Aby gadżety reklamowe miały realny wpływ na wzrost popularności naszej firmy lub marki, którą promujemy, muszą spełniać kilka warunków. W poniższym artykule wyjaśnimy, na jakie cechy tego typu produktów należy zwrócić szczególną uwagę i jakie akcesoria warto wybierać dla swoich klientów. TEKST SPONSOROWANY
Mimo coraz to nowocześniejszych działań marketingowych tradycyjne gadżety reklamowe wciąż oddziałują na potencjalnych klientów z dużą mocą. Im lepiej gadżet tego typu jest dobrany, tym skuteczniejszy efekt jego działania. Zegary reklamowe ścienne z logo firmy należą pod tym względem do czołówki. TEKST SPONSOROWANY
Personalizowane skarpetki to nie tylko doskonały pomysł na zabawny prezent, ale także sposób na promocję swojej marki w nietypowy sposób. Ten miły upominek może sprawić, że firma zostanie dostrzeżona nie tylko przez obdarowane osoby, ale także przez ich rodziny, przyjaciół, czy nawet przechodniów na ulicy.
Spośród setek milionów firm na całym świecie tylko nielicznym udaje się osiągnąć upragniony sukces. Konkurencja jest ogromna i coraz trudniej przebić się ze swoim pomysłem, nawet jeśli wydaje się bardzo innowacyjny. Czym skusić odbiorcę i jak zwiększyć krąg swoich kontrahentów?
Na antenie radiowej Jedynki od 2 kwietnia rusza specjalny konkurs związany z 16. Piknikiem Naukowym Polskiego Radia i Centrum Nauki Kopernik. Nagrodą główną będzie radio cyfrowe.
Rada Badania Megapanel PBI/Gemius, w skład której wchodzi obecnie dziewięciu przedstawicieli rynku interaktywnego w Polsce oraz Polskie Badania Internetu (PBI) i firma Gemius, podjęła decyzję o zmianach realizacji badania i raportowania wyników.
9 marca br. na rynku NewConnect zadebiutuje kolejna spółka ze stajni TRO MEDIA- Kinomaniak.pl. Firma pozyskała z prywatnej oferty 560 tys. zł. Przeznaczy je na rozszerzenie przedmiotu działalności.
Internet coraz częściej dostarcza nam informacji i rozrywki, za które musimy zapłacić. Kupujemy chętnie, chociaż są treści, które cieszą się większą popularnością, niż inne. Należą do nich gry online.
Każdego dnia ponad 82 proc. mężczyzn słucha radia, średnio przez 261 minut. Najwyższe zasięgi radio notuje wśród młodych mężczyzn, pracujących na kierowniczych stanowiskach, właścicieli firm, pracowników umysłowych.
Będą tradycyjnie złote karty do wylicytowania oraz możliwość wsparcia Finału poprzez infolinię i SMS. Ponadto będzie można wylicytować 2 bilety na mecz finałowy Euro 2012 w Kijowie.
Gryfikacja – duże marki jeszcze bardziej chcą się bawić. Wirtualne bycie razem – telewizja i media społecznościowe są motorem dynamicznego upowszechnienia się narzędzi i technologii wykorzystywanych do interakcji i badań. Mapa kontaktów jako źródło znaczących danych dla pomiarów dotyczących marek - to częśc prognoz dla mediów cyfrowych.
"Dracco Spin Magazyn" to pismo dla chłopców w wieku 6-12 lat, którzy lubią dobrą zabawę. W numerze znajduje się atrakcyjny prezent - spintop – najnowszej generacji bączek.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem, poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy (dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb). Informujemy, że istnieje możliwość określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi. Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.