27.10.22, 15:30
| reklama & PR » informacje
Q Service Castrol współpracuje influencerami z kanałów Sprawdzam Jak i Povagowani
Firma Q Service Castrol nawiązała współpracę z twórcami internetowymi – Dymitrem Błaszczykiem z kanału Sprawdzam Jak oraz Robertem z kanału Povagowani. Celem tych działań jest dotarcie do szerszego grona odbiorców marki.
28.07.22, 09:42
| reklama & PR » informacje
#21szklanek. Letnia kampania syropów marki Herbapol
Na początku lipca br., ruszyła letnia kampania #21szklanek dla marki Herbapol. Agencja Tailor Made PR odpowiada za stworzenie idei kreatywnej, strategię egzekucji oraz współpracę z influencerami, natomiast Rozgłos odpowiada za strategię i zakup mediów.
19.07.22, 18:18
| reklama & PR » informacje
Kampania makaronów marki Lubella z silnym wsparciem influencerów
W nowej kampanii Lubella chce pokazać, że każdy może jeść makaron tak, jak lubi Swoje przepisy i sposoby na dania z makaronem klasycznym zaprezentują influencerzy oraz Joanna Krupa.
15.07.22, 10:09
| internet » e-commerce
Butik Janki zakupowa uruchamia innowacyjną platformę zakupową
Centrum Janki handlowe zaoferowało klientom i najemcom innowacyjne narzędzie e-commerce. Nowy koncept umożliwia zakupy online ubrań i dodatków z butików Centrum Janki, wyselekcjonowanych i promowanych w ramach działań advocacy marketing. Jak podkreśla Centrum, platforma zakupowa „Butik Janki” to holistyczny omnichannelowy projekt, łączący funkcje sprzedażowe, promocyjne i wizerunkowe, który dostarcza pozytywnych doświadczeń zarówno w przestrzeni online, jak i offline centrum handlowego.
13.07.22, 12:14
| internet » informacje
Ukraińscy youtuberzy w portfolio LifeTube. Ukraiński YouTube zmienia się w obliczu wojny
Sieć LifeTube nawiązuje współpracę strategiczną z Manifestem, portalem zrzeszającym ukraińskich influencerów i autorów. Jak podaje firma, przed wojną wielu twórców miało rosyjskojęzyczną widownię oraz należało do rosyjskich sieci partnerskich. Teraz muszą budować swoją społeczność od nowa.
17.05.22, 07:00
| internet » badania rynku | reklama & PR » informacje
IQS: Młodzi Polacy chętnie obserwują influencerów
87 proc. Młodych Polaków zna choćby ze słyszenia, a 81 proc. obserwuje w social mediach jakiegoś influencera – wynika z autorskiego badania Świat Młodych 6 , zrealizowanego przez agencję badawczą IQS.
20.04.22, 21:00
| reklama & PR » informacje
Jestem czystością. Marka Finlandia Vodka wizerunkową influencerską kampanią
Ruszyła influnecerska kampania wizerunkowa marki Finlandia Vodka w ramach idei „Jestem czystością...Jestem Finlandia Vodka.”
29.12.21, 11:00
| reklama & PR » informacje
Mądra Babcia promuje markę Verona
Największa silver influecerka w Polsce oraz założycielka internetowej telewizji dla seniorów i kanału „Mądra Babcia” podjęła współpracę z marką Verona, czyli siostrzanym brandem marki YES. Za współpracę oraz koordynację świadczeń odpowiada LifeTube (grupa LTTM).
09.12.21, 07:00
| reklama & PR » informacje
Badanie LifeTube i IQS: posty oznaczone jako sponsorowane są bardziej wiarygodne
Konsumenci ufają influencerom oznaczającym współpracę z markami - wynika z badania LifeTube i IQS przeprowadzonego na platformie Omnisurv by IQS. Tylko 17 proc. badanych deklaruje, że współpraca z influencerem może zniechęcić ich do marki. Badanie przeprowadzono na reprezentatywnej próbie Polaków w wieku 18-64.
03.12.21, 09:00
| reklama & PR » informacje
Grupa Streetcom pracuje dla marki TIER
Streetcom dla nowego operatora e-hulajnóg w Polsce, firmy TIER prowadzi kampanię w oparciu o działania z influencerami. W pierwszym etapie - z wykorzystaniem micro influencerów FameShop. 
26.10.21, 13:03
| internet » informacje
Forbes.pl: Wersow, Friz i Anna Lewandowska najpopularniejsi na Instagramie
