Marka Tyskie należąca do Kompanii Piwowarskiej, rozpoczyna świąteczną kampanię z konkursem promujące ideę „Przejdźmy na Ty ponad przedziałami”. Finałem akcji będzie podróż Tyskim Pociągiem Świątecznym, który 16 grudnia br. wyruszy w specjalną trasę ze stacjami w Tychach i Gdyni, skąd zabierze zwycięzców konkursu.
Wystartowała IV edycja kampanii CSR „Żubr ratuje życie zagrożonych gatunków”. Miejsce króla puszczy na butelkach i puszkach piwa Żubr Kompanii Piwowarskiej zajmą: ryś, niedźwiedź, łoś i sóweczka. Celem kampanii jest pomoc zagrożonym gatunkom oraz zachęcanie konsumentów do odpowiedzialnego zachowania wobec przyrody.
Magda Jethon, Katarzyna Kasia, Joanna Kołaczkowska, Wojciech Malajkat, Wojciech Mann, Marcin Mann, Grzegorz Markowski oraz Zbigniew Zamachowski to bohaterowie kampanii Radia Nowy Świat, która w sposób niebanalny ma informować o drugich urodzinach rozgłośni i zachęcać do dołączenia do grupy patronów.
Agencja kreatywna Huta 19 im. Joachima Fersengelda rozpoczyna działalność wydawniczą. Pierwszym tytułem w porfolio agencji jest książka „Od Łapigrosza do Funky’ego Kovala. Historia komiksu polskiego do roku 1989”.
Podczas transmisji programu „Zebranie Zarządu – Hejt Park” w Kanale Sportowym, pojawił się gość w studiu - Król Kazimierz, tuż po otwarciu promocyjnego piwa Tyskie.
W VII odsłonie loterii Żubra, Kompania Piwowarska przygotowała 12 milionów piw do rozdania. Motywem przewodnim konkursu jest hasło „Dwa Szybkie Żubry mnożą się na wiosnę”.
Tyskie wystartowało z nową kampanią. Jej głównym nośnikiem jest spot, w którym można usłyszeć utwór „Stand by me” Ben E. Kinga z 1961 r. Akcja ma przypominać o wadze ponadczasowych wartości.
Tyski pociąg wyjedzie na tory 4 grudnia br. Marka zaprezentowała wizualizację składu. Pociąg ze specjalnym wagonem barowym zabierze ze sobą zwycięzców konkursu, który trwa do 31 listopada.
Marka Tyskie rozpoczyna świąteczną kampanię pod hasłem „przejdźmy na Ty ponad przedziałami”. Głównym motywem kampanii jest świąteczny pociąg Tyskiego, który wyjedzie 4 grudnia i przejedzie przez wybrane polskie miasta.
Agencja Kamikaze przygotowała dla marki Kaufland projekty z okazji 20. urodzin tej sieci w Polsce. Agencja koncentruje się na działaniach w mediach społecznościowych.
Stawiamy Tyskie! Jeśli wygra Polska. A na TY przechodzimy niezależnie od wyniku - animacja reklamowa Tyskiego z tym hasłem pojawi się 18 czerwca br. wieczorem i będzie wyświetlana również 19 czerwca na telebimie w Sewilli, gdzie reprezentacja Polski zagra mecz z Hiszpanią.
“Największy polski poeta to Słowacki. Przejdźmy na TY” – reklamy Tyskiego z tym hasłem ukazały się 14 czerwca br. w “Przeglądzie Sportowym” oraz serwisach internetowych i w social media. W ten humorystyczny sposób Tyskie chce zachęcić Słowaków do przejścia na TY przed meczem reprezentacji Polski ze Słowacją.
Huta 19 im. Joachima Fersengelda została wybrana na wiodącą agencją marki Tyskie, czuwającą nad strategią oraz kreacją i egzekucją działań w ATL, PR i influencer marketingu. Agencja odpowiedzialna jest również za akcje niestandardowe i współpracę z Kanałem Sportowym.
Pod hasłem „Jesteśmy Mistrzami Europy w przechodzeniu na TY” ruszyła kampania promocyjna marki Tyskie przygotowana na turniej Euro 2020, który rozpocznie się w czerwcu br.
Marka Tyskie wykupiła przestrzeń reklamową w tygodnikach „Newsweek” i „Sieci” i opublikowała w każdym z nich połowę reklamy. Dopiero po złączeniu reklam odbiorca widzi całość – dłonie stukające się butelkami z imionami: Paweł i Gaweł.
„W sporcie dzieli nas wiele, ale jeszcze więcej łączy” – to hasło nowego spotu marki Tyskie. Znana z aren sportowych kibicowska fala z udziałem Mateusza Borka i Karola Bieleckiego ma podkreślać wartość wspólnego kibicowania. Marka w ten sposób chce przypomnieć o swojej współpracy z PZPN i Polską Siatkówką.
Tyskie rozpoczyna kolejna kampanię w ramach platformy „Przejdźmy na TY”. Tym razem pod hasłem „Więcej nas łączy niż dzieli” marka zachęca Polaków do przejścia na TY, po imieniu. Ułatwić to mają spersonalizowane butelki i puszki Tyskiego z polskimi imionami.
Wystartowała ogólnopolska kampania promująca akcję CSR „Żubr ratuje życie… zagrożonych gatunków”, którą marka Żubr realizuje wspólnie z fundacją WWF Polska.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem, poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy (dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb). Informujemy, że istnieje możliwość określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi. Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.