07.06.22, 16:00
| reklama & PR » informacje
BLIKOMMMANIA. Czwarta edycja loterii Polskiego Standardu Płatności
BLIK ruszył z kampanią promującą czwartą edycję BLIKOMANII – loterii Polskiego Standardu Płatności. Jej bohaterem jest Tomasz Kot, który ze stoickim spokojem zachęca wszystkich do udziału w zabawie i przybliża odbiorcom jej tegoroczne hasło - BLIKOMMMANIA.
22.05.22, 19:00
| kultura » muzyka
Największa edycja Męskiego Grania 2022
Zbliża się największa edycja Męskiego Grania w historii. Na dwóch scenach wydarzenia sponsorowanego przez markę Żywiec wystąpi prawie 80 polskich artystów reprezentujących odmienne konwencje i style, w tym, m.in. BEDOES, Dawid Podsiadło, sanah, oraz Męskie Granie Orkiestra 2022, której skład ujawniony zostanie 31 maja br. Trasa zagra w ośmiu miastach.
02.05.22, 07:00
| reklama & PR » informacje
BLIK partnerem Męskiego Grania
BLIK jest partnerem 13. edycji muzycznego projektu Męskie Granie. Zainteresowani będą mogli kupić bilety na koncerty wyłącznie przy pomocy BLIKA, który jest dostępny dla wszystkich klientów bankowości mobilnej.
30.04.22, 17:00
| reklama & PR » informacje
Bądź kotem płatności. Nowa kampania BLIKA z udziałem Tomasza Kota
Ruszyła nowa kampania “Bądź kotem płatności” promująca system płatności mobilnych BLIK. To jej kolejna odsłona z udziałem Tomasza Kota. Komunikacja opiera się na podkreśleniu zalet płatności BLIKIEM, które są łatwe, szybkie i powszechnie dostępne. Kampania wystartowała z początkiem kwietnia br. i potrwa do końca maja br.
23.12.21, 19:00
| biznes i technologie » informacje
Analitycy Santander Bank Polska przyjrzeli się wydatkom klientów w Black Friday
W przypadku zakupów, za które płatność realizowana jest kartami płatniczymi Santander Bank Polska, co roku wzrosty obserwowane są w Black Friday oraz następującą po nim sobotę. W dniach 27 i 28 listopada br. wartość wydatków jest o 7 proc. wyższa niż w poprzedzający piątek i sobotę – zatem efekt Black Friday jest zauważalny. 
21.12.21, 19:00
| reklama & PR » informacje
BLIK, Spark Foundry i AMS testują zakup powierzchni Digital Out-of-Home w modelu programmatic
6 grudnia br. wystartowała kampania systemu płatności mobilnych BLIK zakupiona w modelu programmatic na powierzchniach Digital Cityscreen firmy AMS.
21.12.21, 18:00
| reklama & PR » informacje
BLIK przełamuje ograniczenia i wspiera osoby głuche
BLIK bierze udział w akcji wsparcia społeczności osób głuchych. Od 6 grudnia 2021 r. użytkownicy mogą zrobić Przelew na telefon BLIK, na rzecz mazowieckiego oddziału Stowarzyszenia Polskiego Związku Głuchych.
26.11.21, 22:00
| reklama & PR » informacje
Raz, dwa, BLIK – odblokuj i zbliż. Tomasz Kot w kampanii BLIKA
BLIK ruszył z kampanią, która ma przekonać użytkowników do płacenia zbliżeniowo. Po raz pierwszy w kampanii BLIKA wystąpił Tomasz Kot.
10.08.21, 18:00
| reklama & PR » informacje
Ponad 2 mln zł do wygrania w nowej edycji loterii BLIKOMANIA
Rozpoczęła się trzecia edycja BLIKOMANII – loterii Polskiego Standardu Płatności. Loteria trwa przez cztery miesiące, a na koniec każdego z nich uczestnicy wezmą udział w losowaniu jednej z nagród głównych, o wartości 100 tys. zł.
04.07.20, 20:00
| reklama & PR » informacje
Nie bierz urlopu od dobrych nawyków. BLIK promuje bezpieczne zachowania
BLIK rozpoczął kampanią skoncentrowaną wokół szeroko pojętego bezpieczeństwa, nie tylko związanego z epidemią, ale i płatnościami. Marka przypomina o dobrych nawykach, które warto stosować, aby zwiększać swoje bezpieczeństwo.
