| internet » e-commerce
Wzrost zainteresowania zakupami w sieci osób powyżej 55 roku życia
W 2020 r. w Europie przybyło 15 mln nowych e-nabywców, wśród których coraz liczniejszą grupę stanowią przedstawiciele pokolenia Silver, czyli osób 55+. Badania pokazują, że w trakcie pandemii zainteresowanie zakupami w sieci w tej grupie wzrosło o 12 proc. 
03.07.17, 08:00
| reklama & PR » case study
Analiza MEC: osoby 50+ występują w niespełna 5 proc. reklam i czują się marketingowo zaniedbane
W mniej niż co dwudziestym spocie TV występuje osoba w wieku 50+ - pokazuje analiza MEC. Konsumentom w tym wieku nie odpowiadają sztuczne role i przerysowane konteksty, w jakich obsadzani są w reklamach.
Subskrybuj RSS: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 31.08.24

Portalmedialny.pl ponownie udostępnił możliwość uczestniczenia w konkursach organizowanych przez wydawcę.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

8.10 - Katowice, 9.10 - Wrocław, 10.10 - Poznań.