12.06.18, 14:00
| radio » badania rynku
RMF FM liderem. Radio Maryja z największym wzrostem
Radio RMF FM pozostaje wciąż najchętniej słuchaną rozgłośnią w Polsce – wynika z najnowszego badania Radio Track zrealizowanego przez MillwardBrown SMG/KRC obejmującego okres od 1 marca 2018 r. do 31 maja 2018 r. (stacje ogólnopolskie i ponadregionalne).
12.04.18, 13:16
| radio » badania rynku
I kwartał 2018 r.: RMF FM wciąż w górę, duży spadek Trójki
Radio RMF FM pozostaje zdecydowanym liderem rynku radiowego – wynika z najnowszego badania Radio Track zrealizowanego przez MillwardBrown SMG/KRC obejmującego okres od 1 stycznia 2018 r. do 31 marca 2018 r. (stacje ogólnopolskie i ponadregionalne).
22.03.18, 12:00
| radio » badania rynku
Warszawa: Radio Zet liderem, Trójka mocno w dół
Radio Zet utrzymało pozycję lidera w Warszawie – wynika z najnowszego badania Radio Track zrealizowanego przez MillwardBrown SMG/KRC obejmującego okres od 1 września 2017 r. do 28 lutego 2018 r. (Warszawa).
13.12.17, 14:00
| radio » badania rynku
RMF FM ma już blisko 26 proc. udziału w rynku, Jedynka i Trójka mocno w dół
Radio RMF FM umocniło pozycję lidera. Stacja generuje już blisko 26 proc. udziału w rynku – wynika z najnowszego badania Radio Track zrealizowanego przez MillwardBrown SMG/KRC obejmującego okres od 1 września 2017 r. do 30 listopada 2017 r. (stacje ogólnopolskie i ponadregionalne).
22.09.17, 09:00
| reklama & PR » informacje
Porozmawiajmy o wnętrzu. Katarzyna Miller w niestandardowej akcji VOX
Firma wnętrzarska VOX wystartowała z ogólnopolską akcją „Porozmawiajmy o wnętrzu” opartą o niestandardowy mix działań komunikacyjnych, zapraszający odbiorców w świat marki. 
Subskrybuj RSS: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 22.05.24

Ważna informacja dla biorących udział w konkursach na stronach portalmedialny.pl. 

do 20.05.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 16.05.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy