| biznes i technologie » informacje
Kolejne dwa supermarkety SPAR Express na stacjach AVIA
Kolejne dwasupermarkety SPAR Express otwierają się na stacjach AVIA – w Poznaniu przy ul. Mieszka oraz ul. Grunwaldzkiej. To kontynuacja współpracy obu marek, realizowana w ramach pilotażu na pięciu stacjach AVIA. 
| reklama & PR » informacje
Norweska firma Otovo zaczęła współpracę z Neuron Agencją PR
Otovo, skandynawska firma specjalizująca się w energii słonecznej, zaczęła współpracę z Neuron Agencją PR.
30.01.23, 21:00
| reklama & PR » informacje
IKEA ogłasza współpracę z fotografką Annie Leibovitz
Amerykańska fotografka Annie Leibovitz w 2023 roku zostanie artystką rezydentką IKEI.
26.05.22, 17:00
| reklama & PR » informacje
Havas PR Warsaw łączy siły z JLL Polska
Havas PR Warsaw nawiązał współpracę z JLL Polska. Agencja odpowiedzialna jest za opracowanie oraz wdrożenie nowej strategii komunikacji, pozycjonującej JLL Polska jako rzecznika ESG sektora nieruchomości. Zakres działań Havas PR Warsaw dla JLL Polska to kompleksowa obsługa komunikacji korporacyjnej i sustainability.
23.05.22, 08:00
| reklama & PR » informacje
KERRIS w SAR
Do grona członków Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR dołączyła agencja KERRIS. To niezależna agencja digital 360, jedna z najszybciej rozwijających się na europejskim rynku (FT1000, Deloitte Technology Fast 50).
22.05.22, 17:00
| reklama & PR » informacje
Enterie rozpoczyna współpracę z agencją Zen Media
Dzięki nowemu partnerstwu z Zen Media, Enterie zwiększy możliwości ekspansji swoich klientów na rynek Stanów Zjednoczonych. Nowa współpraca jest odpowiedzią na wysoki popyt na usługi PR w USA wśród spółek pochodzących z Europy czy Azji. 
22.05.22, 14:51
| reklama & PR » informacje
Havas PR Warsaw pracuje dla FM Logistic
Agencja Havas PR Warsaw nawiązała współpracę z FM Logistic. W ramach usług z obszaru hub management agencja będzie odpowiedzialna za koordynację działań komunikacyjnych marki w Czechach i na Słowacji.
21.05.22, 22:33
| reklama & PR » informacje
TikTok sponsorem UEFA Women's EURO 2022
TikTok został ogłoszony globalnym partnerem UEFA EURO Kobiet 2022. Tegoroczna współpraca ma na celu wydobycie wszystkiego co najlepsze z rozgrywek piłkarskich i uczynienie ich jeszcze bardziej widocznymi. W ciągu ostatnich kilku lat TikTok odnotował wzrost zasięgów związanych z kobiecym sportem na platformie.
14.05.22, 10:50
| biznes i technologie » informacje
Play rozszerza zasięg Internetu światłowodowego
Play rozwija usługę Internetu światłowodowego i rozszerza jej zasięg. Dzięki współpracy z firmą Nexera Internet dotrze do kolejnych ponad 300 tys. gospodarstw domowych na terenie województw warmińsko-mazurskiego, kujawsko-pomorskiego, łódzkiego i świętokrzyskiego. 
02.05.22, 07:00
| reklama & PR » informacje
BLIK partnerem Męskiego Grania
BLIK jest partnerem 13. edycji muzycznego projektu Męskie Granie. Zainteresowani będą mogli kupić bilety na koncerty wyłącznie przy pomocy BLIKA, który jest dostępny dla wszystkich klientów bankowości mobilnej.
01.05.22, 17:00
| reklama & PR » informacje
Enterie rozpoczyna działalność w Dubaju i Zatoce Perskiej
Shamal Communications, niezależna firma public relations, dołączyła do Enterie, międzynarodowej sieci agencji PR obsługujących innowacyjne marki, głównie w sektorze technologii. 
