08.05.23, 15:45
| reklama & PR » informacje
Orange Re. Razem możemy zrobić coś dobrego dla planety. Kampania programu Orange Polska
4 maja br., ruszyła kampania promująca Orange Re, program Orange Polska wydłużający cykl życia telefonów komórkowych, modemów i routerów.
24.04.23, 21:15
| reklama & PR » informacje
Wystartowała kampania Stowarzyszenia Otwarte Klatki - działania realizują spółki Group One
Ruszyła kampania społeczna pod hasłem JEDNYM GŁOSEM realizowana kompleksowo przez agencje Group One dla Stowarzyszenia Otwarte Klatki. Jej celem jest wezwanie do zaprzestania hodowli zwierząt w systemie klatkowym i pozyskanie jak największej liczby podpisów pod petycją kierowaną do Ministra Rolnictwa. 
18.04.23, 16:00
| reklama & PR » informacje
Brad Pitt w wiosennej kampanii ekspresów do kawy De’Longhi
Trwa kampania launchującymi nowy ekspres De’Longhi Eletta Explore, za którą odpowiada agencja Mediaplus we współpracy z agencją SalesTube. Ambasadorem marki i twarzą wiosennej kampanii jest aktor Brad Pitt.
24.03.23, 09:44
| reklama & PR » informacje
Wielkanocna kampania marki Trefl
Trwa wielkanocna kampania marki Trefl, producenta gier planszowych oraz puzzli w Polsce. Po raz kolejny działania z zakresu planowania i zakupu mediów koordynuje Value Media (Group One), które współpracuje z Grupą Trefl od jesieni 2022 r. W ramach modelu house of communication kampanię wspierają spółki Group One.
15.03.23, 08:30
| reklama & PR » informacje
SalesTube samodzielnie zarządza programatyczną kampanią Digital OOH w AMS
SalesTube zrealizował dla marki Wyjątkowy Prezent kampanię na nośnikach digitalowych AMS w rozliczeniu CPM DOOH. Jej korzyścią była niezależna i bezobsługowa ze strony dostawcy mediów zmiana kanałów reklamowych pomiędzy Digital Citylight a Digital Indoor w czasie trwania kampanii.
01.02.23, 11:00
| reklama & PR » ludzie
Marek Olwert w ekipie SalesTube
Marek Olwert dołączył do agencji MarTech & e-commerce SalesTube (Group One) jako Senior Paid Social Specialist. Wzmocni tym samym team zarządzany przez Paid Social Manager Agnieszkę Dobrenko.
27.01.23, 09:00
| reklama & PR » informacje
Value Media wygrywa przetarg mediowy Amica
Agencja mediowa Value Media (Group One) wygrała przetarg na obsługę 360 marki Amica w 2023 r.
03.01.23, 13:00
| reklama & PR » ludzie
Nowe osoby w zespole Intelligence Division SalesTube
Do agencji MarTech & e-commerce SalesTube (Group One) dołączają cztery nowe osoby - Jakub Szczygieł jako Marketing Automation Manager, Filip Kaźmierczak w roli Data Integration Lead, Barbara Żuchniewicz na stanowisku Senior Web Analyst oraz Piotr Grzegorzewski jako Data Engineer.
22.08.22, 15:45
| reklama & PR » ludzie
Michał Prorok w zespole SalesTube powered by hmmh
Michał Prorok dołączył do SalesTube powered by hmmh. W nowej roli Prorok będzie wspierać zespół w zakresie realizacji projektów e-commerce development i aplikacji webowych na jak najwyższym poziomie z uwzględnieniem innowacyjnych rozwiązań.
15.07.22, 12:15
| reklama & PR » informacje
Coffee Truck marki De’Longhi ruszył w Polskę
Na początku lipca br., Coffee Truck marki De’Longhi wyruszył w wakacyjną podróż po Polsce. Akcja potrwa do połowy września.
28.06.22, 09:09
| reklama & PR » informacje
SalesTube będzie współpracować z LPP na kilkunastu rynkach
SalesTube (Group One) rozpoczął współpracę z LPP - największym producentem odzieży w Europie Środkowo-Wschodniej.
24.06.22, 09:07
| reklama & PR » ludzie
