01.04.24, 21:00
| reklama & PR » informacje
Aleksandra Żebrowska, Paulina Krupińska i Vanessa Aleksander ambasadorkami gamy LIFTACTIV!
Gama produktów LIFTACTIV z portfolio Vichy zyskała trzy nowe ambasadorki – Aleksandra Żebrowska, Paulina Krupińska, Vanessa Aleksander. 
25.03.24, 11:35
| telewizja / VOD » informacje
III sezon Pacześ Show od kwietnia w Comedy Central
8 kwietnia br. na antenie Comedy Central zostanie wyemitowany pierwszy odcinek III sezonu „Pacześ Show”. Stand-uper Rafał Pacześ zaprosi na swoją kanapę osobowości polskiego show-biznesu.
20.03.24, 12:45
| telewizja / VOD » badania rynku
Wavemaker VideoTrack: rośnie płatny streaming. Modele abonamentowe najpopularniejsze
Już kilkanaście milionów Polaków korzysta z subskrypcji VOD, a niemal co trzecia subskrypcja kupowana jest w ramach oferty operatorów płatnej TV – wynika z danych VideoTrack 8, badania agencji Wavemaker.
13.03.24, 07:15
| reklama & PR » informacje
Odkryj #SkinStreaming. Wavemaker dla L’Oréal z multibrandową kampanią
Startuje kampania digitalowa L’Oréal Polska, koncentrująca się na nowym trendzie w pielęgnacji skóry, tzw. Skin Streamingu. Działania potrwają do kwietnia br., obejmą obszary takie jak: media, szeroko zakrojone działania z influencerami oraz PR, a także ecommerce.
06.03.24, 21:15
| telewizja / VOD » informacje | reklama & PR » informacje
Marka NYX Professional Makeup wesprze metamorfozy polskich Drag Queens w Czas na Show. Drag Me Out
Kosmetyki NYX Professional Makeup oraz ekspertka marki wystąpią w „Czas na Show. Drag Me Out”. Marka wesprze metamorfozy polskich Drag Queens, prezentując szeroka gamę i walory kosmetyków widzom nowego show TVN. To pierwszy projekt branded content marki w TV. 
22.02.24, 18:30
| reklama & PR » informacje
Maybelline New York rozświetla przestrzeń na muralach w kampanii Kliknij po efekt rozświetlenia
Pod hasłem „Kliknij po efekt rozświetlenia” prowadzona jest kampania launchująca nową bazę rozświetlającą 4w1 Instant Perfector Glow marki Maybelline New York (L’Oréal Polska). Za warstwę kreatywną odpowiada agencja MullenLowe Warsaw.
21.02.24, 14:00
| reklama & PR » informacje
Więcej radości za mniej! Ikea promuje obniżki asortymentu
IKEA na stałe obniża ceny połowy swojego asortymentu. Marka realizuje kampanię 360 stopni promującą obniżki pod hasłem: “Więcej radości za mniej!”.
03.01.24, 10:10
| telewizja / VOD » badania rynku
Wavemaker: era 5-milionowych publiczności w TV minęła, tylko 49 programów powyżej 3 mln widzów w 2023 r.
Trzeci rok z rzędu żaden pojedynczy program emitowany na antenie jednej stacji nie zgromadził na żywo 5 milionów widzów* - wynika z analizy Wavemaker na podstawie danych Nielsena. Próg 4 mln widzów, wśród pozycji niesportowych, przekroczyło jedynie pierwsze wydanie „i9:30”, następczyni „Wiadomości” w TVP1.
17.11.23, 08:30
| reklama & PR » informacje
#Komplementy4EveryONE. Remington promuje linię ONE
Ruszyła akcja #Komplementy4EveryONE, w ramach której marka Remington zachęca do dzielenia się z innymi miłymi słowami - tak, by podbudować pewność siebie Polaków w duchu filozofii „Bądź sobą po swojemu”. Ambasadorką akcji jest influencerka Elwira Rutkowska-Łabęcka.
05.11.23, 10:34
| telewizja / VOD » seriale
II sezon The Office PL na antenie Comedy Central
W poniedziałek, 6 listopada br., na antenie Comedy Central zadebiutuje II sezon „The Office PL” – polskiej adaptacji kultowego serialu komediowego.
