28.04.23, 07:30
| reklama & PR » informacje
Wedel. Z przyjemnością! Marka E.Wedel promuje mleczne czekolady
Pod koniec kwietnia br., marka E.Wedel ruszyła z nową kampanią czekolad mlecznych. Działania te stanowią otwarcie nowej komunikacji marki, wyznaczają kierunek platformy kreatywnej i wprowadzają nowy claim – „Wedel. Z przyjemnością!”.
13.04.23, 15:00
| reklama & PR » informacje
Ruszyła pierwsza kampania jogurtu ZOTT Finezja
10 kwietnia br. ruszyła pierwsza kampania przygotowana przez agencję PZL dla Zott Polska. Jest to jednocześnie pierwsza kampania promująca nowy produkt, który trafił kilka miesięcy temu do sprzedaży - jogurt kremowy Zott Finezja.
11.03.23, 21:04
| reklama & PR » informacje
Kampania reklamowa 3D - PEUGEOT 408 na ekranach DOOH w centrum Warszawy
Do polskich salonów trafił nowy PEUGEOT 408, którego marka prezentuje w nowej kampanii 3D na ekranach DOOH w centrum Warszawy. Dzięki anamorficznej animacji 3D wydaje się, że PEUGEOT 408 wyświetlany na ekranie LED, wyjeżdża poza jego krawędzie.
25.11.22, 20:30
| reklama & PR » informacje
Żywiec w świątecznych wzorkach w zimowej komunikacji
Na półki sklepów trafiły piwa Żywiec w opakowaniach nawiązujących do wzorów świątecznych swetrów. Akcji towarzyszy konkurs, w którym do wygrania są gadżety od Pan Tu Nie Stał. 23 listopada br. w telewizji pojawiła się również zimowa odsłona reklamy Żywca.
03.11.22, 15:30
| reklama & PR » informacje
Tyski pociąg znów wyjedzie w trasę
Marka Tyskie należąca do Kompanii Piwowarskiej, rozpoczyna świąteczną kampanię z konkursem promujące ideę „Przejdźmy na Ty ponad przedziałami”. Finałem akcji będzie podróż Tyskim Pociągiem Świątecznym, który 16 grudnia br. wyruszy w specjalną trasę ze stacjami w Tychach i Gdyni, skąd zabierze zwycięzców konkursu.
25.10.22, 13:08
| reklama & PR » informacje
JDE promuje nowe kawy ziarniste marki Prima
24 października br. ruszyła kampania reklamowa JDE promująca nowe ziarna marki Prima Aroma. Media w kampanii zaplanowała i zakupiła agencja Havas Media.
14.09.22, 06:00
| internet » informacje
Żyjemy sportem. Rusza kampania Interii Sport
Różnorodność, bogactwo i unikalność treści - te atuty Interii Sport ma podkreślać kampania pod hasłem „Żyjemy sportem”. Osią komunikacji są ekskluzywne materiały, które serwis zapewnia kibicom, m.in. skróty wideo wszystkich meczów Ligi Mistrzów, hiszpańskiej La Liga, trwających siatkarskich MŚ 2022, program na żywo „Studio Ekstraklasa” oraz relacje wprost z największych imprez na świecie.
24.05.22, 13:39
| reklama & PR » informacje
Król Kazimierz pojawił się na Zebraniu Zarządu Kanału Sportowego
Podczas transmisji programu „Zebranie Zarządu – Hejt Park” w Kanale Sportowym, pojawił się gość w studiu - Król Kazimierz, tuż po otwarciu promocyjnego piwa Tyskie.
10.05.22, 11:07
| reklama & PR » informacje
Królowie promują loterię pieniężną marki Tyskie
Tyskie rusza z kampanią w której występują królowie: Kazimierz, Bolesław i Władysław. Głównym punktem kampanii jest loteria, w której konsumenci mogą wygrac gotówkę.
29.04.22, 15:38
| reklama & PR » informacje
Nie ma nic cenniejszego niż drugie Ż – nowa kampania marki Żywiec
