Serek Wiejski obchodzi w 2022 roku 30-lecie. Produkt został wprowadzony na polski rynek przez OSM Piątnica. Z okazji jubileuszu od 1 lutego do 13 marca br. prowadzona będzie kampania reklamowa w TV oraz Internecie.
Ruszyła kampania jogurtu Naturalnego Gęstego marki Bakoma. W spotach podkreślana jest jego konsystencja, walory smakowe i bogata flora bakteryjna. Za komunikację odpowiada Plej.
Wakacje to czas na beztroską zabawę. Niestety wiele dzieci z warszawskiego Powiśla nie ma szansy tego doświadczyć. Powiślańska Fundacja Społeczna wspierana przez Plej i inStreamly ruszyła ze zbiórką na obozy letnie dla swoich podopiecznych. Trwa kampania wśród streamerów.
23 grudnia br. rozpoczęła się kampania wizerunkowa Allianz Polska, promująca ubezpieczenia na życie. Kampania będzie realizowana w internecie: obejmie czołowe portale i media społecznościowe, w tym YouTube. Jej celem jest również wzmocnienie marki Allianz w Polsce.
Ola Brzozowska objęła nowoutworzone stanowisko creative group head w dziale kreacji eventowej Plej i tym samym będzie odpowiadać za organizację oraz nadzór kreatywny nad pracą zespołu, a także rozwój kompetencji kreatywnych teamu.
Monika Seroka, dotychczas z sukcesami prowadząca w Plej team UX designerów, objęła funkcję Head of UX&UI. Będzie kierować połączonymi zespołami UX i UI w dziale digital zarządzanym przez Mariusza Gracę.
Energizer wprowadza na rynek baterie alkaiczne MAX PLUS. Plej odpowiada za launch produktu prowadzony w social mediach, koordynację wsparcia PR oraz influencer marketing.
Do zespołu Plej dołączył Grzegorz Karwowski, obejmując stanowisko Senior Art Directora. Ma wzmocnić kompetencje działu kreacji zarządzanego przez Barta Białego.
Agencja Plej wygrała przetarg na digitalową kampanię promującą damskie dezodoranty Garnier z portfolio L’Oréal i zrealizuje zaplanowaną na maj-lipiec 2017 roku, trzyetapową akcję #PewneDziewczyny.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem, poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy (dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb). Informujemy, że istnieje możliwość określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi. Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.