09.10.24, 10:36
Karolina Szaniawska i Daniel Portka, związani z hoh niemal od początku istnienia agencji, obejmują nowe role w strukturze firmy. Mają mocniej wspierać rozwój kluczowych obszarów działań i realizację kreatywnych projektów z udziałem influencerów i wykorzystaniem nowych technologii.
Od października br., Daniel Portka, dotychczasowy Senior Strategy Manager w hoh objął stanowisko Head of Strategy & Sales, przejmując stery nad zespołem sprzedażowo-strategicznym. W nowej roli będzie odpowiedzialny za rozwój strategii marketingowych oraz budowanie relacji z klientami i partnerami biznesowymi. Portka dołączył do hoh blisko pięć lat temu i od tego czasu był zaangażowany w realizację licznych kampanii dla takich marek jak: OPPO, Netto, Blik i Danone. Jego doświadczenie marketingowewcześniej obejmuje również wcześniejszą pracę w agencjach ROI Zenith, 24/7Communication i Adnext.
Karolina Szaniawska od października objęła stanowisko Head Of Influencer Team, w ramach którego będzie odpowiadać za wdrażanie strategii wypracowanych wspólnie z zespołem Daniela Portki. Szaniawska dołączyła do agencji w 2021 r., a jej doświadczenie w influencer marketingu sięga ponad ośmiu lat. W roli Senior Project Managera odpowiadała za kompleksową obsługę kampanii z udziałem influencerów, szczególnie w branży beauty, współpracując z takimi markami jak: Drogerie Natura, Uzdrovisco, La Roche Posay czy Pantene. Była również autorką kreatywnych projektów dla klientów takich, jak KFC, Mastercard oraz marki z grupy Procter & Gamble.
hoh działa na rynku od sześciu lat, skupiając się na kreatywnym podejściu do influencer marketingu. hoh to agencja kreatywna specjalizująca się w działaniach influencer marketingu oraz produkcji foto/wideo, która od lat współpracuje z takimi markami jak: Fantasia, Danio, Netto, Blik, OPPO, KFC, Drogerie Natura i Mastercard.