| internet » e-commerce | biznes i technologie » informacje
ARC Rynek i Opinia: internauci dostrzegają fałszywe promocje i komentarze w e-handlu
78 proc. polskich internautów przyznaje, że w ciągu ostatnich 30 dni kupiło coś przez internet, a 59 proc. nie spotkało się podczas swoich zakupów z żadną formą oszustwa. Mimo tego konsumenci dostrzegają problemy w postaci, np. fałszywych promocji czy komentarzy – wynika z badania ARC Rynek i Opinia.
| internet » informacje
Wyniki badania Sponsoring Monitor. PKN Orlen, Adidas i Nike najbardziej znanymi sponsorami sportu
74 proc. Polaków jest zdania, że sponsoring ma korzystny wpływ na kondycję polskiego sportu, a 49 proc. badanych korzystniej ocenia firmy zaangażowane w taką działalność. Najbardziej znanymi sponsorami sportu są: PKN Orlen, Adidas i Nike – wynika z najnowszego raportu Sponsoring Monitor za 2021 rok przygotowanego przez ARC Rynek i Opinia.
21.04.23, 15:45
| biznes i technologie » informacje
Radar konsumencki kwiecień: Stabilizacja nastrojów konsumenckich
Kwietniowe badanie optymizmu konsumenckiego „Radar konsumencki” ARC Rynek i Opinia pokazuje, że nastroje konsumenckie się ustabilizowały, zarówno w obszarze optymizmu, planowanych zakupów, oceny jakości życia czy gospodarki jak i w obszarze zatrudnienia.
29.01.23, 17:00
| internet » informacje
Medonet.pl rusza z czwartą edycją Narodowego Testu Zdrowia Polaków
Narodowy Test Zdrowia Polaków to ogólnopolski projekt społeczno-edukacyjny serwisu Medonet.pl, mający na celu zwiększenie świadomości na temat stanu zdrowia i sposobów na jego poprawę.
02.01.23, 06:30
| reklama & PR » informacje
Direct marketing skłania Polaków do zakupów
Poznaliśmy wyniki cyklicznego badania „Stosunek Polaków do drukowanych materiałów reklamowych”. Zeszłoroczna edycja potwierdziła, że Polacy lubią i cenią papierowe reklamy, a Direct Mail, czyli materiały reklamowe dostarczane bezpośrednio do skrzynki, które przykuwają uwagę i skłaniają do działania.
02.11.22, 06:00
| biznes i technologie » informacje
ARC Rynek i Opinia: Jak Polacy kupują online?
ARC Rynek i Opinia przy współpracy z Mokka, przeprowadził badanie dotyczące zakupów online. Okazuje się, że wpływ na udane zakupy ma kilka czynników. Wiele zależy od mentalności pokolenia, do którego należymy.
31.10.22, 09:52
| reklama & PR » informacje
Polacy bardziej ufają promocjom. Badanie ARC Rynek i Opinia
Co czwarty Polak bardziej wierzy promocjom. Konsumenci ograniczyli robienie zakupów na zapas (38 proc. vs 48 proc. w 2021 roku) i kupowanie niepotrzebnych artykułów (15 proc. vs 21 proc. w 2021 roku). Na te zmiany ma wpływ inflacja – wynika z najnowszego raportu Monitor Promocji 2022 ARC Rynek i Opinia.
28.09.22, 09:21
| internet » badania rynku
ARC Rynek i Opinia: Polacy odzwyczaili się od chodzenia do kin
Polacy odzwyczaili się od chodzenia  kin. Pasjonaci filmów częściej wybierają platformy streamingowe, niż sale kinowe. Z platform Internetowych, za pomocą których można obejrzeć najnowsze filmy, korzysta 66 proc. badanych - wynika z badania zrealizowanego wspólnie przez ARC Rynek i Opinia oraz dr hab. Magdalenę Sobocińską, prof. UEW. 
