| internet » informacje
Facebook zaprezentował platformę reklamową Atlas
Facebook zaprezentował platformę reklamową Atlas, zbudowaną wokół podstawowych obecnie wymagań nowoczesnego marketingu: konieczności dotarcia do użytkowników na różnych urządzeniach oraz ścisłego powiązania wyświetlanych reklam na stronach internetowych z zakupami offline.
| reklama & PR » informacje
Kampania nowych lodów Slick firmy Koral
Kampania nowej serii lodów Slick marki Koral, skierowana jest głównie do dzieci i młodzieży. Obejmuje emisję spotu wideo w stylu retrowave w digitalu, reklamy display na TikToku, Facebooku, IG oraz w Google oraz ogólnopolską kampanię DOOH. Kolejnym etapem będzie współpraca z influencerami i konkurs. 
27.01.23, 10:05
| internet » informacje
Reklamy na Facebooku — czy to się opłaca? Sprawdzamy!
Meta Platforms to amerykański konglomerat technologiczny, którego własnością jest znany na całym świecie serwis społecznościowy Facebook. Facebook stał się popularnym miejscem do promowania sklepów internetowych. Czy jednak faktycznie warto? Co przemawia za skorzystaniem z FB Ads? Sprawdzamy poniżej!
16.03.22, 20:13
| reklama & PR » informacje
Współpraca Valkea z marką Jantar
Valkea rozpoczęła stałą współpracę z marką Jantar należącą do Laboratorium Kosmetyków Naturalnych Farmona. Agencja przygotowała dla klienta nową strategię komunikacji w social mediach, stworzyła nową big idea marki i dopasowała do niej spójny tekstowy przekaz oraz szatę graficzną.
28.01.22, 11:38
| prasa » informacje
Gazeta.pl po raz czwarty gra dla WOŚP #JedenDzieńDłużej
Gazeta.pl po raz kolejny zagra dla WOŚP w ramach projektu #JedenDzieńDłużej. Podczas akcji na stronach portalu pojawiać się będą materiały redakcyjne o aukcjach przedmiotów od polityków, gwiazd i artystów, z których dochód przekazany zostanie na zapewnienie najwyższych standardów diagnostyki i leczenia wzroku u dzieci.
18.08.20, 08:00
| internet » informacje
Płatne wydarzenia na żywo. Facebook z nową funkcją
Facebook uruchomił usługę płatnych wydarzeń na żywo. To nowe narzędzie dedykowane firmom, twórcom i wydawcom medialnym, które ma pomóc rozwinąć ich działalność.
17.07.20, 08:00
| prasa » informacje | internet » informacje
Giganci Internetu pomagają lokalnej prasie
Zamknięte kioski, spadek liczby reklam czy zatory płatnicze – media, zwłaszcza lokalne, zderzyły się z wieloma problemami w czasach koronawirusa, z którymi zostały same. W tym trudnym okresie ruszyły prywatne programy wsparcia finansowego od m.in. Google czy Facebooka na ratowanie sytuacji lokalnej prasy.
25.03.20, 10:53
| telewizja / VOD » informacje | internet » informacje
Wavemaker: Internet najbardziej niezastępowalnym medium
Dwie trzecie Polaków (z dostępem do sieci), gdyby musiało ograniczyć swój dostęp do mediów i ograniczyć się do jednego z nich, wybrałoby internet. A gdyby w ramach sieci musieli ograniczyć się do jednego tylko serwisu, wybraliby Youtube lub Facebook - wynika z badania Wavemaker.
05.08.19, 13:00
| reklama & PR » informacje
Mindshare testuje Facebook Collaborative Ads dla Unilever
Dom mediowy Midshare Polska jako pierwsza agencja w Polsce wspólnie z markami Unilever oraz Facebook przetestują nowe rozwiązanie platformy Marca Zuckerberga: Collaborative Ads. Kampania ma za zadanie wspierać działania e-commerce dla produktów Unilever z kategorii chemia domowa. 
11.03.19, 10:00
| internet » badania rynku
Luty 2019 r.: Grupa Google z największa ilością odsłon i internautów, Grupa Wirtualna Polska na trzecim miejscu
Liczba internautów w Polsce w lutym 2019 roku wyniosła ogółem 28,5 mln, z czego na komputerach osobistych i laptopach (komputery osobiste używane w domu oraz w pracy) – 23,1 mln, a na urządzeniach mobilnych (smartfony i tablety) 24,3 mln – wynika z Badania Gemius PBI.
14.01.19, 09:00
| internet » badania rynku
Polski internet w grudniu 2018 r.: Grupa Google liderem, dobry wynik Grupy Wirtualna Polska
