08.04.19, 17:00
| telewizja / VOD » badania rynku
Bartosz Zientek o serialu Chyłka-Zaginięcie: największą wartością w przypadku tego projektu, to połączenie emisji TV+VOD
Pierwszy odcinek nowego serialu „Chyłka-Zaginięcie” na antenie TVN obejrzało blisko 2 mln widzów, drugi 200 tys. mniej (dane: NAM). Wpływ na wyniki tej premiery miała na pewno wcześniejsza obecność na Player.pl – wskazuje Bartosz Zientek, Group Account Director z domu mediowego Codemedia.
29.10.17, 13:46
| telewizja / VOD » badania rynku
Analiza: pierwszy odcinek II sezonu serialu Belfer obejrzało ponad 400 tys. osób
Pierwszy odcinek nowego sezonu hitowego serialu Canal+ "Belfer" obejrzało ponad 400 tys. widzów. Jest to wynik lepszy od ostatniego odcinka poprzedniej serii (+4 proc.) - pisze w analizie Bartosz Zientek, ekspert z Codemedia.
Subskrybuj RSS: rss
Oferty pracy

Specjalista / Specjalistka ds. promocji i organizacji wydarzeń

Wawerskie Centrum Kultury | Warszawa

Przejdź do oferty

Specjalista ds. Digital i Social Media

Krakowskie Biuro Festiwalowe | Kraków

Przejdź do oferty

Kierownik Działu Marketingu i PR

Centrum Kultury Podgórza | Kraków

Przejdź do oferty
Konkursy
do 31.08.24

Portalmedialny.pl ponownie udostępnił możliwość uczestniczenia w konkursach organizowanych przez wydawcę.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

8.10 - Katowice, 9.10 - Wrocław, 10.10 - Poznań.