29 marca br. Polska Press Grupa wdrożyła jedną z największych w ostatnich latach zmian layoutów swoich tytułów oraz wprowadziła dodatki tematyczne, wspólne dla wszystkich wydawanych dzienników.
PKN ORLEN kupuje spółkę Polska Press, jedną z największych grup wydawniczych w Polsce. Transakcja ma wpisywać się w strategiczne plany PKN ORLEN w zakresie wzmacniania sprzedaży detalicznej, w tym pozapaliwowej.
Spółka Ringier Axel Springer Media AG nabyła od HKM GmbH, właściciela Polska Press Grupy 100 proc. udziałów w serwisie ogłoszeniowym Gratka.pl. Jednocześnie RASM AG ogłosiła publiczne wezwanie do zapisów na sprzedaż akcji MZN Property S.A. – właściciela serwisu Morizon.pl.
Do Biura Reklamy Polska Press Grupy dołączył Piotr Kowalczyk, który objął stanowisko Dyrektora Produktu Reklamowego Online. To nowe stanowisko w Grupie.
Rafał Wiśniewski, ostatnio Dyrektor Rozwoju Sprzedaży i Analiz Biura Reklamy, od stycznia 2017 r. zajmuje stanowisko Dyrektora Rozwoju Sprzedaży i Produktu Reklamowego Prasy.
Polska Press Grupa uruchomiła nowy serwis - Sportowy24.pl. Centralną stronę portalu wzmacniają odnowione regionalne serwisy sportowe na stronach 18 dzienników oraz piłkarski serwis Gol24.pl.
Od 19 lutego br. prezesem Przeagencji (Polska Press Grupa) jest Wacław Wykrytowicz. Wiceprezesem agencji zostaje Magdalena Chudzikiewicz, członek zarządu Polska Press Grupy.
Polska Press Grupa uruchomiła serwis skierowany do rolników i osób zainteresowanych nowoczesną wsią. Oprócz ogólnopolskiej strony www.strefaAGRO.pl każdy z dzienników regionalnych Grupy poprowadzi własną, lokalną wersję serwisu. To kolejny po strefabiznesu.pl tematyczny serwis Grupy.
Pod koniec lutego br. nastąpiło połączenie spółek Polskapresse i Media Regionalne. Fuzja zakończyła trwający od 2013 r. proces konsolidacji obu spółek. Polskapresse, która przejęła Media Regionalne, zmienia nazwę oraz logo. Nowa nazwa połączonych firm to Polska Press Sp. z o.o.
Podpisana została umowa, na mocy której jGruper.pl znalazł się w międzynarodowej grupie e-commerce ZUMZI.com. Tym samym dotychczasowi wspólnicy w tym Grupa Polskapresse stali się mniejszościowymi udziałowcami spółki ZUMZI.
Z początkiem II kwartału 2015 r., drukarnia Polskapresse w Gdańsku zostanie zamknięta, a jej produkcja przeniesiona do drukarni spółki Express Media w Bydgoszczy.
17 listopada br. biuro reklamy Grupy Polskapresse uruchomiło nowy pakiet reklamowy Wider TV Guide, który skupia trzy przewodniki telewizyjne – "Tele Magazyn", "Tele Program" oraz "TV Przewodnik".
Polskapresse wydaje numer specjalny miesięcznika „Nasza Historia” poświęcony historii polskiej sztuki kulinarnej. „Nasza Historia Kuchnia” ukazała się na rynku prasowym 25 listopada br. w całej Polsce.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem, poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy (dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb). Informujemy, że istnieje możliwość określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi. Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.