| reklama & PR » informacje
Bank Pekao S.A. promuje pożyczkę na dowolny cel
Bank Pekao, w ogólnopolskiej kampanii reklamowej, prezentuje pożyczkę, która można przeznaczyć na dowolny cel.
16.07.24, 12:54
| reklama & PR » informacje
Mam plan. Odświeżona odsłona kampanii marki Provident
Agencja MullenLowe Warsaw przygotowała nową, odświeżoną odsłonę kampanii „Mam plan” firmy pożyczkowej Provident. Działania reklamowe ruszyły 14 lipca br. i obejmują szerokie spektrum mediów.
23.03.24, 17:48
| reklama & PR » informacje
Weź wygodną pożyczkę, gdzie chcesz i na co chcesz. Kampania Banku Pekao S.A.
Wystartowała wielokanałowa kampania Banku Pekao S.A. „Weź wygodną pożyczkę, gdzie chcesz i na co chcesz” promująca pożyczkę gotówkową online.
14.03.24, 09:25
| reklama & PR » informacje
Mam plan. Provident odświeża swoje działania reklamowe
Firma pożyczkowa Provident wystartowała z odświeżona odsłoną kampanii „Mam plan”. Kreacją, strategią i przygotowaniem kampanii zajęła się Agencja MullenLowe Warsaw.
19.01.24, 20:00
| reklama & PR » informacje
Bank Pekao S.A. promuje Konto Oszczędnościowe
Rozpoczyna się najnowsza, wielokanałowa kampania przygotowana przez Leo Burnett – promująca 7% na Koncie Oszczędnościowym do 100 tys. zł na pięć miesięcy oferowane przez Bank Pekao S.A.
10.01.24, 09:48
| reklama & PR » informacje
Rozkręć swój biznes w sieci z WeNet. Maja Włoszczowska i Robert Korzeniowski w kampanii digitalowej marki
Rozpoczęła się nowa odsłona ogólnopolskiej kampanii digitalowej wizerunkowej marki WeNet prowadzona pod hasłem „Rozkręć swój biznes w sieci z WeNet”.
11.09.23, 13:35
| reklama & PR |
Daj prądowi odpocząć. Kampania edukacyjna E.ON Polska
E.ON Polska właśnie rozpoczął kampanię edukacyjną "Daj prądowi odpocząć", która ma na celu podnoszenie świadomości dotyczącej zużywania energii elektrycznej i promocję jej efektywnego wykorzystywania.
23.08.23, 10:40
| reklama & PR » informacje
WeNet ponownie kieruje kampanię do małych i średnich firm
Ruszyła nowa odsłona ogólnopolskiej digitalowej kampanii wizerunkowej marki WeNet. W kampanii, której główne działania odbędą się online, ponownie można zobaczyć sportowca Roberta Korzeniowskiego. Szeroko zakrojone działania promocyjne obejmą m.in. największe ogólnopolskie portale internetowe i media społecznościowe.
26.06.23, 07:30
| reklama & PR » informacje
Bank Pekao S.A. promuje złotą kartę
Wielokanałowa kampania przygotowana przez Leo Burnett dla Banku Pekao S.A., ma na celu promowanie wakacyjnej oferty banku. Agencja kreatywna odpowiada za strategię, kreację i realizację działań w telewizji, na nośnikach reklamy zewnętrznej oraz w placówkach banku.
21.06.23, 21:00
| reklama & PR » informacje
Jak nie teraz, to kiedy? Na później odkładaj tylko pieniądze! Nowa linia kreatywna dla młodych Banku Pekao S.A.
Bank Pekao S.A. wprowadza nową platformę komunikacji marketingowej, której idea brzmi: „Jak nie teraz, to kiedy? Na później odkładaj tylko pieniądze!”. Nowa linia skierowana jest przede wszystkim do ludzi młodych, którzy wkraczają w dorosłość oraz stają się samodzielni i odpowiedzialni finansowo.
18.03.23, 09:36
| reklama & PR » informacje
Przenieś raty i odzyskaj rytm. Bank Pekao S.A. promuje pożyczkę konsolidacyjną
Bank Pekao S.A. w najnowszej kampanii promuje pożyczkę konsolidacyjną na atrakcyjnych warunkach z RRSO 12,54% . Jej autorem jest agencja Leo Burnett.
