05.07.22, 07:00
| prasa » informacje
Połączenie Edipresse Polska z Burda Media Polska faktem
W kwietniu br. Burda Media Polska w drodze transakcji przejęła multimedialne i digitalowe portfolio Edipresse Polska (obecnie Burda Digital). 30 czerwca br. sąd dokonał wpisu połączenia spółek Burda Media Polska i Burda Digital (poprzednio Edipresse Polska) do Krajowego Rejestru Sądowego, co kończy formalną stronę procesu integracji obu spółek.
06.05.21, 10:31
| prasa » informacje
Grupa Edipresse wycofuje się z działalności mediowej w Polsce
Burda Media Polska i szwajcarska firma Edipresse Group podpisały umowę o sprzedaży Edipresse Polska.
04.05.21, 14:13
| internet » e-commerce
Edipresse Polska startuje z platformą Modago.pl
W kwietniu br. wystartowała platforma modowa Modago.pl (Edipresse Polska), która oferuje dostęp do ponad 50 tys. produktów od 180 polskich i międzynarodowych marek.
20.04.21, 07:00
| internet » informacje | reklama & PR » informacje
TVN Media i Edipresse Polska będą dalej współpracować w obszarze video
TVN Media i Edipresse Polska przedłużają na kolejne lata strategiczną współpracę w obszarze video on-line.
06.04.21, 07:00
| prasa » informacje
Edipresse zawiesza wydawanie miesięcznika Uroda Życia
Z początkiem kwietnia br. Edipresse zawiesza wydawanie „Urody Życia”. Numer 3/2021, który ukaże się na rynku 15 kwietnia będzie ostatnim w tym roku drukowanym wydaniem magazynu.
04.01.21, 09:00
| prasa » informacje
Magazyn Flesz. Gwiazdy & Styl znika z rynku
Edipresse Polska zamyka magazyn Flesz. Gwiazdy & Styl i zapowiada serwis serwisu e-commerce w kategorii fashion.
28.04.20, 13:11
| telewizja / VOD » informacje | reklama & PR » informacje
Urodazycia.pl. Edipresse Polska uruchamia nowy serwis dla kobiet
Na początku kwietnia br., Edipresse Polska S.A. uruchomiło nowy serwis internetowy Urodazycia.pl. Serwis jest online’ową emanacją miesięcznika „Uroda Życia”, adresowanego do kobiet w każdym wieku, poszukujących inspiracji, jakościowych treści i rzetelnej wiedzy psychologicznej.
23.04.20, 12:00
| prasa » informacje
Edipresse Polska zwalnia i obniża pensje
W związku z negatywnymi trendami na rynku reklamowym, które są skutkiem epidemii koronawirusa i związanymi z nimi ograniczeniami administracyjnymi, firma Edipresse podjęła decyzję o rozwiązaniu umów z 31 osobami i wprowadzeniu redukcji wynagrodzeń oraz czasu pracy o 20 proc. 
27.02.20, 08:00
| reklama & PR » ludzie
Edipresse Polska tworzy nowe stanowisko w strukturach wsparcia sprzedaży
W ramach wzmocnienia digitalowych struktur wsparcia sprzedaży w Edipresse Polska powołano nowe stanowisko Dyrektora ds. inventory i kampanii on-line, które z początkiem lutego br. objął Mariusz Donica.
13.06.19, 12:24
| prasa » informacje
Przyjaciółka, Pani Domu i Poradnik Domowy. Wydawnictwo Bauer kupuje trzy magazyny poradnikowe
Edipresse Polska sprzedaje Wydawnictwu Bauer swoje trzy tytuły poradnikowe: dwutygodniki „Przyjaciółka” i „Pani Domu” oraz miesięcznik „Poradnik Domowy”.
26.02.19, 09:00
| internet » informacje
Party.pl w nowej odsłonie z myślą o mobilnych użytkownikach
W sieci pojawiła się nowa odsłona Party.pl, która ma jeszcze bardziej podkreślać charakter serwisu jednego z najmocniejszych brandów kobiecych w Polsce.
23.01.19, 21:00
| prasa » informacje
Przyjaciółka w nowej szacie graficznej oraz z nowymi rubrykami
24 stycznia br. w sprzedaży pojawi się pierwszy numer dwutygodnika „Przyjaciółka” w odnowionej formule i szacie graficznej.
04.09.18, 15:00
| prasa » ludzie | internet » ludzie
Jakub Wilczak przechodzi do Edipresse Polska
Jakub Wilczak dołączył 1 września br. do działu sprzedaży digital Edipresse Polska S.A. i objął nowe powstałe stanowisko dyrektor ds. programmatic & data. 
03.09.18, 11:00
| prasa » ludzie
Łukasz Górka dyrektorem dystrybucji Edipresse Polska od października
1 października br. stanowisko dyrektora dystrybucji Edipresse Polska S.A. obejmie Łukasz Górka. W tej funkcji zastąpi Piotra Lecha, który zdecydował o podjęciu nowych wyzwań poza branżą mediową i odejdzie z firmy z końcem września. 
15.01.18, 09:00
| prasa » informacje
Ewa Redel-Bydłowska odejdzie z Edipresse Polska. Zmiany w zarządzie
Ewa Redel-Bydłowska zrezygnowała z funkcji członka zarządu Edipresse Polska S.A. i spółek zależnych, w tym Lincoln oraz P&P. Współpracę z firmą zakończy 31 grudnia 2018 r.
11.01.18, 17:00
| internet » informacje
Babyonline.pl zmienił się w mamotoja.pl
Od stycznia br. serwis babyonline.pl zmienił się w mamotoja.pl. „Mamo, To Ja” to jedna z najbardziej rozpoznawalnych marek mediowych dla młodych rodziców.
09.01.18, 15:18
| prasa » ludzie
Artur Roguski w Edipresse Polska
Artur Roguski dołączył do Edipresse Polska S.A. jako social media manager grupy serwisów people, style & beauty.
17.12.17, 23:00
| reklama & PR » informacje
Świąteczny konkurs C&A
C&A wystartował ze świąteczną kampanią online’ową promującą wybrane artykuły marki. Akcję wspiera aktywacja konsumencka – konkurs z nagrodami. 
15.12.17, 12:00
| prasa » ludzie
Zmiany w segmencie True Stories w Edipresse Polska
Małgorzata Franke, dyrektor zarządzająca Kolekcji, publikacji special interest i custom publishing przejmuje od 2018 r. odpowiedzialność biznesową za segment True Stories. Agnieszka Łubiarz, dotychczasowy z-ca dyrektora zarządzającego, zdecydowała się rozwijać poza strukturami Edipresse.
07.12.17, 10:00
| prasa » ludzie
Krzysztof Kraszewski dyrektorem produkcji w Edipresse Polska od lutego 2018 r.
Danuta Kamińska – Adamkowska, dyrektor produkcji Edipresse Polska S.A. , podjęła decyzję o odejściu ze spółki po 22 latach pracy. 
Subskrybuj RSS: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 31.08.24

Portalmedialny.pl ponownie udostępnił możliwość uczestniczenia w konkursach organizowanych przez wydawcę.

do 29.06.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

12-14 czerwca 2024 r. w Długopolu.