15.05.23, 18:34
| reklama & PR » informacje
Kampania Tchibo Exclusive mocno promowana w digitalu
Tchibo pokazuje kolejną odsłonę kampanii mediowej „Tchibo Exclusive. Rozjaśnia myśli”. Działania objęły, m.in. aktywności w mediach online, a także w telewizji.
21.03.22, 12:04
| biznes i technologie » informacje
Pomoc na rzecz Ukrainy. Holding WPP wspiera pracowników agencji z Ukrainy
W obliczu trwającej inwazji na Ukrainę spółki należące do holdingu WPP w Polsce zapewniają relokację i wsparcie pracownikom agencji działających w Ukrainie, jak i rodzinom ukraińskich pracowników w Polsce. Pomoc obejmuje wsparcie finansowe i logistyczne w transporcie oraz zakwaterowaniu. Dotychczas skorzystało z niej ponad 100 obywateli Ukrainy. 
22.02.22, 14:05
| reklama & PR » informacje
Tak się łapie Harnasia! Loteria i kampania marki
Ruszyła ogólnopolska loteria marki Harnaś – w wybranych sklepach dostępne będzie promocyjne piwo z nagrodami ukrytymi pod kapslami i kluczykami. Loterię wspierać będzie również kolejna odsłona reklamy telewizyjnej „Miliony piw do złapania”.
20.07.21, 08:00
| reklama & PR » informacje
Harnaś rusza z nową kampanią i wesprze strażaków
W nowym spocie TV bohater marki – Harnaś spotyka bohaterów – strażaków. Reklama towarzyszy kampanii „Harnaś wspiera strażaków ochotników”. W ramach sponsoringu Związku Ochotniczych Straży Pożarnych RP marka przekaże łącznie 1,1 mln zł z na zakup dodatkowego wyposażenia i sprzętu dla jednostek OSP.
27.04.21, 21:30
| reklama & PR » informacje
Somersby Piña Colada w roli głównej w nowej reklamie TV
Ruszyła emisja nowego spotu TV marki Somersby, który komunikuje tegoroczną nowość – Somersby Piña Colada.
05.04.21, 13:00
| reklama & PR » informacje
Tak wiele dobrego na stacjach ORLEN. Kampania stacji benzynowych
PKN ORLEN rozpoczął wiosenną akcję promocyjną „Tak wiele dobrego na stacjach ORLEN”. Koncern zachęca, aby tankując paliwo wypróbować w promocyjnej cenie jednej z ulubionych przekąsek kierowców z menu StopCafe.
04.02.21, 16:00
| reklama & PR » informacje
Harnaś świętuje 15-lecie loterii podkapslowej
Ruszyła kolejna, tym razem jubileuszowa, edycja promocji podkapslowej marki Harnaś. Od 1 lutego br. w sklepach na terenie całego kraju dostępne jest piwo Harnaś w promocyjnych opakowaniach.
16.05.20, 17:00
| reklama & PR » informacje
Somersby Wild Berries 0,0% bohaterem spotu TV
Marka Somersby w swoim nowym spocie przedstawia bezalkoholową nowość - Somersby Wild Berries 0,0%. Reklama emitowana będzie od maja br. w głównych i tematycznych stacjach TV.
18.12.19, 18:00
| reklama & PR » informacje
Bądź bogatszy. mBank zachęca do zaskoczenia bliskich osób
Trwa świąteczna odsłona kampanii mBank „Bądź bogatszy”, w której mBank zachęca do zaskoczenia swoich bliskich wyjątkowym i oryginalnym prezentem. 
03.07.19, 12:00
| reklama & PR » informacje
GREY Group Poland dalej dla mBanku
Agencja GREY Group Poland wygrała prowadzony od końca marca br. przetarg na obsługę strategiczną i kreatywną marki mBank w obszarze MŚP oraz klienta zamożnego.
18.04.19, 19:00
| reklama & PR » informacje
Karol Dziuba w roli Harnasia. Marka Harnaś z pierwszą fabularną reklamą