30.12.19, 12:00
| telewizja / VOD » informacje
Użytkownicy serwisu IPLA mogą płacić już za kontent BLIKIEM
Serwis IPLA wprowadził do swojej aplikacji na systemy Android TV możliwość dokonania opłaty za zakupiony materiał za pomocą BLIKA. 
15.11.19, 09:18
| reklama & PR » informacje
Świąteczne zakupy tylko z BLIKIEM. MC Slik w kampanii marki BLIK
Łatwość, szybkość i bezpieczeństwo – to korzyści płacenia w sieci, wokół których koncentruje się nowa kampania BLIKA z raperem MC Silkiem w roli głównej. Kampania ma zachęcić użytkowników do płacenia za świąteczne prezenty właśnie za pomocą BLIKA. 
07.10.19, 22:00
| reklama & PR » informacje
Bankowe gwiazdy promują przelew na telefon BLIK
Polski Standard Płatności, operator BLIKA – we wspólnej kampanii z bankami – zachęca użytkowników bankowości mobilnej do korzystania z przelewów na telefon BLIK. 
01.08.19, 15:00
| reklama & PR » informacje
Naklejki magnetyczne na bankomatach Euronet Polska w kampanii Blikomanii
Kilkaset bankomatów i wpłato-bankomatów Euronet Polska wykorzystywanych jest w kampanii promocyjnej Blikomanii, realizowanej na zlecenie Polskiego Standardu Płatności, operatora systemu BLIK..
19.03.19, 17:00
| reklama & PR » informacje
BLIKOMANIA. Ruszyła nowa edycja loterii Polskiego Standardu Płatności
Wystartowała nowa edycja BLIKOMANII – loterii Polskiego Standardu Płatności. Główna nagroda to 100 tys. zł. 
13.03.19, 10:10
| internet » informacje
BLIK wprowadza płatność z banera reklamowego
Zakup bezpośrednio z banera reklamowego, który może być wyświetlany na dowolnej stronie internetowej – to nowe rozwiązanie, którego wprowadzenie możliwe jest dzięki wykorzystaniu płatności BLIKIEM. 
05.11.18, 12:38
| reklama & PR » informacje
BLIK, KLIK, płacisz w internecie w mig. Kampania reklamowa BLIKA w sieci i TV
Pod hasłem "BLIK, KLIK płacisz w internecie w mig" wystartowała kampania Polskiego Standardu Płatności, operatora systemu BLIK. Jej celem jest podkreślenie jak łatwo, wygodnie i szybko płaci się BLIKIEM za zakupy w Internecie. 
06.07.18, 10:00
| biznes i technologie » informacje | reklama & PR » informacje
Blik z nową kampanią reklamową
5 lipca 2018 r. wystartowała nowa kampania reklamowa Polskiego Standardu Płatności, operatora systemu BLIK. Kampania zachęca do wypróbowania rozwiązania bankowości mobilnej.
14.04.18, 15:00
| reklama & PR » informacje
Twój kciuk korzystałby z BLIKA. Rusza Blikomania
Wystartowała nowa kampania marketingowa Polskiego Standardu Płatności. Poza działaniami reklamowymi w telewizji, radiu i internecie, operator systemu BLIK przygotował także loterię - BLIKOMANIĘ. 
06.12.17, 18:00
| reklama & PR » informacje
Dopóki nie sprawdzisz #guzikwiesz. Nowa kampania BLIKA
6 grudnia br. wystartowała kampania Polskiego Standardu Płatności, operatora systemu BLIK, pod hasłem „Dopóki nie sprawdzisz, #guzikwiesz”. Jej celem jest pokazanie w serii krótkich i zabawnych spotów, jak łatwo, wygodnie i szybko płaci się BLIKIEM za zakupy w Internecie.
Subskrybuj RSS: rss
Oferty pracy

Specjalista ds. promocji i marketingu

Muzeum Miasta Łodzi | Łódź

Przejdź do oferty

Referent ds. mediów

Związek Niemieckich Stowarzyszeń Społeczno-Kulturalnych w Polsce | Opole

Przejdź do oferty

Specjalista ds. promocji

Muzeum Ludowych Instrumentów Muzycznych w Szydłowcu | mazowieckie

Przejdź do oferty
Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.