09.03.23, 18:00
| reklama & PR » informacje
Lavazza kontynuuje współpracę z Cut The Mustard
Lavazza Polska przedłużyła bezprzetargowo współpracę z Cut The Mustard. Agencja będzie nadal wspierać reklamowo markę.
14.02.23, 19:06
| reklama & PR » informacje | kultura » informacje
Rozdział II Historii Polskiego Hip-Hopu. Jimek i jego goście zagrają w Chorzowie
16 września br., JIMEK powróci z orkiestrą, by udowodnić, że legendy polskiego rapu i jego nowi idole mogą odsunąć na bok podziały i stworzyć widowisko muzyczne. Organizatorem wydarzenia jest Going. Wydarzenie promują agencje Cut The Mustard i Ekstrakt.studio.
17.01.23, 14:45
| reklama & PR » informacje
Cut The Mustard obsłuży ERGO Hestię
W wyniku przetargu, Grupa ERGO Hestia nawiązała współpracę z agencją Cut The Mustard. W ramach powierzonych zadań agencja będzie odpowiadała, m.in. za wsparcie w prowadzeniu wybranych kanałów social media ERGO Hestii, w tym rozwoju Tik Tok.
26.12.22, 19:00
| reklama & PR » informacje
Wywołaj prawdziwe emocje. Świąteczna kampania Empik Foto
W listopadzie br. rozpoczęła się świąteczna kampania Empik Foto. Pod hasłem “Wywołaj prawdziwe emocje” marka zachęca do zamawiania i wywoływania zdjęć w aplikacji EmpikFoto.
29.11.22, 09:38
| reklama & PR » informacje
Cut The Mustard zwycięzcą przetargu Pizza Hut
Agencja Cut The Mustard, w wyniku wygranego przetargu, od września br. odpowiada za komunikację marki Pizza Hut w Polsce, Czechach, Słowacji i Węgrzech.
30.08.22, 07:00
| reklama & PR » informacje
Cut The Mustard oraz Nieagencja członkami SAR
Do grona członków Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR dołączyły dwie agencje – Cut The Mustard oraz Nieagencja.
15.07.22, 08:00
| reklama & PR » informacje
Paweł Miłkowski Partnerem i Dyrektorem Zarządzającym w Ekstrakt.Studio
Ekstrakt.Studio, powstałe w ubiegłym roku studio komunikacji wizualnej w grupie Cut The Mustard ma nowego Dyrektora Zarządzającego.
27.06.22, 20:31
| reklama & PR » informacje
Niezmarnowane poniedziałki. Electrolux z Jagną Niedzielską i Marcinem Kucem namawiają do gotowania bez marnowania
Electrolux rusza z nową kampanią „Niezmarnowane poniedziałki”. To kolejna odsłona działań realizowanych pod hasłem „Szwedzki sposób na gotowanie bez marnowania”, poprzez które marka zachęca konsumentów do mądrego korzystania z zasobów planety i proekologicznych wyborów.
09.06.22, 18:01
| reklama & PR » informacje
Wszystkie dzieciaki są RÓWNIE DOBRE. II odsłona kampanii marki Electrolux
Po raz piąty Electrolux jest brązowym sponsorem dziecięcego turnieju piłki nożnej „Z Podwórka na Stadion o Puchar Tymbarku”, którego organizatorem jest Polski Związek Piłki Nożnej.
30.05.22, 16:00
| reklama & PR » informacje
Electrolux promuje odkurzacz POWER HYGIENIC 800
Rozpoczęła się kampania promująca najnowszy odkurzacz bezprzewodowy marki Electrolux – POWER HYGIENIC 800.
19.05.22, 19:11
| reklama & PR » informacje
Marka Dawtona promuje linię ketchupu
Ruszyła kampania przygotowana dla marki Dawtona przez agencję mediową RL Media (Group One). Akcja ma na celu odświeżenie wizerunku marki oraz zapoznanie klientów z linią ketchupu Dawtona. 
18.05.22, 15:00
| reklama & PR » informacje
Lech Free rzuca wyzwanie ambasadorom Lech Free Challenge