Przez ostatnie 15 lat obecności marki na polskim rynku w spotach reklamowych pojawiała się animowana postać Harnasia – króla gór. W TV pojawił się pierwszy fabularny spot marki, w którym Harnasia zagrał Karol Dziuba, aktor Teatru Narodowego w Warszawie
17.04.19, 18:00
| reklama & PR » informacje
Zdrowo pomyślane. Tymbark promuje sok 100 % Pomarańcza
W nowej odsłonie kampanii „Zdrowo pomyślane” Tymbark humorystycznie chce udowodnić, że można wspierać odporność w naturalny, a także przyjemny sposób.
09.02.19, 21:00
| reklama & PR » informacje
Tymbark Vitamini bohaterem nowej kampanii
4 lutego br. wystartowała kampania promocyjna produktu Tymbark Vitamini. Tym samym Tymbark zachęca do znalezienia swojego sposobu na dbanie o skórę.
22.01.19, 22:00
| reklama & PR » ludzie
Anna Pańczyk awansowała na stanowiso CEO Grey London
Michael Houston, globalny CEO, Grey Group, nominował Annę Pańczyk na stanowisko CEO agencji Grey London.
02.10.18, 14:00
| reklama & PR » informacje
Razem napędzamy Polskę. Kampania PKN Orlenu z muzyką Jana A.P. Kaczmarka
PKN ORLEN to przede wszystkim ludzie – zarówno pracownicy, jak i osoby korzystające z jego produktów i usług – to najważniejsze przesłanie nowej kampanii wizerunkowej koncernu. Autorem muzyki do spotu jest Jan A.P. Kaczmarek.
23.05.18, 19:00
| reklama & PR » informacje
Grey Group Poland uświadamia w akcji Kartka antyczadowa
Agencja reklamowa Grey Group Poland zakończyła przeprowadzaną w okresie luty-marzec 2018 r. akcję społeczno-edukacyjną „Kartka antyczadowa” mającą na celu przeciwdziałanie zatruciu czadem.
17.03.18, 20:00
| reklama & PR » informacje
Robert Janowski ambasadorem kampanii 9 milionów powodów
Marka Corega wystartowała z kampanią społeczno-edukacyjną „9 milionów powodów”, która ma pokazać, że z protezą zębową można żyć bez ograniczeń. Ambasadorem kampanii został Robert Janowski.
07.02.18, 16:00
| reklama & PR » informacje
Grey wprowadzi na rynek markę DEALZ
Agencja Grey Group Poland przygotowała launch marki DEALZ na rynku polskim. 
20.12.17, 19:00
| reklama & PR » informacje
GREY Group Poland kolejny rok dla MARVIPOL
Grey kontynuuje i rozszerza współpracę z Marvipol S.A., firmą działającą na rynku deweloperskim. Firmy współpracują ze sobą od czerwca br. 
12.10.17, 16:00
| reklama & PR » informacje
Papier dla Ludzi. Marka Regina z kampanią na europejskich rynkach
Firma Sofidel, producent papieru do użytku domowego i higienicznego, odświeża markę Regina, wprowadzając nowe pozycjonowanie i claim, a jednocześnie zachowując spójną identyfikację wizualną na wszystkich rynkach. 
Subskrybuj RSS: rss
Oferty pracy

Specjalista ds. Digital i Social Media

Krakowskie Biuro Festiwalowe | Kraków

Przejdź do oferty

Kierownik Działu Marketingu i PR

Centrum Kultury Podgórza | Kraków

Przejdź do oferty

Specjalista / Specjalistka ds. promocji i organizacji wydarzeń

Wawerskie Centrum Kultury | Warszawa

Przejdź do oferty
Konkursy
do 31.08.24

Portalmedialny.pl ponownie udostępnił możliwość uczestniczenia w konkursach organizowanych przez wydawcę.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

8.10 - Katowice, 9.10 - Wrocław, 10.10 - Poznań.