17.05.23, 17:00
| reklama & PR » informacje
Lody inaczej to OH! Kampania lodów OH! od E.Wedel
Rusza kampania lodów OH! marki E.Wedel, która ma zachęcać, aby zawsze wyrażać siebie i stawiać na swój indywidualizm.
08.03.23, 06:30
| reklama & PR » ludzie
Marcin Woźniak awansuje w LiquidThread
Marcin Woźniak, dotychczas Communications Strategy Director w LiquidThread, objął nowo utworzone stanowisko Product & Strategy Directora agencji.
20.10.21, 07:00
| reklama & PR » informacje
Crunchokazje. Crunchips z kampanią wspierającą relaunch marki
Marka Crunchips (Lorenz) ruszyła z kampanią wizerunkową „Crunchokazje”, w której pojawia się nowe opakowania chipsów ze zmienionym logo. Pozycjonowanie oraz główne hasło marki „Jest Crunchips, jest impreza!” pozostaje bez zmian.
11.05.21, 13:25
| reklama & PR » informacje
Beata Kozidrak w kampanii nowej Coca-Cola Zero Cukru
W kwietniu br. Coca-Cola wprowadziła nową recepturę dla Coca-Cola Zero Cukru. Za pomocą przewrotnego hasła „Najlepsza Coca-Cola ever?” marka zapraszała do spróbowania nowego produktu. Nową ambasadorką marki została piosenkarka Beata Kozidrak.
01.04.21, 15:15
| reklama & PR » informacje
Każda kropla ma znaczenie. Kampania marki Kropla Beskidu
Marka Kropla Beskidu od lat podejmuje szereg działań na rzecz ochrony zasobów wody i środowiska naturalnego. Teraz marka informuje o swoich działaniach nie tylko na butelkach, ale także w spocie reklamowym pod hasłem „Każda kropla ma znaczenie”.
02.03.20, 22:00
| reklama & PR » informacje
Coca-Cola głównym motywem najnowszej kolekcji ubrań Local Heroes
Marka Coca-Cola stała się głównym motywem najnowszej kolekcji ubrań, stworzonej przez Local Heroes. Firma zaprojektowała limitowaną linię ubrań, która czerpie inspirację z anglojęzycznego hasła marki Coca-Cola #ExpressYourTaste, jako analogii do wyrażania siebie poprzez swój styl.
18.09.19, 15:00
| reklama & PR » informacje
Duże wsparcie marketingowe dla Coca-Cola Energy
Ruszyły główne działania promocyjne Coca-Cola Energy – pierwszego na rynku napoju energetyzującego o nucie smakowej Coca-Cola. 
09.04.19, 17:00
| reklama & PR » informacje
Fuzetea Bez Cukru bohaterem kampanii w TV i digitalu
Marka Fuzetea wystartowała z komunikacją kolejnego produktu, który dołączył do portfolio marki - Fuzetea Bez Cukru (fuzji herbaty i marakui bez dodatku cukru). 
23.07.18, 10:00
| reklama & PR » ludzie
Adam Dasiewicz w LiquidThread
Do agencji LiquidThread dołączył Adam Dasiewicz, który objął stanowisko Project Managera w zespole zajmującym się obsługą marek Coca-Cola w obszarach digital i social media.
16.05.18, 16:00
| reklama & PR » informacje
Ty wybierasz godzinę dostawy. Kolejna odsłona kampanii Frisco.pl
Wystartowała nowa odsłona kampanii supermarketu online Frisco.pl komunikująca możliwość wyboru czasu dostawy z dokładnością do jednej godziny. Kampanię przygotowały agencje LiquidThread i Spark Foundry.
11.05.18, 09:00
| reklama & PR » ludzie
Paweł Krzemiński w LiquidThread
Paweł Krzemiński wzmocnił dział kreacji agencji digitalowo-contentowej LiquidThread (Publicis Media) na stanowisku Senior Copywritera. 
10.04.18, 09:00
| reklama & PR » informacje
Gotowi na emocje. Coca-Cola rusza z kampania z szerokim wsparciem
Marka Coca-Cola, oficjalny partner Mistrzostw Świata FIFA 2018, ruszyła z kampanią „Gotowi na emocje”. Z okazji tegorocznych Mistrzostw, marka przygotowała spot reklamowy we współpracy z globalną agencją McCANN i jej polskim oddziałem.
03.01.18, 16:00
| reklama & PR » informacje
FUZETEA. Trwa kampania nowej marki z portfela firmy Coca-Cola
Coca-Cola ruszyła z kampanią reklamową towarzyszącą wprowadzeniu na rynek nowej marki FUZETEA – z kategorii napojów herbacianych. Pierwsze spot można już zobaczyć w TV, na stronie internetowej oraz na kanałach social media FUZETEA. 
14.11.17, 19:00
| reklama & PR » informacje
Odkryj magię oczekiwania na Święta. Milka startuje z kampanią
13 listopada br. ruszyła nowa odsłona kampanii Milka pod hasłem „Odkryj magię oczekiwania na święta”. W tym roku kampania będzie mieć jeszcze większy zasięg niż do tej pory. 
02.10.17, 11:00
| reklama & PR » ludzie
Marta Sobczyk w LiquidThread
Do działu kreacji agencji LiquidThread (Publicis Media) dołączyła Marta Sobczyk, obejmując stanowisko senior copywritera.
07.07.17, 09:00
| reklama & PR » ludzie
Piotr Stochmalski w LiquidThread
Piotr Stochmalski dołączył do agencji LiquidThread. Będzie pracował na stanowisku Social Media Manager.
Subskrybuj RSS: rss
Oferty pracy

Specjalista / Specjalistka ds. promocji i organizacji wydarzeń

Wawerskie Centrum Kultury | Warszawa

Przejdź do oferty

Kierownik Działu Marketingu i PR

Centrum Kultury Podgórza | Kraków

Przejdź do oferty

Specjalista ds. Digital i Social Media

Krakowskie Biuro Festiwalowe | Kraków

Przejdź do oferty
Konkursy
do 31.08.24

Portalmedialny.pl ponownie udostępnił możliwość uczestniczenia w konkursach organizowanych przez wydawcę.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

8.10 - Katowice, 9.10 - Wrocław, 10.10 - Poznań.