| reklama & PR » informacje
Jak powstawała nowa identyfikacja wizualna GoldenSubmarine
Agencja reklamowa GoldenSubmarine wprowadziła nową identyfikację wizualną, która ma odzwierciedlać dynamikę zmian, jakie do tej pory przeszła.
| reklama & PR » informacje
Historia, która zaczęła się od ziarna. Colian prezentuje nową identyfikację wizualną
Colian odświeża wizerunek dzięki nowej identyfikacji wizualnej. Wypracowany koncept, oparty na motywie drzewa zbudowanego z charakterystycznych piktogramów, odzwierciedla wyznawane przez firmę wartości oraz podkreśla to, co jest jej znakiem charakterystycznym – rozwój, kreatywność, polskie korzenie i rodzinność.
16.12.24, 16:45
| reklama & PR |
McCANN Poland zwycięzcą przetargu na obsługę Kérastase
McCANN Poland został wybrany do obsługi komunikacyjnej marki Kérastase, jednej z luksusowych marek w kategorii pielęgnacji włosów. Wygrana w przetargu umacnia rolę agencji jako partnera Grupy L’Oréal oraz jej doświadczenie w pracy z markami premium.
15.12.24, 16:00
| reklama & PR » informacje
Sokołów łączy tradycję z nowoczesnością w nowym logo
Sokołów wprowadza nowe logo, które kontynuuje tradycyjny znak, jednocześnie wprowadzając unowocześnienie i uproszczenie. Nowa identyfikacja wizualna ma odzwierciedlać dwa kluczowe filary marki – tradycję i innowacyjność, na których firma opiera swoją pozycję oraz rozwój asortymentu.
16.09.24, 12:53
| reklama & PR » informacje
Małgorzata Socha polską ambasadorką gamy kosmetyków ANTI-ÂGE GLOBAL od Yves Rocher. Nowe logo marki
Gama kosmetyków do pielęgnacji twarzy - ANTI-ÂGE GLOBAL od francuskiej marki Yves Rocher - ma swoją polską ambasadorkę. Została nią aktorka, Małgorzata Socha. Jednocześnie marka wprowadza zmiany w swojej.
12.09.24, 15:00
| TV / VOD » informacje
Teatr Telewizji z nagrodą KTR dla nowej identyfikacji wizualnej
Jury KTR w kategorii Design for Culture – Brand Identity System uhonorowało Srebrem identyfikację wizualną Teatru Telewizji opartą na ikonicznym znaku Janusza Kaczkowskiego.
10.09.24, 16:00
| reklama & PR » informacje
Zalando wprowadza nową strategią pozycjonowania
Zalando zmienia strategię pozycjonowania marki. Nowy kierunek, zainaugurowany kampanią „W co mam się ubrać?” na jesień-zimę 2024, ma koncentrować się na wzmacnianiu pewności siebie klientów w wyrażaniu własnego stylu oraz zaspokajaniu ich zmieniających się potrzeb, poprzez jakość, styl życia i inspiracje.
19.08.24, 21:00
| reklama & PR » informacje
Vision Group odświeża identyfikację wizualną
Vision Group, firma doradcza działająca na rynku farmaceutycznym, biotechnologicznym i MedTech, po 16 latach działalności na rynku odświeża identyfikację wizualną.
03.05.24, 14:38
| reklama & PR » informacje
Morskie farmy wiatrowe Bałtyk zyskały nową identyfikacją wizualną
Equinor i Polenergia uruchomiły nową identyfikację wizualną projektów Bałtyk. Morskie farmy wiatrowe zyskały też nowy, wspólny dla wszystkich trzech projektów serwis internetowy.
02.05.24, 07:00
| reklama & PR » informacje
Nowa identyfikacja wizualna Garden of Words Group
Grupa Agencji Garden of Words zyskała, m.in. odświeżone logo, nową stronę internetową i zaktualizowany layout (m.in. kolorystyka, elementy graficzne, czcionki). 
20.01.24, 20:07
| reklama & PR » informacje
Grupa Vorwerk wprowadza nową, spójną identyfikacją wizualną