03.05.22, 09:00
| biznes i technologie » informacje
ARC Rynek i Opinia: Plany wakacyjne Polaków
Jak wynika z badania ARC Rynek i Opinia, 59 proc. Polaków jest zdania, że wyjazdy wakacyjne są w tym roku droższe niż w ubiegłym, przy czym aż 31 proc. uważa, że ceny są zdecydowanie wyższe. W porównaniu z ubiegłym rokiem teraz dwa razy więcej Polaków zamierza odpoczywać za granicą. 
14.06.19, 10:00
| reklama & PR » ludzie
Marta Marchlewska w ekipie ARC Rynek i Opinia
Marta Marchlewska, doktor nauk społecznych, badaczka ilościowa, rozpoczęła współpracę z zespołem ARC Rynek i Opinia, w którym konsultuje badania ilościowe i zarządza wybranymi projektami badawczymi. 
24.10.18, 10:00
| biznes i technologie » informacje
Formuła 1 to 13. najpopularniejszy sport w Polsce
ARC Rynek i Opinia przeprowadziło badania na najpopularniejszą dyscyplinę sportową w Polsce. Formuła 1 znalazła się w nich na miejscu 13.
24.05.17, 11:00
| telewizja / VOD » badania rynku
ARC Rynek i Opinia: operatorzy komórkowi i telewizji kablowych preferują nowych klientów
Klienci sieci komórkowych oraz telewizji kablowych są zgodni – firmy te dużo bardziej dbają o nowych klientów niż o tych już pozyskanych – wynika z sondażu ARC Rynek i Opinia.
19.03.17, 18:00
| kultura » książki
Zwyczaje Polaków związane z użytkowaniem ebooków
Korzystanie z ebooków nie oznacza zaprzestania korzystania z książek tradycyjnych - wynika z badania Virtualo.
03.03.17, 11:00
| reklama & PR » informacje
Orlen najbardziej rozpoznawalnym sponsorem
Orlen jest najbardziej rozpoznawalnym sponsorem zarówno sportu jak i kultury – wynika z badania Sponsoring Monitora 2016.
14.11.16, 11:00
| reklama & PR » artykuły
Monitor Promocji: Obniżki cenowe w górę, konkursy i degustacje w dół
Najlepszą promocją, zdaniem Polaków, jest obniżka ceny produktu lub usługi – korzystanie z niej deklaruje coraz więcej badanych.
25.09.16, 15:00
| reklama & PR » ludzie
Nowi badacze w zespole ARC Rynek i Opinia
Do zespołu ARC Rynek i Opinia dołączyło dwóch doświadczonych badaczy: Iwona Wojtaszek i Paweł Jurowczyk, którzy objęli stanowiska Senior Project Managerów
22.05.16, 18:00
| reklama & PR » informacje
Krzysztof Szczerbacz nowym kierownikiem zespołu badawczego w ARC Rynek i Opinia
Z początkiem maja 2016 roku Krzysztof Szczerbacz, dotychczas Senior Project Manager, został kierownikiem zespołu badawczego w ARC Rynek i Opinia.
14.05.16, 10:00
| reklama & PR » informacje
Kierowcy najwyżej cenią stacje paliw sieci Orlen
Dla kierowców najważniejszym czynnikiem wpływającym na satysfakcję ze stacji paliw jest gęstość sieci. Najwyżej przez kierowców oceniane są sieci: Orlen, Lotos oraz Statoil.
18.04.16, 12:00
| reklama & PR » informacje
Ocena biur prasowych przez dziennikarzy
Zdaniem dziennikarzy zajmujących się rynkiem finansowym najlepsze biura prasowe mają: Bank Zachodni WBK (1. miejsce), mBank (2. miejsce) oraz ING Bank Śląski (3. miejsce).
11.04.16, 11:00
| internet » badania rynku
Czego obawiają się internauci?
Włamanie do konta bankowego, ujawnienie numeru karty kredytowej, przejęcie loginów i haseł – to dla internautów najbardziej ryzykowne obszary związane z korzystaniem z sieci, bardziej ryzykowne niż na przykład śledzenie aktywności w Internecie przez służby państwowe – tak wynika z badania ARC Rynek i Opinia.
Subskrybuj RSS: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 22.05.24

Ważna informacja dla biorących udział w konkursach na stronach portalmedialny.pl. 

do 20.05.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 16.05.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy