09.08.23, 19:21
| reklama & PR » informacje
Elastyczne Konto Oszczędnościowe i wakacje z VeloBankiem
VeloBank wystartował z kampanią marketingową dla Elastycznego Konta Oszczędnościowego. W swoich spotach zachęca do zmiany tradycyjnych form odkładania pieniędzy. Równolegle uruchomiona została także kampania radiowa, w której VeloBank poleca się na wakacje. 
01.05.23, 13:00
| reklama & PR » informacje
Velokrotne korzyści w kampanii reklamowej VeloBanku
VeloBank ruszył z kampanią produktowo-wizerunkową. Spotami reklamowymi i działaniami w internecie promuje pakiet korzyści dla klientów - VeloKonto. Kampania odwołuje się do strategii banku, która zakłada oferowanie nowoczesnych i wygodnych rozwiązań ułatwiających codzienne finanse.
11.10.22, 19:24
| reklama & PR » informacje
Santander Bank Polska promuje Konto Firmowe z pakietem usług
Santander Bank Polska i Marcin Dorociński w nowym spocie promują konto firmowe. Jak przekonuje bank, mali i średni przedsiębiorcy mogą rozwijać swój biznes dzięki pakietowi usług online, które ułatwiają prowadzenie firmy.
05.10.22, 10:44
| reklama & PR » informacje
Marcin Dorociński promuje loterię Moc Wygrywania organizowaną przez Santander Bank Polska
Santander Bank Polska ruszył z kampanią z udziałem ambasadora marki Marcina Dorocińskiego. Nowy spot promuje loterię dla klientów banku, w której łączna pula nagród wynosi 1,5 mln zł.
20.06.22, 14:22
| reklama & PR » informacje
Bankowość dla nastolatków. Kampania Santander Bank Polska z Marcinem Dorocińskim
Ruszyła nowa odsłona kampanii Santander Bank Polska z Marcinem Dorocińskim w roli głównej. Nowy spot skierowany jest do nastolatków oraz ich rodziców. Reklama ma zachęcać do wspierania niezależności młodych ludzi i pomagania w wejściu w dorosłość.
31.05.22, 13:04
| reklama & PR » informacje
Utwór zespołu Snap! w kampanii Santander Bank Polska z udziałem Marcina Dorocińskiego
Santander Bank Polska rusza z kolejnym spotem w kampanii, w której Marcin Dorociński prezentuje funkcje aplikacji Santander mobile. Nowa reklama zachęca do założenia czteromiesięcznej lokaty mobilnej przez aplikację Santander mobile.
20.04.22, 19:49
| reklama & PR » informacje
Mały gest dla Ciebie. Wielki krok do iGotowania. Tefal promuje Cook4Me
Ruszyła kampania promująca nowy produkt marki Tefal - Cook4Me touch, który stanowi połączenie smartfona i wielofunkcyjnego narzędzia do gotowania marki Tefal.
14.11.21, 17:00
| reklama & PR » informacje
Marcin Dorociński w nowym spocie promującym Moje cele w aplikacji Santander mobile
Rozpoczęła się kolejna odsłona kampanii Santander Bank Polska z Marcinem Dorocińskim. Nowy spot skierowany jest do młodych odbiorców i pokazuje, że niektóre rzeczy mogą robić się same. Umożliwić im to może usługa Moje cele, która pozwala na oszczędzanie przy minimalnym zaangażowaniu użytkownika.
24.10.21, 22:00
| reklama & PR » informacje
Marcin Dorociński zastanawia się w kampanii Santander Bank Polska czy w życiu liczy się być czy mieć
W nowej kampanii reklamowej Santander Bank Polska zachęca Polaków do sprytnego oszczędzania na swoje marzenia.
18.03.21, 09:00
| reklama & PR » informacje
Marcin Dorociński promuje aplikację Santander mobile
W nowym wiosennym spocie Santander Bank Polska aktor Marcin Dorociński podpowiada, jak ułatwiać sobie codzienne sprawy dzięki aplikacji Santander mobile.
