08.03.22, 08:00
| reklama & PR |
Jakub Sadecki właścicielem Eskadry. Mateusz Zmyślony odchodzi z agencji
Po 30 latach kreatywnej działalności, założyciel krakowskiej Eskadry Mateusz Zmyślony obiera nowy kierunek zawodowy, niezwiązany z reklamą i marketingiem komercyjnym.
30.06.21, 11:50
| reklama & PR » informacje
Eskadra odpowiada za promocję piłkarskiej promocji dla LOTOS Paliwa
Krakowska agencja Eskadra, współpracująca na co dzień, m.in. z Grupą LOTOS i LOTOS Paliwa, przygotowała dla polskiej firmy paliwowej piłkarską promocję związaną z aktywnością oraz piłką nożną.
14.02.20, 10:00
| reklama & PR » informacje
Dbamy o polską ziemię. Ciągnik New Holland T4.75S do wgrania w loterii Grupy Azoty
Grupa Azoty, polski producent nawozów, uruchamia III edycję loterii, w której klienci mają szansę na wygranie nagród pieniężnych, a także ciągnika New Holland T4.75S. Organizacja oraz realizacja projektu została po raz kolejny powierzona agencji ESKADRA. 
02.11.19, 09:00
| reklama & PR » informacje
TIME TO PLAY #theSalomonWay. Jesienna kampania marki Salomon
Marka Salomon prowadzi jesienną kampanię pod hasłem TIME TO PLAY #theSalomonWay. Akcji towarzyszy konkurs. Za realizację odpowiada agencja ESKADRA.
25.10.19, 17:00
| reklama & PR » informacje
Idealiści promuje IV edycję Open Eyes Economy Summit
Agencja Eskadra rozpoczyna oryginalną kampanią outdoorową „Idealiści”, która promuje międzynarodowy kongres ekonomii wartości – Open Eyes Economy Summit. Nowe billboardy, citylighty i cityscrolle są odpowiedzią na kontrowersyjne hasła sprzed tygodnia.
23.10.19, 08:00
| reklama & PR » informacje
Dan Cake rozda 100 tys. bułeczek mlecznych
Dan Cake, producent w branży piekarniczo-cukierniczej w Polsce, rozpoczyna kolejny już w tym roku etap promocji Smaku Beztroski oraz nowej linii bułeczek mlecznych w wersji TO GO!
09.10.19, 16:00
| reklama & PR » informacje
Prowokacyjne hasła i sześć twarzy w nietypowej kampanii
Rozpoczęła się kampania billboardowa autorstwa agencji Eskadra. Promuje ją m.in. Prezeska Zarządu firmy Siemens i były minister w ekwadorskim rządzie.
19.07.19, 11:00
| reklama & PR » ludzie
Daniel Szczęk nowym dyrektorem kreatywnym agencji Eskadra
Eskadra ma nowego dyrektora kreatywnego. Stanowisko to objął Daniel Szczęk. 
17.07.19, 09:00
| reklama & PR » informacje
NAJ musi być doskonałe z każdej strony. LOTOS startuje z nową kampanią
Ruszyła kampania wizerunkowa LOTOSU będąca kontynuacją cyklu „NAJ nie bierze się znikąd”. Od tego tygodnia, zarówno w sieci, jak i w TV, emitowany jest 30-sekundowy spot, który stanowi rozwinięcie zainicjowanej w lipcu kampanii outdoorowej. 
19.06.19, 16:00
| reklama & PR » ludzie
Joanna Kamycka dołącza do Eskadry
Na początku czerwca br., do zespołu Eskadry dołączyła Joanna Kamycka, która objęła stanowisko head of business development. 
31.05.19, 07:00
| reklama & PR » wywiady
Jakub Sadecki: Do Warszawy wchodzimy powoli, bez rewolucji, a z planem
Rozmowa z Jakubem Sadeckim, Prezesem Zarządu Grupy Eskadra, o nowym oddziale agencji w Warszawie, pracy firmy po rozszerzeniu działalności oraz o różnicach w prowadzeniu biznesu poza centrum reklamowym i medialnym.
03.04.19, 13:00
| reklama & PR » informacje
Eskadra we współpracy ze Szpunar Studio otwiera oddział w Warszawie
Eskadra wychodzi poza granice Krakowa. Nowy oddział Eskadry powstał w Warszawie we współpracy ze Szpunar Studio – nowoczesnym studiem designu. 
14.10.18, 09:00
| biznes i technologie » informacje | reklama & PR » informacje
Eskadra współtworzy trzecią edycję Open Eyes Economy Summit
Eskadra współtworzy trzecią edycję Międzynarodowego Kongresu - Open Eyes Economy Summit. Odbędzie się on w listopadzie 2018 r.
06.06.18, 08:00
| reklama & PR » informacje
Wojciech Modest Amaro ponownie w reklamie Magnat Ceramic
Kampania reklamowa farb Magnat Ceramic (Śnieżka SA) powróciła na ekrany w odświeżonej odsłonie. Jej twarzą, tak jak poprzednio, jest kucharz i restaurator – Wojciech Modest Amaro. 
25.05.18, 13:00
| reklama & PR » informacje
X-Formuła dla zdrowia Twojej wątroby. Kampania Hepatilu Complex 4w1
Rozpoczęła się kampania suplementu diety Hepatil Complex 4w1 pod hasłem „X-Formuła dla zdrowia Twojej wątroby”. Za koncept kreatywny oraz przygotowanie komunikacji odpowiedzialna jest agencja ESKADRA. 
04.07.16, 09:00
| reklama & PR » informacje
ESKADRA przygotuje strategię dla Gorzowa
Eskadra wygrała postępowanie na aktualizację strategii zarządzania marką Gorzów Wielkopolski.
19.06.16, 14:00
| reklama & PR » informacje
Wyrównujemy szanse z funduszami norweskimi i EOG. Kampania społeczna
Ruszyła ogólnopolska kampania społeczna Ministerstwa Rozwoju, której celem jest promocja funduszy norweskich i EOG jako mechanizmu walki z nierównością i wykluczeniem społecznym, a także zaangażowanie Polaków w działanie na rzecz potrzebujących wsparcia.
03.04.16, 17:00
| reklama & PR » informacje
Factory kocha miasto. Centra outlet Factory z nową platformą komunikacyjną
„Factory kocha miasto” to nowa platforma komunikacyjna centrów outlet Factory, w ramach której właśnie rozpoczęła się wiosenna kampania wizerunkowa pod hasłem „Miejski Styl”. Za strategię i kreację odpowiada Eskadra.
22.11.15, 13:31
| reklama & PR » informacje
Justyna Kowalczyk w kampanii Santander Consumer Banku
Wystartowała kampania wizerunkowo-produktowa pod hasłem „Znajdź swój powód do uśmiechu!”, wprowadzająca nową platformę komunikacji Santander Consumer Banku. Jej twarzą została Justyna Kowalczyk. 
04.10.15, 13:00
| reklama & PR » informacje
Kampania centrów Factory
Eskadra przygotowała jesienną kampanię wizerunkową dla centrów Factory. Kampania potrwa do końca października br.
Subskrybuj RSS: rss
Oferty pracy

Specjalista ds. promocji

Muzeum Ludowych Instrumentów Muzycznych w Szydłowcu | mazowieckie

Przejdź do oferty
Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.