Ruszył Lech Free Challenge czyli nowa kampania Lecha Free Kompanii Piwowarskiej. W ramach aktywacji, razem z Krzysztofem Gonciarzem, marka piwa bezalkoholowego rzuca wyzwania swoim ambasadorom.
09.05.22, 15:00
| reklama & PR » informacje
Poruszaj się jak zwierzę. Jedź TIER. Kampania edukacyjna dla użytkowników e-hulajnóg
Z początkiem maja br., TIER Mobility, marka działająca w sektorze mikromobilności, uruchomiła kampanię edukacyjną „Poruszaj się jak zwierzę. Jedź TIER”. 
17.04.22, 09:00
| reklama & PR » informacje
Lech Free 0,0% Active Hydrate bohaterem kampanii w ramach Lechendy mogą wszystko
Lech Free 0,0% Active Hydrate ruszył z emisją spotu reklamowym. Marka pokazuje jak bezalkoholowy wariant może łączyć piwny smak z aktywnym stylem życia. Nowa kampania osadzona na platformie „Lechendy mogą wszystko” jest emitowana w TV.
25.03.22, 07:00
| reklama & PR » informacje
Lech Free Active. Pierwsze piwo bezalkoholowe o działaniu nawadniającym
Lech Free (Kompania Piwowarska) rozszerza kategorię piw bezalkoholowych o Lecha Free Active. To pierwsze na rynku piwo bezalkoholowe o działaniu nawadniającym, o smaku mango i cytryny. Wejściu na rynek towarzyszą szeroko zakrojone działania marketingowe.
17.02.22, 14:09
| reklama & PR » informacje
Susz delikatnie. Electrolux prezentuje zalety suszarek z linii PerfectCare
Ruszyła kampania produktowa marki Electrolux pod hasłem „Susz delikatnie”, która promuje właściwości i zalety suszarek do ubrań z linii Electrolux PerfectCare. 
30.01.22, 14:30
| reklama & PR » ludzie
Do końca świata i o jeden dzień dłużej - Lavazza po raz kolejny wspiera WOŚP
Włoska firma kawowa Lavazza kontynuuje nawiązaną w 2021 roku współpracę z Fundacją Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Lavazza zaplanowała szereg aktywności mających na celu wsparcie 30. Finału WOŚP.
13.12.21, 19:20
| reklama & PR » informacje
Szwedzki sposób na gotowanie bez marnowania. Electrolux z szeroką kampanią
Pod hasłem „Szwedzki sposób na gotowanie bez marnowania” Electrolux rozpoczął kampanię reklamową.
03.11.21, 12:00
| reklama & PR » informacje
Starcie Lechend promuje współpracę marki Lech Free i Polskiej Ligi Esportowej
Lech Free we współpracy z ambasadorami – Damianem Janikowskim, Kasią Szklarczyk, Izu Ugonohem i Natalią Tober – wchodzi w świat gamingu.
19.10.21, 17:00
| reklama & PR » informacje
Lechendy wchodzą w EKO. II edycja quizu Lecha na temat ekologii
Lech od dawna wspiera i promuje ochronę środowiska oraz inspiruje konsumentów do podejmowania eko działań. Tej jesieni marka powraca zquizem „Lechendy wchodzą w eko”, w którym do wygrania jest 10 tys. eko-bluz. Ich wzory, zaprojektowane przez Lechendy Streetartu niosą ważny przekaz.
Subskrybuj RSS: rss
Oferty pracy

Specjalista ds. promocji

Muzeum Ludowych Instrumentów Muzycznych w Szydłowcu | mazowieckie

Przejdź do oferty

Dyrektora Krośnieńskiej Biblioteki Publicznej w Krośnie

Urząd Miasta Krosna | Polska

Przejdź do oferty
Konkursy
do 24.05.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 23.04.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 21.04.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

28.03.2023 r., online.

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.