Forbes Polska sprawdził, kto jest najpopularniejszy na polskim Instagramie. Zestawienie 30 influencerów zawiera osoby ze świata sportu, filmu, muzyki, ale też takie, które swoją sławę zdobyły dzięki działalności w Internecie.
06.08.21, 14:00
| reklama & PR » informacje
Green Squad. Kolektyw twórczyń internetowych na rzecz proekologicznych rozwiązań od Garnier
W ramach dalszego rozwoju zielonej strategii Garnier Green Beauty, marka wspólnie z agencją TalentMedia (grupa LTTM) opracowała strategię działań influencer marketingowych i powołała do życia „Green Squad” – proekologiczny kolektyw Garnier, złożony z ambasadorek marki oraz zespołu influencerek i internetowych twórczyń.
23.06.21, 17:00
| reklama & PR » informacje
Maretti z kampanią influencer marketingową na polskim rynku
Bułgarski producent FMCG, Ficosota Food rozpoczął realizację kampanii „Dwie strony smaku”, w ramach której nawiązano współpracę, m.in. grupą WAKSY, Dannym Ferreri i Nadią Długosz. Za realizację kampanii odpowiada agencja influencer marketingu TalentMedia (grupa LTTM).
29.03.21, 11:07
| reklama & PR » informacje
Influencerzy wspierają kampanię marki Żywiec Zdrój
Znane osoby, którym bliski jest temat ekologii poinformowały na swoich kanałach społecznościowych o realizacji zobowiązania środowiskowego Żywiec Zdrój – marka jako pierwsza w Polsce, zapewniła zbiórkę i poddała recyklingowi równowartość 100 proc. wprowadzonego na rynek w 2020 r. plastiku.
10.11.20, 10:15
| reklama & PR » informacje
Space Cat Network. Nowa sieć zrzeszająca twórców z TikToka
Agencja Space Cat chce łączyć nową generację influencerów z markami chcącymi dotrzeć do młodego pokolenia.
27.10.20, 09:27
| reklama & PR » informacje
Mniej znaczy więcej. Streetcom dla Humana
Pod hasłem „Mniej znaczy więcej” agencja Streetcom realizuje kampanię product seeding dla marki Humana.
19.10.20, 23:00
| reklama & PR » informacje
Influencerzy będą promować nowe napoje marki Chupa Chups.
Rozpoczęła się pierwsza kampania z influencerami dla Kuchni Świata, przygotowana przez sieć partnerską LifeTube (grupa LTTM).
05.10.20, 20:40
| reklama & PR » informacje
Cukier Królewski stawia na współpracę z Influencerami
Cukier Królewski rozwija współpracę z influencerami. W ostatnim czasie marka pracowała z Damianem Kordasem, Martą Lech-Maciejewską, Pauliną i Kasią Błędowską oraz Angeliką „Andziaks” Zając. Aktualnie markę wspiera Ola Tatka, która prowadzi transmisje live. Nowymi twarzami marki zostały instagramerki Monika Molecka oraz Sylwia Dróżdż. 
15.09.20, 13:02
| reklama & PR » informacje
Influencerzy promują grę Pictionary Air firmy Mattel
„EKIPA”, Katarzyna Zielińska, Wiktoria Gąsiewska, Jan Dąbrowski, Jakob Kosel biorą udział w kampanii Pictionary Air promującej nową grę firmy Mattel.
02.09.20, 17:00
| reklama & PR » informacje
Marlena Sojka i Julia Zalewska w kampanii marki Schwarzkopf
Marlena Sojka i Julia Zalewska wzięły udział w kampanii zrealizowanej przez agencję GetHero dla marki Schwarzkopf. W ramach akcji promocyjnej farb do włosów influencerki zmieniły kolor swoich włosów.
Subskrybuj RSS: rss
Oferty pracy

Specjalista/specjalistka ds. kontaktu z mediami

TR Warszawa | Warszawa

Przejdź do oferty

Specjalista ds. promocji i marketingu

Muzeum Archeologiczne w Biskupinie | Cała Polska

Przejdź do oferty

Dyrektor Gminnego Ośrodka Kultury w Lesznowoli

Gminny Ośrodek Kultury w Lesznowoli | mazowieckie

Przejdź do oferty
Konkursy
do 01.01.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 30.12.22

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 29.12.22

Do zdobycia jeden egzemplarz książki. 

Polecamy
Konferencje

29.11.2022 r., online.

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.