13.10.24, 20:50
Agencja first aid communication team po raz kolejny realizuje działania komunikacyjne dla Living Planet Report (LPR) Fundacji WWF, raportu, w którym publikowane są wyniki monitoringu obrazujące globalne trendy populacji i gatunków dzikich zwierząt.
Living Planet Report to publikacja, którą WWF wydaje co dwa lata. Jest to jedno z najważniejszych źródeł wiedzy na temat stanu globalnych ekosystemów i ich reakcji na zmiany klimatyczne oraz utratę bioróżnorodności. Kluczowym wskaźnikiem raportu jest Living Planet Index (LPI), opracowywany przez Zoological Society of London, który mierzy spadek liczebności gatunków kręgowych na całym świecie.
„To już kolejny raz, kiedy mamy możliwość współpracować z WWF Polska przy komunikacji Living Planet Report, a nasze partnerstwo z Fundacją trwa od 2010 roku. Jako agencja wierzymy, że projekty związane z ochroną środowiska mają ogromne znaczenie społeczne jeśli są dobrze komunikowane. Z dumą i satysfakcją wspieramy WWF w ich misji – opracowując strategie komunikacyjne i budując świadomość na temat kluczowych wyzwań dla przyszłości naszej planety. Mamy nadzieję, że kolejne edycje raportu będą prezentowały tendencje odwrotne niż aktulne” – mówi Anna Jechna Grabska, CEO first aid communication team.
Za projekt odpowiada zespół Olgi Walentynowicz, head of sustainable lifestyle communication, który specjalizuje się w kreacji strategii komunikacyjnych dla kampanii środowiskowych i klimatycznych.