01.07.20, 14:10
| reklama & PR » informacje
Rapujący Marcin Dorociński w kampanii Santander Bank Polska
Ruszyła kampania reklamowa Santander Bank Polska z Marcinem Dorocińskim. Aktor wciela się we wszystkie role bohaterów skrajnie różniących się wiekiem, charakterem czy zawodem i udowadnia, że „Konto Jakie Chcę” dopasowuje się do każdego. 
23.02.20, 15:00
| reklama & PR » informacje
Możesz na nas polegać. PZU rozpoczyna kampanię wizerunkową
PZU rozpoczyna nową komunikację, która jest kontynuacją kampanii wizerunkowej z listopada 2019 r. Obecna odsłona rozpoczęła się 17 lutego i potrwa do 22 marca br.
19.11.19, 15:00
| reklama & PR » informacje
Możesz na nas polegać. Kampania wizerunkowa marki PZU
PZU to więcej niż ubezpieczenia, to przede wszystkim ludzie, na których można polegać – to główny przekaz kampanii wizerunkowej PZU, która rozpoczęła się w tym tygodniu i potrwa do końca br. 
16.09.19, 12:00
| reklama & PR » informacje
Robert Kubica promuje markę Platinum w spotach TV
Spółka z Grupy Kapitałowej ORLEN rozpoczęła na początku września br. kampanię wizerunkową z udziałem Roberta Kubicy, jedynego polskiego kierowcy w F1.
29.05.19, 18:00
| reklama & PR » informacje
Twój bezpośrednik kredytowy. Lendo Polska rozpoczyna kampanię
Marka Lendo rozpoczęła pierwszą kampanię reklamową swojej platformy lendopolska.pl, która za zadanie ma budować znajomość marki i w jasny sposób komunikować nową kategorię na rynku.
20.01.19, 11:00
| reklama & PR » informacje
Wampiry powracają. eurobank startuje z kampanią Pożyczki z premią
Do emisji trafił nowy spot TV eurobanku z udziałem wampirów, promujący dostępną do 31 marca br. „Pożyczkę z premią”. 
08.01.19, 21:25
| reklama & PR » informacje
Pan Ignacy ponownie w kampanii Nest Banku
Wystartowała kolejna odsłona kampanii reklamowej Nest Banku promująca konto za 0 zł oraz kredyt dla firm. W reklamach po raz kolejny pojawił się Pan Ignacy.
27.11.18, 17:00
| reklama & PR » informacje
Znikanie. Ibum Zatoki Max z silna kampanią w TV
Jesienią Hasco – Lek rozpoczęło nową kampanię telewizyjną dla swojej kluczowej marki - Ibum. Najnowszy spot reklamowy, którego premiera odbyła się w drugiej połowie listopada br., prezentuje Ibum Zatoki Max.
05.10.18, 08:00
| telewizja / VOD » informacje | reklama & PR » informacje
Na żywo w TVN. ŠKODA z pierwszą w Polsce multichannelową reklamą na żywo
6 października br. ŠKODA zaprezentuje pierwszą w Polsce reklamę na żywo, transmitowaną za pośrednictwem kilku środków masowego przekazu w tym samym czasie. 
11.05.18, 15:30
| reklama & PR » informacje
Wampiry powracają. Nowy spot eurobanku
7 maja br. do emisji trafił nowy spot telewizyjny eurobanku z udziałem wampirów, promujący „Pożyczkę z gwarancją niskiego oprocentowania”.
Subskrybuj RSS: rss
Oferty pracy

Specjalista do spraw komunikacji i promocji

Muzeum Marii Skłodowskiej-Curie w Warszawie | Warszawa

Przejdź do oferty

Specjalista ds. promocji

Galeria Sztuki w Legnicy | Polska

Przejdź do oferty

Specjalista ds. promocji

Zakopiańskie Centrum Kultury | inne

Przejdź do oferty
Konkursy
do 26.03.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 21.03.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

16 marca 2024 r., Dom Towarowy Braci Jabłkowskich w Warszawie.