10.10.24, 19:15
Redakcje “Wyborczej” i “Wysokich Obcasów” rozpoczęły projekt pod hasłem "Męskość na nowo". Akcja ma przełamywać stereotypy, otworzyć dyskusję o współczesnych aspektach męskości oraz oddać głos “nowym mężczyznom”, często pomijanym w debacie publicznej. Na projekt składają się: wideopodcast prowadzony przez Tomasza Kwaśniewskiego oraz cykl artykułów na Wyborcza.pl, Wysokieobcasy.pl i Wyborcza.biz, a także na łamach ich papierowych wydań.
Redakcje “Wyborczej” i “Wysokich Obcasów” w cyklu “Męskość na nowo” mają przyjrzeć się współczesnym facetom, żeby pokazać wszystkie odcienie męskości. Gospodarzem podcastu “Męskoosobowy”, który powstał w ramach projektu, jest Tomasz Kwaśniewski, jak pisze o sobie: mąż, tata, brat, syn, szwagier, kolega, przyjaciel, kochanek, pracownik, pacjent, obywatel i wreszcie współautor – wraz z Jackiem Masłowskim – książki o męskości "Czasem czuły, czasem barbarzyńca".
Na podcast “Męskoosobowy” złoży się w sumie 10 odcinków, a premiery kolejnych odsłon podcastu będą miały miejsce w każdą sobotę na Wyborcza.pl, w aplikacji “Wyborczej” oraz na Spotify, Apple Podcasts, YouTube i w aplikacji TOK FM.
Przez najbliższe tygodnie redakcje “Wyborczej” i “Wysokich Obcasów” będą publikować również artykuły w ramach cyklu “Męskość na nowo”. Wszystkie teksty w ramach akcji będzie można czytać na Wyborcza.pl. Są wśród nich m.in. rozmowa z generałem Romanem Polko o najgorszych męskich wadach, reportaż “Dużego Formatu” o męskiej przyjaźni i braterstwie, artykuł “Wysokich Obcasów” o mężczyznach na nowe czasy czy tekst Wyborcza.biz o tym, dlaczego "słowiański maczyzm" odciska piętno na rynku nieruchomości.
Projekt "Męskość od nowa" wspiera kampania promocyjna, która obejmie, m.in. serwisy internetowe wydawcy i media społecznościowe. Działania przygotował i zaplanował dział marketingu Wyborcza.pl.