Colian odświeża wizerunek dzięki nowej identyfikacji wizualnej. Wypracowany koncept, oparty na motywie drzewa zbudowanego z charakterystycznych piktogramów, odzwierciedla wyznawane przez firmę wartości oraz podkreśla to, co jest jej znakiem charakterystycznym – rozwój, kreatywność, polskie korzenie i rodzinność.
McCANN Poland został wybrany do obsługi komunikacyjnej marki Kérastase, jednej z luksusowych marek w kategorii pielęgnacji włosów. Wygrana w przetargu umacnia rolę agencji jako partnera Grupy L’Oréal oraz jej doświadczenie w pracy z markami premium.
Sokołów wprowadza nowe logo, które kontynuuje tradycyjny znak, jednocześnie wprowadzając unowocześnienie i uproszczenie. Nowa identyfikacja wizualna ma odzwierciedlać dwa kluczowe filary marki – tradycję i innowacyjność, na których firma opiera swoją pozycję oraz rozwój asortymentu.
Gama kosmetyków do pielęgnacji twarzy - ANTI-ÂGE GLOBAL od francuskiej marki Yves Rocher - ma swoją polską ambasadorkę. Została nią aktorka, Małgorzata Socha. Jednocześnie marka wprowadza zmiany w swojej.
Jury KTR w kategorii Design for Culture – Brand Identity System uhonorowało Srebrem identyfikację wizualną Teatru Telewizji opartą na ikonicznym znaku Janusza Kaczkowskiego.
Zalando zmienia strategię pozycjonowania marki. Nowy kierunek, zainaugurowany kampanią „W co mam się ubrać?” na jesień-zimę 2024, ma koncentrować się na wzmacnianiu pewności siebie klientów w wyrażaniu własnego stylu oraz zaspokajaniu ich zmieniających się potrzeb, poprzez jakość, styl życia i inspiracje.
Vision Group, firma doradcza działająca na rynku farmaceutycznym, biotechnologicznym i MedTech, po 16 latach działalności na rynku odświeża identyfikację wizualną.
Equinor i Polenergia uruchomiły nową identyfikację wizualną projektów Bałtyk. Morskie farmy wiatrowe zyskały też nowy, wspólny dla wszystkich trzech projektów serwis internetowy.
Grupa Agencji Garden of Words zyskała, m.in. odświeżone logo, nową stronę internetową i zaktualizowany layout (m.in. kolorystyka, elementy graficzne, czcionki).
Spójność, nowoczesność i ludzie pełni pasji w centrum – to mają być wyróżniki nowej identyfikacji wizualnej, nad której globalnym wdrożeniem, przez ostatnie miesiące, pracował producent wielofunkcyjnego urządzenia Thermomix oraz systemu do utrzymania czystości Kobold.
Firma Hochland wprowadza zmiany w identyfikacji wizualnej marki Hochland. Celem działań jest wzmocnienie roli tzw. brand distinctive assets, czyli charakterystycznych zasobów marki, a także odświeżenie jej wizerunku przy jednoczesnym zachowaniu tożsamości.
Z okazji 125. rocznicy powstania marki, Pepsi przedstawiła nową identyfikację wizualną, której wprowadzanie w punktach sprzedaży na terenie Polski rozpoczęło się tej jesieni. Produkty w opakowaniach z nową wizualizacją pojawią się na półkach w I kwartale 2024 r.
Agencja influencer marketingu InfluEnter (Grupa Mediacore) zyskała nową identyfikacją wizualną. Zmiana związana jest z rozwojem kompetencji i skali działania agencji.
Kanał filmowo-serialowy Stopklatka (Grupa Kino Polska) zyska odświeżoną identyfikację wizualną oraz nową identyfikację muzyczną. Oprawa zadebiutuje na antenie 7 kwietnia br.
Marka Żywiec odświeża szatę graficzną wszystkich swoich opakowań i tym samym powraca do żywieckiej tradycji w uwspółcześnionym wydaniu. sposób dzięki zmianom, produkty mają być lepiej widoczne na sklepowej półce, tworząc spójną wizualnie żywiecką rodzinę.
Nowa identyfikacja wizualna w tym także nowe logo Burda Media Polska reprezentują połączone w wyniku niedawnej fuzji siły zespołów oraz wyraźny, zróżnicowany, mocno digitalowy charakter organizacji. Od 12 lipca br. niebiesko czarne logo zastąpiły kolory. To pierwszy rebranding w historii polskiej marki Burda Media.
RocketJobs.pl przechodzi rebranding. Odświeżone logo oraz zupełnie nowa identyfikacja wizualna jest konsekwencją zmian w strategii biznesowej firmy - ukierunkowaniem się na kategorie zawodów przyszłości takie jak finanse, inżynieria czy HR. Za nowy design marki odpowiada studio kreatywne Super Super.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem, poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy (dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb). Informujemy, że istnieje możliwość określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi. Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.