24.10.23, 21:19
| reklama & PR » informacje
Miłość to nie Przemoc. Yves Saint Laurent Beauty rusza z międzynarodową kampanią na polskim rynku
Ruszyła w Polsce akcja Yves Saint Laurent Beauty mająca na celu podnoszenie świadomości problemu przemocy niefizycznej w związkach intymnych. Za realizację kampanii w Polsce odpowiadały agencje Cape Morris, Wavemaker oraz Enyo. Partnerem strategicznym została organizacja NGO – SEXEDPL.
23.10.23, 16:30
| reklama & PR » informacje
COMvergence: GroupM największą grupą mediową w Polsce
Mediowa grupa inwestycyjna agencji WPP plasuje się na szczycie zestawienia COMvergence, firmy analizującej rynek agencji mediowych. 30 proc. udział w rynku agencyjnym zapewniają jej połączone obroty agencji Wavemaker, EssenceMediacom i Mindshare.
20.10.23, 14:30
| reklama & PR » informacje
MYSLF. No matter what. Kampania launchowa nowego zapachu YSL
L’Oreal Polska ruszył z kampanią launchową nowego produktu marki Yves Saint Laurent Beauty, która obejmuje kanąły takie jak m.in.: TV, digital i OOH. Za strategię oraz planowanie i zakup mediów na potrzeby kampanii odpowiada Wavemaker (agencja mediowa GroupM). Działania potrwają do listopada br.
11.10.23, 15:15
| telewizja / VOD » badania rynku
Wavemaker: Wiadomości najchętniej oglądane na Podlasiu, a Fakty” w kujawsko-pomorskim
„Fakty”, najpopularniejszy polski program informacyjny, najlepsze wyniki osiąga w województwie kujawsko pomorskim, a „Wiadomości" utrzymują topową oglądalność w województwie podlaskim – wynika z analizy Wavemaker.  
18.09.23, 09:28
| reklama & PR » informacje
Kampania serwisu Rankomat.pl z okazji 15-lecia. Telewizyjny spot z udziałem Huberta Urbańskiego
Z okazji 15 urodzin multiporównywarki Rankomat.pl, marka przygotowała kampanię reklamową, której częścią jest spot telewizyjny z udziałem Hubera Urbańskiego – ambasadora marki.
06.09.23, 09:14
| reklama & PR » informacje
Odporność w sezonie jesienno-zimowym tematem kampanii marki ISKIAL
Marka ISKIAL (portfolio USP Zdrowie) ruszyła z jesienną kampanią, której głównym celem jest zwrócenie uwagi na dbanie o odporność w sezonie jesienno-zimowym.
19.07.23, 14:14
| reklama & PR » informacje
Wavemaker: ideowość nie jest „przyspawana” do konkretnego pokolenia. Tęczowy marketing wciąż budzi emocje
O ile konsumenci jednoznacznie wspierają zaangażowanie marek w ochronę praw dziecka, seniorów czy ekologię, to tęczowy marketing wciąż budzi relatywnie duże kontrowersje nad Wisłą – wynika z badania Wavemaker, agencji GroupM. Najbardziej protęczowi są w Polsce przedstawiciele pokolenia Zet, a najbardziej proekologiczni – co może zaskakiwać - Silverzy.
29.06.23, 18:00
| reklama & PR » informacje
L’Oréal Polska promuje w kampanii launchowej nowy produkt Maybelline
L’Oréal Polska ruszył w mediach cyfrowych z kampanią launchową produktu marki Maybelline New York. Działania potrwają do końca lipca br. W kampanii wykorzystywane są m.in. niestandardowe formaty reklamowe, np. InImage BrandAd, oferowany przez [m]spark.
08.04.23, 18:00
| reklama & PR » informacje
Niezapomniany smak świeżej kawy. To prostsze niż myślisz! Nespresso promuje nowe ekspresy Vertuo Pop
23 marca br. rozpoczęła się kampania Nespresso prowadzona pod hasłem „Niezapomniany smak świeżej kawy. To prostsze niż myślisz!”, promująca kolekcję nowych ekspresów Vertuo Pop.
14.03.23, 11:55
| telewizja / VOD » informacje
IX edycja programu Comedy Club na antenie Comedy Central
W niedzielę, 19 marca br. o godz. 22:00 na antenie Comedy Central startuje dziewiąta edycja „Comedy Club”. Premierze programu towarzysza działania promocyjne. 
Subskrybuj RSS: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 16.05.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 16.05.24

Do zdobycia jeden zestaw. Wariant kolorystyczny może różnić się od tego na zdjęciu w informacji w zależności od stanu magazynu.

do 16.05.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy