Najpopularniejszy Polak – Lech Kaczyński. Najpopularniejsza Polka – Dorota „Doda” Rabczewska. Wirtualna Polska i NetSprint.pl o tym, czego internauci szukali najczęściej w 2006 roku.
Tomasz Michniewicz zdecydował się odejść z Programu Trzeciego Polskiego Radia. Powodem rozstania jest m.in. brak porozumienia z dyrekcją stacji w sprawie zakresu obowiązków.
W przeprowadzonym przez WatchMouse badaniu w czasie Euro 2008 serwisów sportowych z kilkunastu krajów serwis Sport.pl zajął jedenaste miejsce. Z Polski wybrano do oceny serwis Sport.pl.
Z oferty zakupu praw do publicznego odtwarzania Euro 2008 skorzystalo blisko 1500 podmiotow o różnym profilu gospodarczym - dowiedział się MediaFM.net.
W ostatni weekend po raz szósty odbył się Sopot TOPtrendy Festiwal. Podczas transmisji telewizyjnej przed odbiornikami zasiadło średnio 2,2 mln osób (6,3%), co stanowiło 24% wszystkich telewidzów.
Po zakończeniu Euro 2008 duża część stacji nie powróciła z poprzednim udziałem oglądalności - wynika z raportu telemetrycznego przygotowanego dla Portalu Medialnego MediaFM.net przez TNS OBOP.
Czerwiec tego roku był okresem wielu premier na rynku gier komputerowych - dlatego też NewsPoint wraz z serwisem Mediadzieci.pl i dwumiesięcznikiem Branża Dziecięca opracował raport na temat komunikacji wybranych producentów specjalizujących się w grach dla dzieci w mediach internetowych.
Mimo trwania Euro 2008, TVP 1 wciąż ma największe udziały w rynku - wynika z analizy badań telemetrycznych przygotowanych przez TNS OBOP dla Portalu Medialnego MediaFM.net.
Finał był najlepiej oglądanym meczem Euro bez udziału Polaków. Finałowy mecz Euro 2008 obejrzało w Polsacie 8,3 mln polskich widzów. Dodatkowe 180 tys. osób obejrzało finał w stacji Polsat Sport Extra. Widzowie obydwu stacji stanowili łącznie prawie 74% wszystkich osób mających w tym czasie włączony telewizor.
Najlepiej oglądanym meczem spośród ćwierćfinałów EURO 2008 było spotkanie Portugalia – Niemcy 19 czerwca 2008 r., które przyciągnęło przed telewizory 4,6 mln Polaków i 39% osób, które w tym czasie oglądały telewizję.
Tan-Viet International – jeden z największych importerów i dystrybutorów produktów orientalnych w Polsce – rozpoczął kolejną część kampanii reklamowej zup VIFON.
Ruszyła niezwykła akcja marki Carlsberg – „żywy” outdoor w samym centrum Warszawy. Na zainstalowanej na budynku hotelu Metropol siatce reklamowej Carlsberga, pojawili się piłkarze, którzy na oczach wszystkich przechodniów rozgrywają prawdziwy mecz.
Mecze Euro 2008 przyciągają przed ekrany TV Polsat sporo rzesze fanów sportu. W ubiegłym tygodniu najchętniej oglądany był mecz Austria-Polska (aż 33,3 % czyli 11,8 mln Polaków).
Dzięki Euro 2008 Polsat zdobył aż 22,1 % udziałów w rynku - wynika z raportu telemetrycznego TNS OBOP przygotowanego dla Portalu Medialnego MediaFM.net.
Mobilny portal Gazeta.mobi przygotował specjalną aplikację „Sport - Euro 2008", dzięki której użytkownicy telefonów komórkowych mogą m.in. śledzić relacje na żywo z rozgrywanych meczów.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem, poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy (dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb). Informujemy, że istnieje możliwość określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi. Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.