Kanał Stopklatka (Grupa Kino Polska) rozpoczyna wizerunkowo-produktową kampanię reklamową. Działania skupione są wokół promocji popołudniowego pasma kryminalnego, w którym głównymi bohaterami są flagowe seriale stacji - „Kojak” oraz „Hudson i Rex”.
Marka Kia ruszyła z kampanią modelu Ceed hatchback oraz kombi w limitowanej wersji Tribute. Media w kampanii zaplanowała i zakupiła agencja Havas Media.
Kia Polska ruszyła z kampanią wspierającą sprzedaż modelu EV6, w ramach której klienci mogą skorzystać z oferty zakupu ze specjalnymi korzyściami. Media w kampanii zaplanowała i zakupiła agencja Havas Media.
Kia Polska ruszyła z kontynuacją kampanii wspierającą sprzedaż modelu Sportage, oferując klientom propozycje kredytowe i leasingowe. Media w kampanii zaplanowała i zakupiła agencja Havas Media.
Agencja digitalowa Buzzgrow, obsługująca socialowo i digitalowo markę Eleplant, przygotowała kolejną odsłonę kampanii opartej o współpracę marki z najciekawszymi polskimi restauratorami.
Deichmann zaprosił Klaudię Halejcio do współpracy w ramach jesiennej kampanii. Aktorka promuje kolekcję butów adidas, dostępną wyłącznie w sklepach marki.
Arena Media realizuje kampanię dla Boiron, która ma na celu promocję jednego z produktów firmy – tabletki Arnica montana Boiron. Akcja potrwa do końca sierpnia br.
Ruszyła kampania promująca najnowszą produkcję CANAL+ „Algorytm Miłości”. W ramach promocji wystartował specjalny landing page algorytmmilosci.pl, gdzie dzięki sztucznej inteligencji, użytkownicy mogą porozmawiać o serialu, jak również o swoich sercowych rozterkach.
W tym tygodniu wystartowała kampania promująca najnowszy zapach sygnowany marką Jennifer Lopez – LIMITLESS. Media w kampanii zaplanowała i zakupiła agencja Havas Media.
Kanał filmowo-serialowy Stopklatka (Grupa Kino Polska) 29 marca rozpoczyna wizerunkowo-produktową kampanię reklamową. Będący ambasadorem Stopklatki Rafał Zawierucha pełni w niej rolę prezentera serwisu informacyjnego, który przedstawia wydarzenia z filmów.
W lutym br. ruszyła nowa platforma komunikacyjna marki Jacobs pod hasłem „Doceniaj to, co wspaniałe”. Nowemu pozycjonowaniu marki towarzyszy również zmiana identyfikacji wizualnej opakowań kaw – na początek mielonych i rozpuszczalnych.
Na początku stycznia br., Boiron, francuski producent i dystrybutor homeopatycznych produktów leczniczych, wystartował z kampania promującą trzy ze swoich najbardziej znanych produktów – Camilia, Oscillococcinum i Stodal.
Agencja Havas Media wygrała przetarg mediowy Deichmann i od stycznia 2024 r. będzie kompleksowo obsługiwać na polskim rynku kampanie mediowe dla tej międzynarodowej sieci sklepów obuwniczych.
Agencja Havas Media Network utworzyła w ramach swoich struktur nową jednostkę CSA (Customer Science Analytics), która rozpocznie działalność z początkiem 2024 r. Tym samym HMN poszerza swoją ofertę związaną ze strategią mediową, badaniami konsumenckimi oraz danymi i technologią w regionie.
Agencja Havas Media zwyciężyła w przetargu mediowym Lidla, tym samym będzie kontynuować trwającą od 2016 r. obsługę tego klienta w zakresie kompleksowego planowania, optymalizacji i zakupu mediów.
FilmBox, marka Grupy Kino Polska, będąca częścią SPI International, firmy należącej do Grupy CANAL+, rozpoczyna wizerunkowo-sprzedażową kampanię reklamową. Działania skupione są wokół promocji marki FilmBox, obejmującej pakiet kanałów filmowych i serwis streamingowy FilmBox+.
Kanał filmowo-serialowy Stopklatka (Grupa Kino Polska) rozpoczął wizerunkowo-produktową kampanię reklamową. Działania skupione są wokół promocji II sezonu serialu „To nie ze mną”, który zadebiutuje na antenie 1 listopada br., oraz tematycznych pasm filmowych. Twarzą kampanii stacji ponownie został aktor Rafał Zawierucha.
W połowie października br. Hyundai Motor Poland ruszył z kampanią wspierającą ofertę, w której klienci indywidualni mogą skorzystać z promocyjnego upustu lub specjalnej oferty dla firm z leasingiem.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem, poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy (dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb). Informujemy, że istnieje możliwość określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi. Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.