| reklama & PR » informacje
Historia, która zaczęła się od ziarna. Colian prezentuje nową identyfikację wizualną
Colian odświeża wizerunek dzięki nowej identyfikacji wizualnej. Wypracowany koncept, oparty na motywie drzewa zbudowanego z charakterystycznych piktogramów, odzwierciedla wyznawane przez firmę wartości oraz podkreśla to, co jest jej znakiem charakterystycznym – rozwój, kreatywność, polskie korzenie i rodzinność.
| reklama & PR » informacje
Jak powstawała nowa identyfikacja wizualna GoldenSubmarine
Agencja reklamowa GoldenSubmarine wprowadziła nową identyfikację wizualną, która ma odzwierciedlać dynamikę zmian, jakie do tej pory przeszła.
08.03.23, 07:30
| reklama & PR » informacje
Krakowska para symbolem piw. Marka Żywiec wprowadza nową identyfikacją wizualną
Marka Żywiec odświeża szatę graficzną wszystkich swoich opakowań i tym samym powraca do żywieckiej tradycji w uwspółcześnionym wydaniu. sposób dzięki zmianom, produkty mają być lepiej widoczne na sklepowej półce, tworząc spójną wizualnie żywiecką rodzinę.
30.11.22, 06:00
| reklama & PR » informacje
Grupa Walk zmienia identyfikację wizualną. Nowe logo bez charakterystycznego kroczącego mężczyzny
Po 10 latach od ostatniego rebrandingu grupa komunikacji marketingowej Walk zmienia identyfikację wizualną.
18.09.22, 21:00
| reklama & PR » informacje
Radość z technologii. Komputronik zmienia logo i swoje salony
Komputronik, dystrybutor elektroniki w Polsce, zaprezentował nowe logo i zmienił całą identyfikację wizualną marki.
15.07.22, 07:00
| prasa » informacje
Burda Media Polska zyskała nową identyfikację wizualną
Nowa identyfikacja wizualna w tym także nowe logo Burda Media Polska reprezentują połączone w wyniku niedawnej fuzji siły zespołów oraz wyraźny, zróżnicowany, mocno digitalowy charakter organizacji. Od 12 lipca br. niebiesko czarne logo zastąpiły kolory. To pierwszy rebranding w historii polskiej marki Burda Media.
11.07.22, 20:30
| internet » informacje
Odświeżone logo i nowa identyfikacja wizualna RocketJobs.pl
RocketJobs.pl przechodzi rebranding. Odświeżone logo oraz zupełnie nowa identyfikacja wizualna jest konsekwencją zmian w strategii biznesowej firmy - ukierunkowaniem się na kategorie zawodów przyszłości takie jak finanse, inżynieria czy HR. Za nowy design marki odpowiada studio kreatywne Super Super.
06.06.22, 19:29
| reklama & PR » informacje
Rebranding Future Mind i przygotowuje się na zagraniczną ekspansję
Firma technologiczno-doradcza Future Mind, która stworzyła aplikacje mobilne, m.in. dla Żabki, Hebe, LPP, Putki czy Super-Pharm, wprowadziła nowy system identyfikacji wizualnej.
29.04.22, 14:00
| biznes i technologie » informacje | reklama & PR » informacje
Pepco wprowadza nowy koncept wizualny
Sieć handlowa Pepco wprowadza nowy koncept wizualny oraz aranżację swoich sklepów, a także rozszerza ofertę produktową. Pierwsze polskie lokalizacje Pepco, w zupełnie nowej odsłonie, łączące wszystkie zmiany, zostały w ramach testu otwarte już we Wrocławiu.
23.04.22, 13:00
| reklama & PR » informacje
Valkea twórcą nowej linii kreatywnej łódzkiej Manufaktury
Na nośnikach informacyjno-reklamowych łódzkiej Manufaktury zaprezentowana została jej nowa identyfikacja wizualna. Autorem konceptu jest agencja marketingowa Valkea, która również odpowiada za copy wszystkich komunikatów.
13.02.22, 17:00
| reklama & PR » informacje
Oferteo.pl rozpoczyna zmianę identyfikacji wizualnej swojej marki
Oferteo SA, właściciel internetowej platformy dla usług Oferteo.pl, w grudniu 2021 r. rozpoczął zmianę identyfikacji wizualnej swojej marki. W związku z tym powstało nowe logo, które ma symbolizować ideę działalności Oferteo polegającą na łączeniu ze sobą̨ interesów dwóch podmiotów: zleceniodawców oraz wykonawców usług.
02.01.22, 09:00
| biznes i technologie » informacje
Mindshare zmienia identyfikację wizualną i stawia na Good Growth
Mindshare dostosowuje identyfikację marki do nowego kierunku rozwoju. W Polsce identyfikacja wizualna agencji została zmieniona w grudniu 2021 r.
05.11.21, 17:00
| reklama & PR » informacje
SatRevolution z nową identyfikacją wizualną
SatRevolution, wrocławska spółka, która produkuje i wysyła w przestrzeń kosmiczną nanosatelity, zaprezentowała swój nowy wizerunek. Rebranding objął wszystkie elementy identyfikacji.
11.10.21, 17:00
| reklama & PR » informacje
GLS odświeża identyfikację wizualną marki
GLS, dostawca usług kurierskich, wprowadza nową identyfikację wizualną swojej marki, która ma odzwierciedlać cele jakie stawia przed sobą marka, nadając jej świeży i pełen energii wygląd przystosowany do funkcjonowania w cyfrowej rzeczywistości.
08.10.21, 16:00
| reklama & PR » informacje
Rebranding Nowodvorski Lighting od agencji Midea
Nowodvorski Lighting wprowadza nowy system identyfikacji wizualnej opracowany w III kwartale br.
03.09.21, 20:00
| telewizja / VOD » informacje
Oprawy TVP1 i TVP2 w minimalistycznej formie
Minimalizm w formie i maksymalizm w treści – tak mają wyglądać nowe oprawy TVP1 i TVP2, które zadebiutowały 3 września br. na antenie nadawcy.
31.08.21, 12:00
| telewizja / VOD » informacje
TVN7 z nowym logotypem i oprawą antenową
30 sierpnia br. wraz ze startem jesiennej oferty programowej, Siódemka zaprezentowała nową oprawę antenową oraz logotyp stacji.
16.08.21, 08:00
| telewizja / VOD » informacje
Telewizja Polsat i kanały tematyczne wkrótce zyskają nowe oprawy
Trwa zmiana identyfikacji wizualnej oprawy telewizyjnej Polsatu i kanałów tematycznych.
10.06.21, 13:06
| telewizja / VOD » informacje
Plus i Polsat zyskają nowe logotypy
Sieć Plus i telewizja Polsat wprowadzają nowe logotypy. Zmiana ta ma charakter stopniowy, jest zaplanowana i rozłożona w czasie na kilka etapów.
10.06.21, 10:01
| reklama & PR » informacje
Symfonia zastępuje markę Sage
Symfonia, producent oprogramowania dla biznesu, rozpoczął proces rebrandingu. Za stworzenie nowego logo oraz identyfikację wizualną odpowiedzialna jest agencja Monday.
Subskrybuj RSS: rss
Oferty pracy

Dyrektora Krośnieńskiej Biblioteki Publicznej w Krośnie

Urząd Miasta Krosna | Polska

Przejdź do oferty

Specjalista ds. promocji

Muzeum Ludowych Instrumentów Muzycznych w Szydłowcu | mazowieckie

Przejdź do oferty
Konkursy
do 23.04.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 21.04.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 20.04.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

28.03.2023 r., online.