| reklama & PR » informacje
30-lecie Serka Wiejskiego – Piątnica rusza z jubileuszową kampanią promującą produkt
Serek Wiejski obchodzi w 2022 roku 30-lecie. Produkt został wprowadzony na polski rynek przez OSM Piątnica. Z okazji jubileuszu od 1 lutego do 13 marca br. prowadzona będzie kampania reklamowa w TV oraz Internecie. 
| reklama & PR » informacje
Gwarantowana gotówka za zakup opon. Nowa akcja marki Continental
Firma Continental Opony Polska wystartowała z aktywacją, której uczestnicy mogą odebrać gwarantowaną gotówkę za zakup opon.
15.07.23, 09:33
| reklama & PR » informacje
Bakoma wraz z Plej startuje z nową komunikacją swojego jogurtu Naturalnego Gęstego
Ruszyła kampania jogurtu Naturalnego Gęstego marki Bakoma. W spotach podkreślana jest jego konsystencja, walory smakowe i bogata flora bakteryjna. Za komunikację odpowiada Plej.
14.07.23, 09:11
| reklama & PR » informacje
Powiślańska Fundacja Społeczna rusza z kampanią wśród streamerów platformy Twitch
Wakacje to czas na beztroską zabawę. Niestety wiele dzieci z warszawskiego Powiśla nie ma szansy tego doświadczyć. Powiślańska Fundacja Społeczna wspierana przez Plej i inStreamly ruszyła ze zbiórką na obozy letnie dla swoich podopiecznych. Trwa kampania wśród streamerów. 
24.05.23, 19:28
| reklama & PR » informacje
Piątusiowe gadżety i wyjazdy do Energylandii w loterii Serka Piątuś
OSM Piątnica przygotowała loterię konsumencką z Serkiem Piątuś w roli głównej. Aktywacja ruszyła 24 maja i potrwa do 28 czerwca br.
08.05.23, 07:30
| reklama & PR » informacje
Plej wygrywa przetarg na kampanię dla Frisco.pl
Plej wygrało przetarg na wiosenną kampanię Frisco.pl, komunikującą nową politykę cenową i promocyjną sklepu.
27.12.22, 11:30
| reklama & PR » informacje
Będzie dobrze. Kampania wizerunkowa Allianz Polska promująca ubezpieczenia na życie
23 grudnia br. rozpoczęła się kampania wizerunkowa Allianz Polska, promująca ubezpieczenia na życie. Kampania będzie realizowana w internecie: obejmie czołowe portale i media społecznościowe, w tym YouTube. Jej celem jest również wzmocnienie marki Allianz w Polsce.
27.09.21, 13:09
| reklama & PR » ludzie
Katarzyna Stryjczyk-Zakharchenko przechodzi z Plej do Kamikaze
Katarzyna Stryjczyk-Zakharchenko wzmacnia zespół agencji Kamikaze, obejmując stanowisko Senior Account Manager. Do Kamikaze przechodzi z agencji Plej.
10.11.19, 21:00
| reklama & PR » ludzie
Ola Brzozowska awansuje w Plej
Ola Brzozowska objęła nowoutworzone stanowisko creative group head w dziale kreacji eventowej Plej i tym samym będzie odpowiadać za organizację oraz nadzór kreatywny nad pracą zespołu, a także rozwój kompetencji kreatywnych teamu.
01.02.19, 11:00
| reklama & PR » ludzie
Monika Seroka na czele połączonego zespołu UX i UI designerów w Plej
Monika Seroka, dotychczas z sukcesami prowadząca w Plej team UX designerów, objęła funkcję Head of UX&UI. Będzie kierować połączonymi zespołami UX i UI w dziale digital zarządzanym przez Mariusza Gracę.
19.12.18, 10:04
| reklama & PR » informacje
Plej będzie wspierać markę Continental w 2019 r.
Trwają prace nad strategią na 2019 rok marki Continental. Plej będzie wspierał klienta koncepcyjnie i kreatywnie 
w zakresie komunikacji 360.
14.08.18, 10:22
Plej powiększa zespół Client Service
Zespół Client Service Plej kierowany przez Anetę Jalowską (client service director agencji) powiększył się o dwóch nowych account managerów.
27.07.18, 13:00
| reklama & PR » informacje
OSM Piątnica klientem Plej
OSM Piątnica, producent wyrobów mlecznych w Polsce, wybrał do działań 360 agencję Plej.
13.07.18, 18:00
| reklama & PR » informacje
Play z nową kampanią na Pol’and’Rock Festival
Wystartowała kampania PLAY promująca strefę operatora na Pol’and’Rock Festival 2018. Akcja nosi tytuł „#PlayYourWay”.
12.07.18, 18:00
| reklama & PR » informacje
Plej z launchem baterii Energizer
Energizer wprowadza na rynek baterie alkaiczne MAX PLUS. Plej odpowiada za launch produktu prowadzony w social mediach, koordynację wsparcia PR oraz influencer marketing.
14.06.18, 16:00
| reklama & PR » ludzie
Grzegorz Karwowski w zespole Plej
Do zespołu Plej dołączył Grzegorz Karwowski, obejmując stanowisko Senior Art Directora. Ma wzmocnić kompetencje działu kreacji zarządzanego przez Barta Białego.
14.05.17, 17:00
| reklama & PR » informacje
Plej realizuje kampanię Pewne Dziewczyny – mogą więcej dla marki Garnier
Agencja Plej wygrała przetarg na digitalową kampanię promującą damskie dezodoranty Garnier z portfolio L’Oréal i zrealizuje zaplanowaną na maj-lipiec 2017 roku, trzyetapową akcję #PewneDziewczyny.
Subskrybuj RSS: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 05.01.25

Do zdobycia jeden egzemplarz gry planszowej.

do 04.01.25

Do wygrania gra planszowa marki Granna.

Polecamy