10.03.23, 19:01
| reklama & PR » informacje
Przez kuchnię do serca. Kampania Oleju Polskiego
UM realizuje pierwszą od kilku lat kampanię Oleju Polskiego z portfolio firmy Komagra.
02.06.21, 18:37
| reklama & PR » informacje
Cenię sobie sportowe emocje. Upside dla Ceneo
Porównywarka cen Ceneo.pl ruszyła z kampanią „Cenię sobie sportowe emocje”, która nawiązuje do zbliżających się rozgrywek piłkarskich. Kampania potrwa od 2 czerwca do połowy lipca br.
28.05.21, 18:00
| reklama & PR » informacje
Radler 0,0% Mango z marakują bohaterem kampanii
Marka Okocim rozpoczęła kampanię reklamową Okocim Radler 0,0% Mango z marakują – tegoroczną nowością w swoim portfolio bezalkoholowych piw.
29.03.20, 21:00
| reklama & PR » informacje
Nowy Okocim Radler Arbuz wspierany kampanią reklamową
Na sezon wiosenno-letni marka Okocim przygotowała nowy wariant radlera.
14.10.19, 14:00
| reklama & PR » informacje
Cenię sobie! Ceneo.pl z nową komunikacją już bez Zosi
11 października br., serwis Ceneo.pl ruszył z nową kampanią reklamową. Spoty z serii „Cenię sobie” to dynamiczny przegląd najważniejszych korzyści, jakie Ceneo.pl daje osobom korzystającym z tej porównywarki na co dzień.
13.03.19, 12:31
| reklama & PR » informacje
Tu się warzy z zasadami. Browar Okocim uwarzył pierwsze jasne pełne na ziemiach polskich
Marka Okocim kontynuuje kampanię „Tu się warzy z zasadami”. Nowe spoty, w których główne role grają piwowarzy z Browaru Okocim, tym razem opowiadają o pierwszym piwie typu jasne pełne uwarzonym na ziemiach polskich.
05.06.18, 18:00
| reklama & PR » informacje
Tu się warzy z zasadami. Spot Wymrażanie już w emisji
Marka Okocim w ramach kampanii „Tu się warzy z zasadami” emituje kolejny spot reklamowy. Tym razem piwowarzy z Okocimia zdradzają tajniki uzyskiwania klarowności okocimskich lagerów poprzez wymrażanie piwa.
30.04.18, 16:00
| reklama & PR » informacje
Tu się warzy z zasadami. Okocim rusza z nowymi spotami
Marka piwa Okocim rusza z nowymi spotami w ramach platformy i kampanii „Tu się warzy z zasadami” realizowanej od listopada 2016 r. W pierwszej kolejności zaplanowane są emisje spotu, nawiązującego do medalowych sukcesów okocimskich piw.
08.03.18, 22:00
| reklama & PR » informacje
Okocim Mistrzowski Porter w kampanii TV
Trwa emisja spotu telewizyjnego dla piwa Okocim Mistrzowski Porter. Spot, w którym piwowarzy prezentują najważniejsze dla nich zasady, jest kontynuacją kampanii marki Okocim pod hasłem: „Okocim. Tu się warzy z zasadami”.
24.01.18, 17:00
| reklama & PR » informacje
Tu się warzy z zasadami. Piwo Okocim z nowym spotem i kreacją
Rozpoczęła się emisja nowego spotu telewizyjnego dla piw marki Okocim. Spot, w którym piwowarzy nawiązują do ważnych dla nich zasad w pracy i w życiu codziennym, jest emitowany w stacjach: TVN, TVP i Polsat oraz w kanałach tematycznych.
09.06.17, 10:00
| reklama & PR » informacje
Smakuj bogactwa natury. Bakoma promuje jogurt Bakoma 7 zbóż
Bakoma wystartowała z nową kampanią telewizyjną jogurtów Bakoma 7 zbóż. Pod hasłem „Smakuj bogactwa natury” marka promuje nowy, rozszerzony skład produktów. Kreację ponownie przygotowała agencja Upside.
30.05.17, 15:00
| reklama & PR » informacje
Okocimskie radlery w nowym spocie
Ruszyła nowa kampania telewizyjna radlerów okocimskich. Spot, w którym piwowarzy z browaru Okocim opowiadają o swojej pasji i tworzeniu radlerów, jest emitowany w największych stacjach: TVN, TVP i Polsat oraz w kanałach tematycznych.
Subskrybuj RSS: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 30.03.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 10.03.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 09.03.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.