02.01.23, 16:30
| reklama & PR » informacje
WeNet z nową odsłoną kampanii telewizyjnej dla MŚP. W spotach reklamowych ponownie wystąpił Robert Korzeniowski
2 stycznia br. rozpoczęła się kolejna odsłona ogólnopolskiej kampanii wizerunkowej marki WeNet pod hasłem „WeNet to Doradca Internetowy, która doradzi i pomoże rosnąć mojej firmie w Internecie”. W spotach reklamowych ponownie występuje Robert Korzeniowski, wielokrotny mistrz olimpijski w chodzie sportowym.
04.11.22, 11:14
| reklama & PR » informacje
Bank Pekao w odświeżonej kampanii uczy jak mieć z górki
Wystartowała odświeżona wersja kampanii Pekao. W projekcie wziął udział bohater z wcześniejszych odsłon. Pojawia się także lektorka, która po raz pierwszy bierze udział w komunikacji banku.
06.09.22, 11:18
| reklama & PR » informacje
Robert Korzeniowski twarzą kampanii telewizyjnej WeNet
Wystartowała pierwsza ogólnopolska kampania reklamowa firmy WeNet, marki technologicznej z ofertą marketingu internetowego dla firm z sektora MŚP.
19.03.22, 17:00
| reklama & PR » informacje
Nowa kampania promocyjna Banku Pekao
Od 15 marca br. Bank Pekao ruszył z nową ogólnopolską kampanią promocyjną, w której informuje o promocji pożyczki konsolidacyjnej z Kontem Przekorzystnym. 
13.12.21, 20:20
| reklama & PR » informacje
Życzenia nie zaczekają, Twisto tak. Kampania marketingowa Twisto
Pod hasłem „Życzenia nie zaczekają, Twisto tak” jest realizowana kampania marketingowa, która ma promować płatności odroczone Twisto. Jej elementem jest video, które ma zachęcać do spełniania swoich świątecznych życzeń razem z Twisto.
24.07.21, 18:00
| reklama & PR » informacje
Pekao promuje Konto Przekorzystne
Nowa kampania Banku Pekao promuje Konto Przekorzystne z Pakietem Komfort. To efekt współpracy banku z PZU. Za strategię i koncept kreatywny kampanii odpowiada Saatchi&Saatchi.
21.03.21, 16:00
| reklama & PR » informacje
Bank PKO S.A. z kampanią Sprawdź, o ile mniej możesz płacić
Bank Pekao S.A. wystartował z kampanią promującą pożyczkę konsolidacyjną „Sprawdź, o ile mniej możesz płacić!”. Za zakup  i planowanie, zakup mediów odpowiedzialna jest agencja Fullsix Media.
19.03.21, 07:00
| reklama & PR » informacje
Sprawdź, o ile mniej możesz płacić! Bankomaty Euronetu reklamują przeniesienie kredytów do Banku Pekao
15 marca br. w wybranych bankomatach Euronet Polska pojawiły się kupony promujące pożyczkę konsolidacyjną w Banku Pekao S.A.
16.07.20, 15:00
| reklama & PR » informacje
Bank Pekao zachęca rodziców do edukacji finansowej dzieci
Bank Pekao rozpoczął promocję pakietu PeoPay KIDS – rozwiązania finansowego, które ma ułatwiać wprowadzenie dziecka w świat finansów. W szeroko zasięgowej kampanii bank chce przekonać rodziców, że warto od małego uczyć pociechy świadomego gospodarowania pieniędzmi i oszczędzania. 
Subskrybuj RSS: rss
Oferty pracy

Kierownik Działu Marketingu i PR

Centrum Kultury Podgórza | Kraków

Przejdź do oferty

Specjalista ds. Digital i Social Media

Krakowskie Biuro Festiwalowe | Kraków

Przejdź do oferty

Specjalista / Specjalistka ds. promocji i organizacji wydarzeń

Wawerskie Centrum Kultury | Warszawa

Przejdź do oferty
Konkursy
do 31.08.24

Portalmedialny.pl ponownie udostępnił możliwość uczestniczenia w konkursach organizowanych przez wydawcę.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

8.10 - Katowice, 9.10 - Wrocław, 10.10 - Poznań.