GroupM (WPP) poinformowała , że została wybrana w przetargu i będzie europejskim partnerem mediowym dla Henkel Consumer Brands, globalnej jednostki Henkel, zajmującej się produktami konsumenckimi.
W maju br. agencja Chromatique wygrała przetargi firmy Henkel na współpracę projektową dla marek Somat i Perwoll, oraz realizację projektu dla marki E.
Aleksandra Gawlas-Wilińska objęła stanowisko dyrektora marketingu w dziale Henkel Consumer Brands w polskim oddziale firmy. Jest to nowo utworzone stanowisko, które swoim zakresem odpowiedzialności obejmie całe portfolio marek kosmetycznych i detergentów w dziale Henkel Consumer Brands, który powstał z początkiem 2023 r.
W 12. edycji projektu Czyste Tatry eko Małopolska, firma Henkel wraz ze Stowarzyszeniem Czysta Polska zachęcała do zbierania śmieci z górskich szlaków. W ramach tegorocznej edycji projektu, firma była obecna na wydarzeniu ze swoją edukacyjną strefą, w której miłośnicy gór i ekologii mogli skorzystać z praktycznych eko porad i szeregu atrakcji.
Pod hasłem „Przetestuj moc klejenia” rozpoczęła się miesięczna kampania reklamowa klejów marki Pattex (Henkel Polska), przygotowana przez agencję MullenLowe Warsaw.
Po realizacji projektu z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu dla marki Persil (Pralnie Społecznie Odpowiedzialne), firma Henkel powierzyła agencji Big Picture kolejne działania, rozszerzając tym samym obszar współpracy o PR konsumencki.
Rozpoczęła się akcja marki Gliss „Twój włos ma moc!”, której celem jest wsparcie podopiecznych fundacji Rak’n’Roll, mierzących się z utratą włosów w wyniku chemioterapii. Twarzą kampanii została ambasadorka marki – Małgorzata Rozenek-Majdan. Za koncepcję i organizację akcji odpowiada agencja Albedo Marketing.
Firma Henkel rozpoczęła kampanię promocyjną produktów z linii Pro Nature, których opakowania pochodzą nawet w 100 proc. z recyklingu. Klienci do 31 listopada br. mogą wziąć udział w ogólnopolskiej Wielkiej Recykloterii z nagrodami.
Streetcom realizuję kampanie product seeding dla marki Somat. Agencja zaplanowała strategie, przygotowała kreację materiałów oraz odpowiada za przebieg rekrutacji daily influencerów i działania online.
Patricjus Ziecik został mianowany na stanowisko dyrektora marketingu w dziale Laundry & Home Care (środki do prania i czystości) w polskim oddziale firmy Henkel.
Marka Perwoll w kampanii #RethinkFashion promuje ideę slow fashion i odpowiedzialnej konsumpcji. Ambasadorką akcji jest Maja Sablewska, która współpracuje z marką od sześciu lat.
Rozmowa z Aleksandrą Gawlas-Wilińską, dyrektorem marketingu w dziale Laundry & Home Care w polskim oddziale firmy Henkel, m.in. o najpopularniejszych markach Henkel Polska, czy reklamy środków czystości muszą być nudne, oraz o rekomendacji produktu.
W portfolio Henkla pojawiły się nowe produkty – Syoss SalonPLEX, kosmetyki do odbudowy struktury włosa. Za działania wizerunkowe i kampanię promocji sprzedaży odpowiada Albedo Marketing.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem, poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy (dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb). Informujemy, że istnieje możliwość określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi. Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.