Spójność, nowoczesność i ludzie pełni pasji w centrum – to mają być wyróżniki nowej identyfikacji wizualnej, nad której globalnym wdrożeniem, przez ostatnie miesiące, pracował producent wielofunkcyjnego urządzenia Thermomix oraz systemu do utrzymania czystości Kobold.
03.01.24, 16:30
| reklama & PR » informacje
Hochland wprowadza nową identyfikację wizualną
Firma Hochland wprowadza zmiany w identyfikacji wizualnej marki Hochland. Celem działań jest wzmocnienie roli tzw. brand distinctive assets, czyli charakterystycznych zasobów marki, a także odświeżenie jej wizerunku przy jednoczesnym zachowaniu tożsamości. 
09.11.23, 09:37
| reklama & PR » informacje
PEPSI wprowadza nowe logo i identyfikację wizualną. Pepsi Max zmienia się w Pepsi Zero Cukru
Z okazji 125. rocznicy powstania marki, Pepsi przedstawiła nową identyfikację wizualną, której wprowadzanie w punktach sprzedaży na terenie Polski rozpoczęło się tej jesieni. Produkty w opakowaniach z nową wizualizacją pojawią się na półkach w I kwartale 2024 r.
02.05.23, 10:17
| reklama & PR » informacje
Agencja InfluEnter z nową identyfikacją wizualną
Agencja influencer marketingu InfluEnter (Grupa Mediacore) zyskała nową identyfikacją wizualną. Zmiana związana jest z rozwojem kompetencji i skali działania agencji.
07.04.23, 18:02
| TV / VOD » informacje
Stopklatka z nową identyfikacją wizualną i graficzną
Kanał filmowo-serialowy Stopklatka (Grupa Kino Polska) zyska odświeżoną identyfikację wizualną oraz nową identyfikację muzyczną. Oprawa zadebiutuje na antenie 7 kwietnia br.
08.03.23, 07:30
| reklama & PR » informacje
Krakowska para symbolem piw. Marka Żywiec wprowadza nową identyfikacją wizualną
Marka Żywiec odświeża szatę graficzną wszystkich swoich opakowań i tym samym powraca do żywieckiej tradycji w uwspółcześnionym wydaniu. sposób dzięki zmianom, produkty mają być lepiej widoczne na sklepowej półce, tworząc spójną wizualnie żywiecką rodzinę.
30.11.22, 06:00
| reklama & PR » informacje
Grupa Walk zmienia identyfikację wizualną. Nowe logo bez charakterystycznego kroczącego mężczyzny
Po 10 latach od ostatniego rebrandingu grupa komunikacji marketingowej Walk zmienia identyfikację wizualną.
18.09.22, 21:00
| reklama & PR » informacje
Radość z technologii. Komputronik zmienia logo i swoje salony
Komputronik, dystrybutor elektroniki w Polsce, zaprezentował nowe logo i zmienił całą identyfikację wizualną marki.
15.07.22, 07:00
| prasa » informacje
Burda Media Polska zyskała nową identyfikację wizualną
Nowa identyfikacja wizualna w tym także nowe logo Burda Media Polska reprezentują połączone w wyniku niedawnej fuzji siły zespołów oraz wyraźny, zróżnicowany, mocno digitalowy charakter organizacji. Od 12 lipca br. niebiesko czarne logo zastąpiły kolory. To pierwszy rebranding w historii polskiej marki Burda Media.
11.07.22, 20:30
| internet » informacje
Odświeżone logo i nowa identyfikacja wizualna RocketJobs.pl
RocketJobs.pl przechodzi rebranding. Odświeżone logo oraz zupełnie nowa identyfikacja wizualna jest konsekwencją zmian w strategii biznesowej firmy - ukierunkowaniem się na kategorie zawodów przyszłości takie jak finanse, inżynieria czy HR. Za nowy design marki odpowiada studio kreatywne Super Super.
Subskrybuj RSS: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 22.02.25

Do zdobycia jedna gra planszowa.

do 22.02.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 20.02.25

Do zdobycia jedna książka.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.