym HMN poszerza swoją ofertę związaną ze strategią mediową, badaniami konsumenckimi oraz danymi i technologią w regionie.
14.12.23, 15:45
| reklama & PR » informacje
Lidl będzie dalej współpracować z Havas Media
Agencja Havas Media zwyciężyła w przetargu mediowym Lidla, tym samym będzie kontynuować trwającą od 2016 r. obsługę tego klienta w zakresie kompleksowego planowania, optymalizacji i zakupu mediów.
15.11.23, 13:40
| telewizja / VOD » informacje
Twój pakiet filmowy. Kampania reklamowa FilmBox potrwa do 26 grudnia
FilmBox, marka Grupy Kino Polska, będąca częścią SPI International, firmy należącej do Grupy CANAL+, rozpoczyna wizerunkowo-sprzedażową kampanię reklamową. Działania skupione są wokół promocji marki FilmBox, obejmującej pakiet kanałów filmowych i serwis streamingowy FilmBox+.
30.10.23, 07:00
| telewizja / VOD » informacje
Rafał Zawierucha promuje jesienną ofertę Stopklatki i nowy sezon serialu To nie ze mną
Kanał filmowo-serialowy Stopklatka (Grupa Kino Polska) rozpoczął wizerunkowo-produktową kampanię reklamową. Działania skupione są wokół promocji II sezonu serialu „To nie ze mną”, który zadebiutuje na antenie 1 listopada br., oraz tematycznych pasm filmowych. Twarzą kampanii stacji ponownie został aktor Rafał Zawierucha.
20.10.23, 11:33
| reklama & PR » informacje
Hyundai promuje upust i ofertę leasingową
W połowie października br. Hyundai Motor Poland ruszył z kampanią wspierającą ofertę, w której klienci indywidualni mogą skorzystać z promocyjnego upustu lub specjalnej oferty dla firm z leasingiem.
Subskrybuj RSS: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 02.01.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 25.12.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 25.12.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.