20.08.24, 12:44
| internet » informacje | reklama & PR » informacje
OLX Praca oddaje głos Generacji Zet w swojej najnowszej kampanii
OLX Praca oddaje głos Generacji Zet i w nowej kampanii chce obalić stereotypy o tym pokoleniu, równocześnie pokazując rolę, którą odgrywa ono na współczesnym rynku pracy. To kolejna odsłona wieloetapowego projektu, realizowanego przez markę pod wspólnym hasłem "Praca z korzyścią dla wszystkich".
07.06.24, 10:00
| reklama & PR » informacje
Praca z korzyścią dla wszystkich. Kampania reklamowa OLX
OLX Praca w najnowszej kampanii reklamowej ponownie porusza temat społeczny. Rok po wejściu w życie zmian w Kodeksie Pracy, wynikających z implementacji dyrektywy Work-Life Balance, marka pokazuje, że istotne jest dzielenie się urlopem rodzicielskim i jak wiele zyskują na tym wszyscy: dzieci, każde z rodziców, a także pracodawcy.
10.05.24, 22:22
| internet » informacje | reklama & PR » informacje
Wszystko, co trzeba, kiedy potrzeba. Platformy OLX promue kategorię Wypożyczalnia
"Wszystko, co trzeba, kiedy potrzeba" - tak brzmi hasło najnowszej kampanii marki OLX. Projekt dotyczy reklamy kategorii w serwisie - Wypożyczalnia. Za koncepcję kreatywną i egzekucję kampanii odpowiada VML.
05.01.24, 07:45
| reklama & PR » informacje
Przestrzeń i VMLY&R wybrane w przetargu przez OLX
Agencje Przestrzeń i VMLY&R zostały wybrane przez OLX w przetargu na roczną obsługę kreatywną. Tym samym tylko te dwie agencje będą otrzymywać od OLX briefy na kampanie zintegrowane dla marki. Przedmiotem przetargu była również opieka bieżących działań digitalowych, za które odpowiedzialna będzie agencja Przestrzeń.
12.12.23, 08:30
| reklama & PR » informacje
VMLY&R i Przestrzeń obsłużą OLX w 2024 roku
Agencja VMLY&R została wybrana przez OLX w przetargu na roczną obsługę kreatywną. Drugą wybraną agencją jest Przestrzeń. Tym samym tylko te dwie agencje będą otrzymywać od OLX briefy na kampanie zintegrowane dla marki.
08.12.23, 08:00
| reklama & PR » informacje
Agencja Przestrzeń zwycięzcą przetargu OLX
Przestrzeń w styczniu 2024 r. zrealizuje kampanię wizerunkową dla OLX Praca, która obejmie kanały ATL, digital i social media. To wynik wygranego przetargu.
09.09.23, 23:00
| reklama & PR |
Sprzedawaj wszystkim, kupuj od wszystkich. Cała Polska w Twojej paczce. Kampania promująca przesyłki
„Sprzedawaj wszystkim, kupuj od wszystkich. Cała Polska w Twojej paczce". Tak brzmi hasło najnowszej kampanii serwisu ogłoszeniowego OLX, która ma budować świadomość przesyłek i zachęcać do obrotu towarami z drugiej ręki.
16.08.23, 16:30
| reklama & PR » informacje
Space Cat Industries wygrywa obsługę OLX na TikToku
W wyniku przetargu, agencja Space Cat Industries wiąże się długoterminowym kontraktem z OLX Polska, obejmującym komunikację marki na platformie TikTok. Agencja odpowiedzialna jest za strategię, kreację oraz relacje z twórcami.
09.03.23, 16:00
| internet » ludzie
Magdalena Wysocka na czele zespołu Programmatic w Grupie OLX
Grupa OLX zmianach wprowadza zmiany organizacyjne w strukturze zespołu programmatic. Do tej pory każdy z rynków europejskich OLX, m.in. Polska, Ukraina, Rumunia, Bułgaria, Portugalia w obszarze programmatic obsługiwany był przez osobne, samodzielne zespoły zarządzane na szczeblach lokalnych.
26.10.22, 07:00
| internet » informacje | reklama & PR » informacje