27.04.22, 20:02
| reklama & PR » informacje
Agnieszka Hyży ambasadorką marki LOVI
Agnieszka Hyży została ambasadorką marki LOVI. Jej współpraca jest kontynuacją kampanii z ubiegłego roku „LOVI, kiedy kochasz najbardziej”. Kampania marketingowa została zaplanowana w Internecie. 
23.04.22, 21:00
| reklama & PR » informacje
Kampania Hisense Perfect Partner z udziałem graczy z Paris Saint-Germain
Hisense, globalna marka urządzeń AGD i TV oraz klub Paris Saint-Germain rozpoczynają drugi rok współpracy sponsorskiej. W kwietniu br. Hisense rusza na rynku europejskim z kampanią spotową „Perfect Partner” w social mediach, z udziałem Leo Messiego, Ángela Di Maríi i Presnela Kimpemba, Marquinhosa i Idrissy Gueye’a.
22.04.22, 11:00
| reklama & PR » informacje
Więcej żużla w serwisie WP SportoweFakty
Wirtualna Polska rozszerza współpracę z Polskim Związkiem Motorowym i Ekstraligą Żużlową. Serwis WP SportoweFakty pozostaje oficjalnym partnerem medialnym rozgrywek PGE Ekstraligi, dodatkowo w sezonie 2022 został również partnerem eWinner 1. ligi żużlowej. Do grona współpracowników dołączył Mateusz Puka z "Przeglądu Sportowego".
21.04.22, 22:00
| reklama & PR » informacje
TikTok oficjalnym partnerem rozrywkowym Eurowizji 2022
TikTok zabierze fanów 66. edycji Eurowizji za kulisy konkursu i po raz pierwszy w historii przeprowadzi transmisję LIVE z prób uczestników. Użytkownicy platformy będą mogli także na żywo śledzić półfinały i Wielki Finał. Platforma już wkrótce zapowie, jakie atrakcje związane z Eurowizją zaplanowała dla fanów konkursu w poszczególnych krajach.
29.03.22, 16:30
| reklama & PR » informacje
Olsen Fashion klientem Circlewise
Olsen, międzynarodowa marka działająca w branży modowej, rozpoczyna współpracę z Circlewise. Współpraca dotyczyć będzie wsparcia rozwoju sklepu internetowego, w tym przede wszystkim budowy programu partnerskiego. 
27.03.22, 18:00
| reklama & PR » informacje
PKN ORLEN wspiera piłkarzy Akademii Wisły Płock
PKN ORLEN wzmacnia zaangażowanie w piłkarski rozwój dzieci i młodzieży z Akademii Wisły Płock. Jednocześnie w ten sposób wspiera najmłodszych ukraińskich sportowców, którzy wraz ze swoimi rodzinami przebywają obecnie w Płocku. Będą oni mogli kontynuować przygodę z piłką nożną pod opieką płockich trenerów.
22.03.22, 18:00
| reklama & PR » informacje
Współpraca eSklepu ZooArt z Euvic:360e-com
Agencja technologiczna Euvic:360e-com (Euvic Performance) nawiązała współpracę z internetowym eSklepem ZooArt (ZooArt Marek Postrzech). Współpraca ma charakter bezterminowy.
18.03.22, 10:00
| reklama & PR » informacje
Tigers poprowadzi komunikację na Faceboooku dla BeActive
Agencja Tigers rozpoczęła współpracę z BeActive. Będzie ona odpowiadać za prowadzenie komunikacji marki na Facebooku, Instagramie i TikToku oraz kampanie reklamowe. Umowa została zawarta na czas nieokreślony.
02.03.22, 17:00
| reklama & PR » informacje
Lendi nowym klientem PR Calling
Fintech Lendi dołączył do grona klientów PR Calling. Firma jest brokerem finansowym z siecią placówek i ekspertów w całej Polsce.
Subskrybuj RSS: rss
Oferty pracy

Specjalista ds. promocji

Muzeum Ludowych Instrumentów Muzycznych w Szydłowcu | mazowieckie

Przejdź do oferty
Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.