Żywiec zachęca, by doceniać to, co w życiu ważne i czerpać z tego radość. Obserwując to, co aktualnie najważniejsze, chce jeszcze mocniej skupiać się na relacjach oraz sile jaka z nich płynie. Pomóc w tym ma idea przewodnia nowego manifestu Żywca prezentowanego w spotach reklamowych, która brzmi „Nie ma nic cenniejszego niż DRUGIE Ż”.
06.04.22, 16:10
| reklama & PR » informacje
You can but you don't have to. Hardmade wprowadza nowe smaki na rynek
Hardmade - marka piwa dla nowej generacji młodych dorosłych, wraca w tym sezonie z nowym spotem „Możesz wszystko, ale nie musisz nic”. Na półki sklepowe trafią trzy nowości inspirowane światem lemoniad i ice tea. 
03.12.21, 12:00
| reklama & PR » informacje
Allegro chce zwrócić uwagę na to, co w nas najważniejsze
Ruszyła świąteczna kampania platformy Allegro. W filmie świątecznym wykorzystano cover utowru „Never Ending Story”.
24.11.21, 08:00
| reklama & PR » informacje
Tyski pociąg wyruszy w Polskę już 4 grudnia
Tyski pociąg wyjedzie na tory 4 grudnia br. Marka zaprezentowała wizualizację składu. Pociąg ze specjalnym wagonem barowym zabierze ze sobą zwycięzców konkursu, który trwa do 31 listopada.
09.11.21, 17:00
| reklama & PR » informacje
Świąteczny pociąg Tyskiego wyjedzie w grudniu w trasę
Marka Tyskie rozpoczyna świąteczną kampanię pod hasłem „przejdźmy na Ty ponad przedziałami”. Głównym motywem kampanii jest świąteczny pociąg Tyskiego, który wyjedzie 4 grudnia i przejedzie przez wybrane polskie miasta.
08.05.21, 09:00
| reklama & PR » informacje
Nie ma lekko? Właśnie Ż jest. Żywiec Jasne Lekkie w nowej kampanii
Marka Żywiec wprowadza na rynek nowy produkt – Żywiec Jasne Lekkie 4,5%. Premierze produktu towarzyszy startująca kampania reklamowa.
23.04.21, 09:00
| reklama & PR » informacje
Polacy Mistrzami Europy. Nowa kampania marki Tyskie
Pod hasłem „Jesteśmy Mistrzami Europy w przechodzeniu na TY” ruszyła kampania promocyjna marki Tyskie przygotowana na turniej Euro 2020, który rozpocznie się w czerwcu br. 
20.04.21, 12:01
| reklama & PR » informacje
Desperados Virgin 0.0.% z pierwszą kampanią TV
Ruszyła kampania reklamowa nowego produktu Desperados Virgin 0.0%.
27.03.21, 09:00
| reklama & PR » informacje
Desperados Virgin 0.0% w roli głównej w kwietniowej kampanii TV
Na rynku handlowym pojawiła się pierwsza wersja bezalkoholowego Desperadosa Virgin 0.0% z orzeźwiającą nutą cytryny.
20.01.21, 21:00
| internet » informacje | reklama & PR » informacje
W środowisku Pracuj.pl. Ruszyła kampania platformy HR
18 stycznia br., rozpoczęła się pierwsza odsłona nowej, animowanej platformy komunikacyjnej serwisu Pracuj.pl. Projekt „W środowisku Pracuj.pl” zaprasza na zabawne i zaskakujące spotkania ze światem zwierząt, które mają symbolizować różne charaktery i doświadczenia pracowników.
04.07.20, 20:00
| reklama & PR » informacje
Nie bierz urlopu od dobrych nawyków. BLIK promuje bezpieczne zachowania
BLIK rozpoczął kampanią skoncentrowaną wokół szeroko pojętego bezpieczeństwa, nie tylko związanego z epidemią, ale i płatnościami. Marka przypomina o dobrych nawykach, które warto stosować, aby zwiększać swoje bezpieczeństwo.
Subskrybuj RSS: rss
Oferty pracy

Specjalista ds. mediów społecznościowych – Rzecznik Prasowy

Wojewódzka i Miejska Biblioteka Publiczna im. Josepha Conrada-Korzeniowskiego w Gdańsku | Gdańsk

Przejdź do oferty
Konkursy
do 25.06.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 23.06.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.