Serek Wiejski obchodzi w 2022 roku 30-lecie. Produkt został wprowadzony na polski rynek przez OSM Piątnica. Z okazji jubileuszu od 1 lutego do 13 marca br. prowadzona będzie kampania reklamowa w TV oraz Internecie.
23 września br. wystartowała kampanię promującą Skyry (OSM Piątnica) – jogurty typu islandzkiego. W spocie reklamowym podkreślono zalety tych produktów.
Na początku sierpnia br. stanowisko dyrektora marketingu Okręgowej Spółdzielni Mleczarskiej w Piątnicy objęła Katarzyna Jezierska, która będzie odpowiedzialna za strategię oraz działania marketingowe promujące markę Piątnica i jej produkty.
Od 22 września do 19 października br. emitowana jest kampania telewizyjna Serków Wiejskich z Piątnicy – wysokobiałkowego oraz z dodatkiem owoców. W spotach podkreślone zostały cechy produktów.
OSM Piątnica rozpoczyna kampanię reklamową swoich śmietan: 18% i 30%. Celem jest podkreślenie najważniejszych benefitów produktów oraz umocnienie wizerunku Piątnicy jako lidera rynku w kategorii śmietan. Spoty będą emitowane w największych stacjach telewizyjnych i w digitalu od 25 lutego do 18 marca br.
OSM Piątnica rusza z wizerunkową kampanią świąteczną. Od 1 do 20 grudnia br. w największych stacjach TV emitowana będzie bożonarodzeniowa reklama Piątnicy. W spocie powraca babcia Eugenia z życzeniami - „Wszystkiego najlepszego. Z Piątnicy, no bo skąd!”.
OSM Piątnica ruszyła z intensywną kampanią reklamową napojów roślinnych. Rozpoczęła się ona 9 września br. i potrwa cztery tygodnie, obejmując największe stacje telewizyjne, digital, media społecznościowe oraz aplikacje zakupowe.
Jogurty naturalne z Piątnicy wspierane będą szerokozasięgową kampanią reklamową, która ruszyła 5 maja br. Działania komunikacyjne obejmują: emisje spotów reklamowych w największych stacjach TV, działania promocyjne w kanałach digital, VOD, social media oraz w gazetkach promocyjnych.
Na okres świątecznych przygotowań OSM Piątnica zaplanowała specjalną kampanię. Od 10 marca do 2 kwietnia br. prowadzone będą działania promocyjne w digitalu i mediach społecznościowych.
OSM Piątnica prowadzi kampanię serków homogenizowanych. Działania promocyjne obejmują telewizję oraz digital, w tym VOD, YouTube, Facebook, a także Instagram.
OSM Piątnica rozpoczęła akcją skierowaną do najmłodszych i ich rodziców. W jej ramach do każdego jogurtu Piątuś z Piątnicy został dodany zmywalny tatuaż z łosiem Piątusiem i jego przyjaciółmi. Promocja realizowana jest w ramach kampanii „Piątuś radę da”.
OSM Piątnica rozpoczęła kolejną edycję kampanii reklamowej serka z Piątnicy. Działania mają na celu promocję produktu. Spoty pokazujące walory serka wiejskiego, w otoczeniu krajobrazów sielskiej wsi, emitowane są w TV od 24 sierpnia br.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem, poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy (dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb). Informujemy, że istnieje możliwość określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi. Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.