Nie rezygnuj z marzeń. OLX promuje kategorię Moda i Elektronika
OLX w najnowszej kampanii przekonuje, że z żadnego z pragnień nie warto rezygnować i podsuwa rozwiązanie na to, jak na hobby, pasje, a czasem nawet ekstremalne przeżycia, znaleźć dodatkowe fundusze. Serwis tym samym promuje kategorię Moda i Elektronika.
28.09.22, 14:45
| reklama & PR » informacje
Wojciech Mann twarzą nowej kampanii OLX
Ruszyła najnowsza kampania reklamowa kategorii Praca w serwisie OLX. Twarzą działań marketingowych został Wojciech Mann, dziennikarz i prezenter muzyczny.
28.06.22, 08:00
| internet » informacje
Wakacje OLXclusive. Joanna krupa w najnowszej kampanii OLX
Joanna Krupa wzięła udział w najnowszej kampanii marki OLX promującej kategorię Noclegi.
19.04.22, 22:30
| reklama & PR » informacje
Lucky Luciano Pictures ze stałą współpracą z markami OLX i OTOMOTO
Lucky Luciano Pictures podpisało umowę o stałej współpracy na wyłączność przy produkcji kampanii video dla marek OLX i OTOMOTO, których operatorem jest Grupa OLX.
03.03.22, 08:56
| internet » informacje
OLX uruchamia kategorię Dla Ukrainy
Serwis OLX uruchomił kategorię, której użytkownicy mają możliwość dodawania ogłoszeń oferujących szeroko pojętą pomoc dla uchodźców z Ukrainy. Dodawanie ogłoszeń jest darmowe.
23.02.22, 13:40
| radio » informacje | internet » informacje
Ósmy sezon podcastu Dobra praca w tokfm.pl i OLX
Podcast “Dobra praca” już na stałe wpisał się do oferty platformy TOK FM. Od końca stycznia 2022 r. można słuchać ósmego sezonu, przygotowanego przez redakcję, we współpracy z OLX. Tym razem w “Dobrej pracy” poruszone zostaną, m.in. kwestie efektywności zawodowej, motywacji pracowników, a także zagadnienia z dziedziny gig economy.
26.01.22, 09:00
| reklama & PR » informacje
Grupa OLX wprowadza rejection fee
Grupa OLX wprowadziła rejection fee dla agencji reklamowych kończących udział w konkursie ofert na drugim etapie.
10.01.22, 08:00
| reklama & PR » informacje
Znajdź takie auto, jakie potrzebujesz. Rusza nowa kampania OLX
Wystartowała nowa kampania serwisu promująca kategorię Motoryzacja.OLX wspiera użytkowników w pokonywaniu barier podczas poszukiwania aut.
06.10.21, 13:05
| internet » informacje
OLX wprowadza zmiany w kategorii Zwierzęta
Serwis OLX wprowadza zmiany w kategorii Zwierzęta. Jej nowy podział ma być krokiem w stronę utrudniania działalności pseudohodowcom.
11.09.21, 13:09
| radio » informacje
Dobra praca. VII sezon cyklu tokfm.pl i OLX
Od 1 września br. na platformie tokfm.pl i w aplikacji TOK FM udostępniono odcinki VII serii podcastu „Dobra praca”, przygotowanego przez redakcję we współpracy z OLX. 
08.09.21, 18:00
| reklama & PR » informacje
Tomasz Oświeciński w kampanii OLX
OLX rusza z nową kampanię wideo w której będzie można zobaczyć Tomasza Oświecińskiego w kilku rolach.
Subskrybuj RSS: rss
Oferty pracy

Grafik – Dział Imprez i Promocji

Ośrodek Kultury Kraków-Nowa Huta | Kraków

Przejdź do oferty

Specjalista ds. promocji

Rzeszowskie Piwnice | inne

Przejdź do oferty

dyrektor Zamojskiego Domu Kultury w Zamościu

Miasto Zamość | inne

Przejdź do oferty
Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

Konferencja Digital Gamechangers — Harbingers Data: 3 października 2024 Miejsce: Muzeum Armii Krajowej im. gen. Emila Fieldorfa „Nila” w Krakowie.