| radio |
6 - 12 lutego 2006 r.
Co grają stacje radiowe?
| radio |
Erotyka z biblii
| kultura |
Wystawa poświęcona polskiej reprezentacji szermierzy niepełnosprawnych
W Muzeum Sportu i Turystyki została otwarta wystawa fotograficzna pokazująca najważniejsze wydarzenia ostatnich lat w szermierce na wózkach.
| reklama & PR |
Mediaedge:cia rozbudowuje dział MEC MediaLab
We wrześniu br. dział MEC MediaLab powiększa swój zespół i zmienia swoją strukturę. Przed działem nowe zadania mające na celu prowadzenie nowych projektów badawczych oraz dalszy rozwój badań tzw. insightów konsumenckich wykorzystywanych w planowaniu strategicznym
| radio |
gramy
| radio |
| kultura |
Weekend z fotografią otworkową
Piknik Internautów w ramach projektu "Warszawa jest trendy"
| radio |
Kolenda-Zaleska i Lis odpowiadają Kurskiemu
| kultura |
Persepolis: irański Komiks
Powstał nowy komiks, o którym się mówi, że jest odpowiedzią na „Mausa” Arta Spiegelmanna
10.01.23, 10:53
| reklama & PR » informacje
AMS rozliczy się z klientami sieci Digital Indoor w modelu CPM DOOH
Od 1 stycznia br. klienci AMS korzystają z rozliczenia kampanii Digital Indoor w modelu CPM DOOH (cost per mile). Jej walutą, analogicznie jak w mediach online, są wyłącznie realne wyświetlenia.
10.12.22, 14:00
| reklama & PR » informacje
Piotr Depta-Kleśta laureatem 23. konkursu Galerii Plakatu AMS
Piotr Depta-Kleśta wygrał 23. konkurs Galerii Plakatu AMS. Oprócz tego wyróżnieni zostali: Máté Knapecz, Agata Piątkowska, Aleksandra Wojciechowska, Żaneta Żakowska oraz Magdalena Wosik, która otrzymała dodatkowo nagrodę specjalną mBanku. Zadaniem uczestników tegorocznej odsłony konkursu była interpretacja hasła „Najważniejszy projekt to TY”.
16.11.22, 20:05
| reklama & PR » informacje
Użytkownicy katowickiej komunikacji miejskiej wybiorą lokalizacje zielonych przystanków w akcji AMS i Miasta Katowice
Od 15 do 30 listopada br. mieszkańcy Katowic i osoby korzystające z katowickiej komunikacji miejskiej, będą mogli zdecydować o lokalizacji i ostatecznym wyglądzie 22 ekologicznych, zielonych przystanków w mieście.
15.11.22, 07:00
| reklama & PR » informacje
Badania MediaCom i AMS: outodoor charakteryzuje się długoterminową skutecznością
Outdoor sprawdza się w długookresowej komunikacji. Dobrze zaplanowany — skutecznie buduje wizerunek marki oraz sprzedaż - wynika z raportu przygotowanego przez MediaCom we współpracy z AMS.
13.10.22, 18:30
| reklama & PR » informacje
Temat profilaktyki onkologicznej na ekranach Digital OOH należących do AMS
W październiku br. realizowana jest kampania wspólnie przez AMS i Onkofundację Alivia, w ramach której w największych miastach Polski emitowanych jest 3 mln treści poświęconych profilaktyce onkologicznej.
12.09.22, 19:10
| reklama & PR » informacje
LEGO Friends wykorzystuje kontekstową kampanię Out-of-Home
W najnowszej kampanii OOH LEGO Friends wykorzystuje dedykowany produkt #AMSBacktoSchool pozwalający na dopasowanie znajdujących się w danej okolicy elementów przestrzeni miejskiej do layoutów kampanii.
03.09.22, 10:34
| reklama & PR » informacje
Wyniki meczów mistrzostw świata w siatkówce mężczyzn w czasie rzeczywistym na nośnikach Digital OOH AMS
Kibice siatkówki w całej Polsce mogą od 26 sierpnia do 11 września br. na bieżąco będą mogli śledzić wyniki meczów trwających mistrzostw świata siatkarzy na cyfrowych nośnikach należących do AMS.
13.08.22, 18:01
| reklama & PR » informacje
KFC z targetowaną kampanią w sieci Digital Indoor AMS w 22 galeriach handlowych w 18 miastach
W wakacyjnej kampanii reklamowej KFC wykorzystało analizę danych OOH zawartą w ofercie produktowej AMS.
29.07.22, 12:53
| reklama & PR » informacje
AMS odlicza czas do Godziny „W”
Akcją „Nie zapominaj o Godzinie W” AMS włączył się w obchody 78. rocznicy Powstania Warszawskiego. Przez cały weekend 30-31 lipca oraz 1 sierpnia br. na wszystkich nośnikach AMS Digital Citylight w dziewięciu miastach Polski odliczany będzie czas, który pozostał do Godziny "W". 
07.06.22, 14:17
| reklama & PR » informacje
Pierwsza w pełni zintegrowana eko-kampania OOH firmy Lenovo Polska
Lenovo Polska rozpoczęło pierwszą w Polsce kampanię, której celem jest zwrócenie większej uwagi na ekologiczne podejście w korzystaniu z komputerów przenośnych. W ramach akcji na terenie Warszawy powstało jedenaście nowych EKO wiat, które stały się częścią największego w Polsce systemu przystanków przyjaznych środowisku. 
30.05.22, 11:05
| reklama & PR » informacje
AMS wykorzystuje sztuczną inteligencję mierzącą ruch wokół indoorowych nośników reklamowych
AMS i CitiesAI wdrożyły nowy standard pomiaru, oparty na setkach tysięcy zdjęć analizowanych przez sztuczną inteligencję.
Subskrybuj RSS: rss
Oferty pracy

Specjalista ds. promocji i marketingu

Muzeum Miasta Łodzi | Łódź

Przejdź do oferty

Specjalista ds. promocji

Muzeum Ludowych Instrumentów Muzycznych w Szydłowcu | mazowieckie

Przejdź do oferty

Kierownik Działu Komunikacji-Rzecznik prasowy

Muzeum Sztuki Łódź | Łódź

Przejdź do oferty
Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.