Liczba internautów w Polsce w grudniu 2018 r. wyniosła ogółem 28 mln, z czego na komputerach osobistych i laptopach (komputery osobiste używane w domu oraz w pracy) – 23 mln, a na urządzeniach mobilnych (smartfony i tablety) 23,5 mln – wynika z Badania Gemius PBI.
11.12.18, 11:00
| internet » badania rynku
Listopad 2018 r.: więcej internautów na urządzeniach mobilnych niż na komputerach osobistych
Liczba internautów w Polsce w listopadzie 2018 r. wyniosła ogółem 28 mln, z czego na komputerach osobistych i laptopach (komputery osobiste używane w domu oraz w pracy) – 23,3 mln, a na urządzeniach mobilnych (smartfony i tablety) 23,4 mln – wynika z badania Gemius/PBI za listopad 2018 r. 
13.11.18, 08:00
| telewizja / VOD » informacje | internet » badania rynku
Badanie Mindshare Polska: portret Pożeraczy mediów
Dom mediowy Mindshare Polska, w oparciu o dane uzyskane z badania dotyczącego korzystania z wideo online, przygotował analizę segmentacyjną pozwalającą na wyłonienie sześciu charakterystycznych typów konsumenta mediów wśród użytkowników Internetu. 
11.11.18, 13:27
| telewizja / VOD » informacje | internet » informacje
Poland In nadaje. Na razie tylko w sieci
Poland In, nowy kanał anglojęzyczny wystartował 11 listopada, w 100. rocznicę odzyskania przez Polskę niepodległości. 
03.10.18, 19:00
| internet » informacje
Łódka Facebooka z akcją wzdłuż Wisły
2 października 2018 r., w ramach startującego projektu „Wisłą”, Facebook rozpoczął pierwszą transmisję na żywo ze spływu dolnym biegiem Wisły.
23.07.18, 16:00
| internet » artykuły
Młodzi Polacy przestają korzystać z Facebooka?
Z Facebooka korzysta obecnie (czerwiec 2018 r.) ponad 16 mln Polaków w wieku 13+. Analiza demograficzna osób aktywnie korzystających z Facebooka pokazuje jednak ciekawe zjawisko – spadek liczby użytkowników wśród najmłodszych. Artykuł Grzegorza Berezowskiego, CEO NapoleonCat. Artykuł ekspercki Grzegorza Berezowskiego, CEO NapoleonCat.
10.05.18, 12:56
| internet » badania rynku
Polskie Badanie Internetu, kwiecień 2018 r.: Grupa Google absolutnym liderem
Liczba internautów w Polsce w kwietniu 2018 r. wyniosła ogółem 27,8 mln, z czego na komputerach osobistych i laptopach (komputery osobiste używane w domu oraz w pracy) – 24,1 mln, a na urządzeniach mobilnych (smartfony i tablety) 22 mln - wynika z danych Gemius PBI. 
08.05.18, 12:00
| internet » artykuły
Facebook w polskiej wersji językowej ma już 10 lat [infografika]
W Polsce z Facebooka korzysta obecnie przeszło 16 milionów osób. To wciąż najpopularniejszy serwis społecznościowy. W polskiej wersji językowej Facebook jest dostępny od maja 2008 r.
07.05.18, 08:00
| reklama & PR » artykuły
Badanie Grupy On Board Think Kong: firmowe fanpage nie wzbudzają euforii wśród internautów
50 proc. polskich użytkowników internetu przyznaje, że nie żałowałoby, gdyby firmy zniknęły z Facebooka – wynika z badania Grupy On Board Think Kong. Jednocześnie aż 38 proc. uważa, że atrakcyjność Facebooka bez stron firmowych zmniejszyłaby się.
27.02.18, 14:00
| internet » artykuły | reklama & PR » artykuły
Zmiany w algorytmie Facebooka – jak sobie z nimi radzić?
W przeciągu kilku ostatnich miesięcy Facebook dokonał wielu transformacji. Jedną z nich jest zmiana algorytmu odpowiedzialnego za wyświetlane w News Feedzie treści. Od tej pory, marki będą musiały zmienić strategię reklamową, aby zwiększyć zasięg organiczny i wywołać zaangażowanie użytkowników. Artykuł ekspercki Sebastiana Lipki.
Subskrybuj RSS: rss
Oferty pracy

Specjalista ds. komunikacji

Narodowy Instytut Muzealnictwa i Ochrony Zbiorów | Warszawa

Przejdź do oferty

PEŁNOMOCNIK DYREKTORA ds. MARKETINGU

Zamek Królewski w Warszawie-Muzeum | Warszawa

Przejdź do oferty

Specjalist/-ka ds.promocji

Kielecki Teatr Tańca | inne

Przejdź do oferty
Konkursy
do 04.03.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 03.03.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 02.03.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.