Ewa Skrzypek awansuje w SalesTube
Ewa Skrzypek staje na czele działu SEM w agencji MarTech & e-commerce SalesTube.
13.06.22, 08:00
| reklama & PR » informacje
Mamy Twój pomysł na wakacje. Travelist.pl z kampanią reklamową
Portal rezerwacyjny Travelist.pl (Secret Escapes) w czerwcu br. rozpoczął kampanię promocyjną pod hasłem „Mamy Twój pomysł na wakacje”. Działania 360° obejmują, m.in. szerokozasięgowe reklamy TV, digital marketing oraz inicjatywy z zakresu Public Relations.
18.05.22, 20:06
| reklama & PR » informacje
Anna Starmach w kampanii marki Kenwood
Producent robotów kuchennych Kenwood prowadzi kampanię ambasadorską z udziałem Anny Starmach. Za jej realizację oraz planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Mediaplus (Group One), działający we współpracy z agencją MarTech & e-commerce SalesTube oraz agencją kreatywną GONG.
13.05.22, 16:50
| reklama & PR » informacje
Dobra, dobra, dobra. Kampania bezmięsnych produktów na grilla marki Dobra Kaloria
Marka Dobra Kaloria ruszyła z zasięgową kampanią promocyjną bezmięsnych produktów na grilla. Komunikacja jest realizowana na platformach VOD, YouTube, w mediach społecznościowych oraz w formie reklamy display.
07.05.22, 17:00
| reklama & PR » ludzie
Michał Pawłowski dołączył do SalesTube
Agencja SalesTube wzmacnia kompetencje zespołów dedykowanym globalnym projektom martech & Business Intelligence. Do działów Intelligence Division oraz Marketing Platforms dołączył Martech Consultant Michał Pawłowski.
26.04.22, 08:00
| reklama & PR » informacje
Brad Pitt w kampanii ekspresu Eletta Explore marki De'Longhi
Ruszyła nowa kampania marki De'Longhi - launch nowego ekspresu do kawy Eletta Explore. Za planowanie, zakup mediów oraz nadzór nad całością kampanii odpowiada dom mediowy Mediaplus (Group One) we wsparciu agencji MarTech & e-commerce SalesTube (Group One).
26.03.22, 07:00
| reklama & PR » ludzie
Marta Kubicz dołączyła do SalesTube
Agencja SalesTube wzmacnia kompetencje zespołów dedykowanym globalnym projektom martech & Business Intelligence. Do działów Intelligence Division oraz Marketing Platforms dołączyła Econometric Specialist Marta Kubicz.
24.03.22, 17:46
| reklama & PR » ludzie
Monika Banaszek dołączyła do SalesTube
Agencja SalesTube wzmacnia kompetencje zespołów dedykowanym globalnym projektom martech & Business Intelligence. Do działów Intelligence Division oraz Marketing Platforms dołączyła BI Specialist Monika Banaszek. 
24.02.22, 07:00
| reklama & PR » ludzie
Patrycja Kościołowska nowym E-commerce & Performance Marketing Growth Lead w agencji SalesTube
Patrycja Kościołowska objęła stanowisko E-commerce & Performance Marketing Growth Lead w agencji SalesTube. Będzie odpowiadać za zarządzanie częścią zespołu obsługującego klientów e-commerce, wprowadzanie innowacyjnych rozwiązań łączących technologię, dane i kreację oraz budowanie wewnętrznych procesów i wdrażanie best practice.
Subskrybuj RSS: rss
Oferty pracy

Specjalista ds. promocji czasopism naukowych

Akademia Ekonomiczno-Humanistyczna w Warszawie | Warszawa

Przejdź do oferty

Stanowisko ds. filmu

Centrum Kultury Zamek w Poznaniu | Poznań

Przejdź do oferty

Specjalista ds. promocji

Strefa Kultury Wrocław | Wrocław

Przejdź do oferty
Konkursy
do 05.07.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 02.07.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 01.07.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.